• Ik vraag me af wie er allemaal van Quizlet er anar animecon gaan :3
    En wie er natuurlijk allemaal anime/ manga fan's zijn ¬w¬

    Dus.. Wie gaat er allemaal naar Animecon 2012?
    En als wie? :3

    Ik ga er heen als Naruko ^w^
    En een vriendin van mij gaat als Gilbird >3< *Het vogeltje van Prussia {Hetalia}*

    Zie je dan (dance)

    De gene die gaan;

    (zaterdag)
    HoshiOokami als Naruko (Snj Naruto)
    Alucard Als Naruko + vrienden
    Solitude Als Pikachu
    YinYang Als Konan
    Marshmallowz
    Leela Als Zelda + Vriendje Als Link
    Toaster
    Taymari als (kind) Konan Samen met YinYang
    XmuisjeX als Deidara
    anne818x Als Romano


    (Zondag)
    Aurelia Als Spain
    Synyster
    anne818x Als Romano

    (hele weekend)
    TheCosplayer Als Kakuzu (Kuzuuuuu x3)

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:41 ]

    anne818x schreef:
    (...)

    Uhm. In my headcanon RusLiet goes a bit like this: http://browse.deviantart.com/?q=rusliet&order=9&offset=24#/d360lph
    XDXD

    Lol ik ken uberhaupt niet zo veel animes, (ik ga in de vakantie wel wat nieuwe kijken :'D) maar ik ben wel een ontzettende hetalia en yaoi freak. XD Ik laat het gewoon niet altijd merken. :3 mwhaha


    zomfg.. dat was cuteee! =o

    Ik kende eerst ook niet echt veel anime's maar nu kijk ik er best wel veel o,x
    En ik lees tegenwoordig ook veel manga's ^J^

    Sinds ik hetalia heb gekeken kan ik niet meer normaal naar een landkaart kijken.. Of normaal over landen praten, of ik schiet al in de lach xD

    Bij geschiedenis hadden we het over de isolatie van japan.. En alleen Nederland mocht erin.. Ik als enigste in mijn klas me dood lachen, en iedereen mij raar aan kijken xD
    Yaoi heeft gewoon mijn wereld over genomen xD En ik kan gewoon niet meer normaal naar buitenlands *niet racistisch bedoelt* kijken of ik moet denken aan hetalia xD

    HoshiOokami schreef:
    (...)

    zomfg.. dat was cuteee! =o

    Ik kende eerst ook niet echt veel anime's maar nu kijk ik er best wel veel o,x
    En ik lees tegenwoordig ook veel manga's ^J^

    Sinds ik hetalia heb gekeken kan ik niet meer normaal naar een landkaart kijken.. Of normaal over landen praten, of ik schiet al in de lach xD

    Bij geschiedenis hadden we het over de isolatie van japan.. En alleen Nederland mocht erin.. Ik als enigste in mijn klas me dood lachen, en iedereen mij raar aan kijken xD
    Yaoi heeft gewoon mijn wereld over genomen xD En ik kan gewoon niet meer normaal naar buitenlands *niet racistisch bedoelt* kijken of ik moet denken aan hetalia xD


    Dat van Hetalia... Same here ><
    Als iemand bijvoorbeeld over Italie praat BAM Italy in mijn hoofd xD


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    omg daar wil ik heen!!
    mag tog niet


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb een moedervlekje op dezelfde plaats als Austria, dat vind ik ergens best vet.


    Lolled.


    No growth of the heart is ever a waste

    HoshiOokami schreef:
    (...)

    zomfg.. dat was cuteee! =o

    Ik kende eerst ook niet echt veel anime's maar nu kijk ik er best wel veel o,x
    En ik lees tegenwoordig ook veel manga's ^J^

    Sinds ik hetalia heb gekeken kan ik niet meer normaal naar een landkaart kijken.. Of normaal over landen praten, of ik schiet al in de lach xD

    Bij geschiedenis hadden we het over de isolatie van japan.. En alleen Nederland mocht erin.. Ik als enigste in mijn klas me dood lachen, en iedereen mij raar aan kijken xD
    Yaoi heeft gewoon mijn wereld over genomen xD En ik kan gewoon niet meer normaal naar buitenlands *niet racistisch bedoelt* kijken of ik moet denken aan hetalia xD


    Als het 'heilige roomse rijk' of 'pruissen' in mijn geschiedenis boek wordt genoemd wordt ik altijd opgewonden. XD En de stukjes waar Frankrijk en Engeland oorlog hebben zijn ook altijd leuk. XD


    make PASTA, not war

    Dus mijn vrienden en ik hebben besloten dat we op zondag gaan. :'D Ik heb een Romano wig op ebay besteld~

    Ik zoek nog een Spain, dus mensen... XD


    make PASTA, not war

    Ooh, het is dus het Heilige Roomse Rijk. Ik zat al te denken, of het was dat, of het Heilige Romeinse Rijk. Maar het laatste klopte niet in mijn geheugen.
    Spain valt volgens mij trouwens wel makkelijk te cosplayen. Je hebt niet specifieke dingen nodig (voor zover ik weet), op een pruik na volgens mij en een blouse die een beetje in zijn stijl is. Russia bijv. heeft echt zijn kenmerkende jas :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    En toen was ik een stalker, en las ik de gehele conversatie van Shogun en anne818x. Maar goed, ik ga dus ook heen, gewoon omdat het kan. En ik ga als Liechtenstein ~ APH. Als Ebay mee wilt werken, nog 5 dagen wachten tot ebay mij toelaat om het kostuum te winnen.
    En daarna ga ik een pruik kopen, want na carneval is uitverkoop, en op internet zijn de pruiken tamelijk duur eigenlijk. Dus ik denk dat ik maar even verder ga kijken.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    En toen was ik een stalker, en las ik de gehele conversatie van Shogun en anne818x. Maar goed, ik ga dus ook heen, gewoon omdat het kan. En ik ga als Liechtenstein ~ APH. Als Ebay mee wilt werken, nog 5 dagen wachten tot ebay mij toelaat om het kostuum te winnen.
    En daarna ga ik een pruik kopen, want na carneval is uitverkoop, en op internet zijn de pruiken tamelijk duur eigenlijk. Dus ik denk dat ik maar even verder ga kijken.


    STALKER D: Ik denk dat is als casual Romano ga, dan hoef ik ook geen duur uniform costuum te kopen~ :'D

    Shogun schreef:
    Ooh, het is dus het Heilige Roomse Rijk. Ik zat al te denken, of het was dat, of het Heilige Romeinse Rijk. Maar het laatste klopte niet in mijn geheugen.
    Spain valt volgens mij trouwens wel makkelijk te cosplayen. Je hebt niet specifieke dingen nodig (voor zover ik weet), op een pruik na volgens mij en een blouse die een beetje in zijn stijl is. Russia bijv. heeft echt zijn kenmerkende jas :'].


    Ja heilige roomse rijk. XD Ik las het ook pas dit jaar in mijn geschiedenis boek~!
    Als Spain je zo makkelijk lijkt waarom ga je dan niet heen als Spain? Ahahahaha... ha ^^' XDXDXD


    make PASTA, not war

    Ik ben wel een fan, maar 'k ga niet, want m'n vrienden weten volgens mij niet eens wat anime is. o.o & het is sws te ver. lol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ja, ik moet je bekennen, het is verleidelijk.. :']. Maar ik heb niemand om mee te gaan want niemand vindt anime wat aan in mijn omgeving D:.
    Cosplayen staat op mijn onzichtbare try before you die list.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Ja, ik moet je bekennen, het is verleidelijk.. :']. Maar ik heb niemand om mee te gaan want niemand vindt anime wat aan in mijn omgeving D:.
    Cosplayen staat op mijn onzichtbare try before you die list.


    Dan kan je met ons mee :'D


    make PASTA, not war

    Ik ben sowieso weinig vrienden.. En ik niet eens vrienden die anime echt goed kennen ofz.. ik heb 2 kennissen, die ik nooit echt zie, die wel anime kijken.. maar niet specifiek weten wat het is. Dan heb ik een vriendin die wel fan is maar.. daar laat ze het ook bij. Dan gaat mijn vriendin mee, die gewoon mee gaat om de gezelligheid. Voor de rest ben ik helemaal alleen!! Dx

    Gelukkig is er dan een animecon waar ik mijn "soortgenoten" kan ontmoeten. Ja.. mijn broer vind cosplayers namelijk een 'ander volk'. echt racistisch!! D=
    Maar als er iemand in een assassins creed cosplay gaat.. dan vind hij het helemaal bad ass ¬¬ Ik snap mijn broer soms niet xD!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    en Shogun.. dat is best wel sexy als je op dezelfde plek een moedervlek hebt =o

    Ja, ik ga, heb zojuist mijn kaartje en kostuum gekocht ^^


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    YinYang schreef:
    Ja, ik ga, heb zojuist mijn kaartje en kostuum gekocht ^^


    Yaaay <3
    Ik hoop je daar te zien! =D
    dan kun je mijn Neru Cosplay zien o,x *uche* Niet dat dat echt geweldig word ofz =w="