• Ik vraag me af wie er allemaal van Quizlet er anar animecon gaan :3
    En wie er natuurlijk allemaal anime/ manga fan's zijn ¬w¬

    Dus.. Wie gaat er allemaal naar Animecon 2012?
    En als wie? :3

    Ik ga er heen als Naruko ^w^
    En een vriendin van mij gaat als Gilbird >3< *Het vogeltje van Prussia {Hetalia}*

    Zie je dan (dance)

    De gene die gaan;

    (zaterdag)
    HoshiOokami als Naruko (Snj Naruto)
    Alucard Als Naruko + vrienden
    Solitude Als Pikachu
    YinYang Als Konan
    Marshmallowz
    Leela Als Zelda + Vriendje Als Link
    Toaster
    Taymari als (kind) Konan Samen met YinYang
    XmuisjeX als Deidara
    anne818x Als Romano


    (Zondag)
    Aurelia Als Spain
    Synyster
    anne818x Als Romano

    (hele weekend)
    TheCosplayer Als Kakuzu (Kuzuuuuu x3)

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:41 ]

    AnimeCon is een jaarlijkse Nederlandse Animeconventie in het Theaterhotel Almelo te Almelo. (Google is zó goed met zoeken, :Y))

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er gaan nog wel redelijk wat mensjes van Q, had ik niet verwacht. ;D
    Ik heb er echt zooooo veel zin in x3

    ik heb er ook keiveel zin in ^^ heel mss koop ik nog een nieuwe cosplay van naruto of fairy tail (A) mogt mijn portomonee het toe laten : D


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik heb er ook echt heel veel zin in n__n
    Nog maar 4 weekjes wachten! ;D


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Alucard schreef:
    Er gaan nog wel redelijk wat mensjes van Q, had ik niet verwacht. ;D
    Ik heb er echt zooooo veel zin in x3


    nu zie ik het ja aardig wat mensen van q O.o straks lopen we elkaar allemaal voorbij XD dat zou falen :Y)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    nu zie ik het ja aardig wat mensen van q O.o straks lopen we elkaar allemaal voorbij XD dat zou falen :Y)

    Ja, haha xD
    Misschien kunnen we van tevoren foto's van onszelf in kostuum uitwisselen, anders faalt het idd nogal ><
    Mijn foto's staan in mn fotoboek :Y)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    YinYang schreef:
    (...)
    Ja, haha xD
    Misschien kunnen we van tevoren foto's van onszelf in kostuum uitwisselen, anders faalt het idd nogal ><
    Mijn foto's staan in mn fotoboek :Y)


    ok cool van mijn costuum staat er ook al 1tje :P - maar die stond er al langer XD -


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Nouhou, nu wil ik ook gaan ): Maar het is te ver weg en ik heb niet echt geld ervoor D:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb een foto van mij + vriendje in kostuum... En onze moeders flipten helemaal: "AAH WAT SCHÁTTIG! ECHT, LIEF HOOR! KUN JE ZO ZIEN!" enzo...
    Mijn moeder heeft zelfs aangeboden om mijn make-up die dag te gaan doen... HELP.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    YinYang schreef:
    (...)
    Ja, haha xD
    Misschien kunnen we van tevoren foto's van onszelf in kostuum uitwisselen, anders faalt het idd nogal ><
    Mijn foto's staan in mn fotoboek :Y)

    Ja dat is opzich wel een goed idee :'D. Hoewel mijn pruik nog moet binnenkomen, dus in mijn geval wordt het wat later. Anyhow, ik ga als een casual Spain heb ik besloten. Dit idee zo ongeveer (alleen uiteraard niet het blote bovenlijf want eh ja ik ben een vrouw jeweetzelluf.


    Ik vraag me serieus af hoe ik eruit zie met kort haar aangezien ik al sinds jaar en dag lang haar heb :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Leela schreef:
    Ik heb een foto van mij + vriendje in kostuum... En onze moeders flipten helemaal: "AAH WAT SCHÁTTIG! ECHT, LIEF HOOR! KUN JE ZO ZIEN!" enzo...
    Mijn moeder heeft zelfs aangeboden om mijn make-up die dag te gaan doen... HELP.

    Ah, wat leuk :Y). I can haz picture? Mijn moeder zou dit echt geen ruk kunnen schelen (eigenlijk vrijwel alle dingen die ik doe die niet met school te maken hebben).


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ah, wat leuk :Y). I can haz picture? Mijn moeder zou dit echt geen ruk kunnen schelen (eigenlijk vrijwel alle dingen die ik doe die niet met school te maken hebben).


    You are going as well? You can meet le us there 8D. Mijn ouders... Tja, mijn vader vindt het een beetje vreemd om je te verkleden als Princess Zelda... En zijn vader - die echt een lul is, fyi - stond erop dat Frodo een witte broek aantrok. "Mijn zoon in een maillot, dat trek ik niet". LOL, ik ging plat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja, ik ga op zondag en jullie op zaterdag. Helaasch :/. Het is verleidelijk om ook op zaterdag te gaan, maar ik moet de kapper nog betalen dus dat wordt 'm toch niet denk ik ;o.
    Hahaha lolol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ja, ik ga op zondag en jullie op zaterdag. Helaasch :/. Het is verleidelijk om ook op zaterdag te gaan, maar ik moet de kapper nog betalen dus dat wordt 'm toch niet denk ik ;o.
    Hahaha lolol.


    er komen zondag gelukkig ook nog wat mensen ik ook onder andere :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Leela schreef:
    Ik heb een foto van mij + vriendje in kostuum... En onze moeders flipten helemaal: "AAH WAT SCHÁTTIG! ECHT, LIEF HOOR! KUN JE ZO ZIEN!" enzo...
    Mijn moeder heeft zelfs aangeboden om mijn make-up die dag te gaan doen... HELP.


    Ghehe, ik had hetzelfde xD
    Toen ik mn kostuum aan had meteen:'AAAHW, WAT LIEF! WAT CUTE! ANNA-CHAN WA KAWAII DESU! (Ja, lol, ik doe een poging tot mn moeder Japans leren en het lukt nog best goed ook xp )' en daarna maakte ze meteen 100en foto's xD
    Mn moeder kan niet anderen opmaken, dus dat heb ik dan weer niet n.n


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"