• Ik vraag me af wie er allemaal van Quizlet er anar animecon gaan :3
    En wie er natuurlijk allemaal anime/ manga fan's zijn ¬w¬

    Dus.. Wie gaat er allemaal naar Animecon 2012?
    En als wie? :3

    Ik ga er heen als Naruko ^w^
    En een vriendin van mij gaat als Gilbird >3< *Het vogeltje van Prussia {Hetalia}*

    Zie je dan (dance)

    De gene die gaan;

    (zaterdag)
    HoshiOokami als Naruko (Snj Naruto)
    Alucard Als Naruko + vrienden
    Solitude Als Pikachu
    YinYang Als Konan
    Marshmallowz
    Leela Als Zelda + Vriendje Als Link
    Toaster
    Taymari als (kind) Konan Samen met YinYang
    XmuisjeX als Deidara
    anne818x Als Romano


    (Zondag)
    Aurelia Als Spain
    Synyster
    anne818x Als Romano

    (hele weekend)
    TheCosplayer Als Kakuzu (Kuzuuuuu x3)

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:41 ]

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    er komen zondag gelukkig ook nog wat mensen ik ook onder andere :)

    Ik denk echt serieus dat ik niemand ga herkennen met m'n schele kop :'D. Komt door al die cosplays D:. Le confusing.
    Oke, als je twee Hetalia-lui met mini-tomaten op hun kop ziet rondlopen zijn en ik en Anne818x dat :Y). And I'll try to keep an eye open naar een gast in een lange jas :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ik denk echt serieus dat ik niemand ga herkennen met m'n schele kop :'D. Komt door al die cosplays D:. Le confusing.
    Oke, als je twee Hetalia-lui met mini-tomaten op hun kop ziet rondlopen zijn en ik en Anne818x dat :Y). And I'll try to keep an eye open naar een gast in een lange jas :'D.


    haha ok cool zal erop letten ^^ en ja een lange jas en een masker XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    YinYang schreef:
    (...)

    Ghehe, ik had hetzelfde xD
    Toen ik mn kostuum aan had meteen:'AAAHW, WAT LIEF! WAT CUTE! ANNA-CHAN WA KAWAII DESU! (Ja, lol, ik doe een poging tot mn moeder Japans leren en het lukt nog best goed ook xp )' en daarna maakte ze meteen 100en foto's xD
    Mn moeder kan niet anderen opmaken, dus dat heb ik dan weer niet n.n


    Ik vind het ook echt heel erg vreemd. Ik had een witte jurk, waar ik nog een paars ding overheen moest doen en dan een sjerp voor mijn benen, je weet hoe Princess Zelda eruit ziet? En die oortjes... Die waren veel te groot, dus kon ik een kleinere maat gaan bestellen, dat vastplakken met scarwax en make-up erover heen, dan mijn haren laten doen door de kapster - dat is een vriendin van mijn moeder - want mijn haren zijn van zichzelf donkerblond en tja... 80 cm is lang zat, toch? Maar, dat paarse stuk van de jurk was ook te groot dus moesten we dat aan laten passen bij de kleermaker - een hele gezellige Turk - en dat is nu ook gelukt. Het enige wat ik nog moet doen, is even die "armor" ophalen die ze om haar schouders heeft zitten enzo. En Fred... Tja, die heeft alles al klaarliggen. Alleen weigerde hij om een pruik op te doen en heeft Link nu dus rood haar >_<" xD hahaha. Het ziet er leuk uit, hoor ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ja dat is opzich wel een goed idee :'D. Hoewel mijn pruik nog moet binnenkomen, dus in mijn geval wordt het wat later. Anyhow, ik ga als een casual Spain heb ik besloten. Dit idee zo ongeveer (alleen uiteraard niet het blote bovenlijf want eh ja ik ben een vrouw jeweetzelluf.


    Ik vraag me serieus af hoe ik eruit zie met kort haar aangezien ik al sinds jaar en dag lang haar heb :Y).


    I approve of this.:Y)


    make PASTA, not war

    anne818x schreef:
    (...)

    I approve of this.:Y)


    le me too :Y)

    omg mensen.. niet zo vaak van naam wisselen xD ik weet soms niet wie wie is xD Confusing =o

    Maar dat geeft neit =3 ik verander met plezier xD

    En wat een topic... nooit geweten dar er zo veel mensjes naar animecon zouden gaan xD

    ik moet nog ff een fatsoenlijke foto vinden o,o EN anders kun je altijd vragen om mijn facebook.. want daar staan mijn foto's ook op xD
    Le lazyness xD

    Maar goed.. het lijkt me wel gezellig dat iedereen met elkaar gaat =3
    (aangezien dit mijn aller eerste keer is dat ik alleen met mijn vriendin verder weg ga dan sneek o,x)
    Wat vinden jullie?? =D

    Heleboel van m'n vrienden gaan op een andere dag :\
    Heb nu nog 1 iemand waarmee ik samen ga en de andere die zien we op animecon.
    Gelukkig woon ik super dichtbij Almelo, woon in hengelo dus x3

    Alucard schreef:
    Heleboel van m'n vrienden gaan op een andere dag :\
    Heb nu nog 1 iemand waarmee ik samen ga en de andere die zien we op animecon.
    Gelukkig woon ik super dichtbij Almelo, woon in hengelo dus x3


    dat lijkt me best chill het dichtbij wonen dan XD voor mij is het best ver weg >.> daarom overnachten we ook op een camping in de buurt :x


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    dat lijkt me best chill het dichtbij wonen dan XD voor mij is het best ver weg >.> daarom overnachten we ook op een camping in de buurt :x

    Mja ik hoef maar 10/15 minuten in de trein geloof ik ^^
    En camping kan wel leuk zijn toch? ;D

    Alucard schreef:
    (...)
    Mja ik hoef maar 10/15 minuten in de trein geloof ik ^^
    En camping kan wel leuk zijn toch? ;D


    jawel met de rest erbij die ook overnachten daar is het vast wel leuk :P alleen ik kon vroeger nooit in een tent slapen dus hopelijk dan wel XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    jawel met de rest erbij die ook overnachten daar is het vast wel leuk :P alleen ik kon vroeger nooit in een tent slapen dus hopelijk dan wel XD

    Aah oké ^^
    Ach komt vast wel goed ;D

    Alucard schreef:
    (...)
    Aah oké ^^
    Ach komt vast wel goed ;D


    vast wel hoop ik ^^ heb vooral zin in zaterdag en zondag als ik kan onthouden wie wie van q is :x


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    vast wel hoop ik ^^ heb vooral zin in zaterdag en zondag als ik kan onthouden wie wie van q is :x

    haha jaa ik ga het sowieso vergeten.
    En MOCHT het zo zijn dat mensen mij misschien nog herkennen, dan moeten ze me maar aanspreken of zo want ik heb op dat gebied een heel slecht geheugen. x3
    En er komen zoveel mensen dus ik betwijfel eigenlijk of iedereen elkaar wel kan vinden. ;P

    Alucard schreef:
    (...)
    haha jaa ik ga het sowieso vergeten.
    En MOCHT het zo zijn dat mensen mij misschien nog herkennen, dan moeten ze me maar aanspreken of zo want ik heb op dat gebied een heel slecht geheugen. x3
    En er komen zoveel mensen dus ik betwijfel eigenlijk of iedereen elkaar wel kan vinden. ;P


    ja klopt ik kan het ook niet onthouden denk ik en er lopen dan duizenden mensen rond mss ook nog met hetzelfde costuum das awkard loop je naar iemand toe denk je dat die van q is en toch niet... XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    dat lijkt me best chill het dichtbij wonen dan XD voor mij is het best ver weg >.> daarom overnachten we ook op een camping in de buurt :x

    Haha ik hoef helemaal niet met de trein :Y).
    Waar kampeer je trouwens?


    No growth of the heart is ever a waste