• Jep.
    Enkele dagen geleden wou ik er nog een Valentijnscadeau voor kopen, nu wil ik het serieus gaan gedaan maken. Er is de laatste dagen vrij veel gebeurt, hij heeft gigantisch hard tegen mij gelogen en ik voel me helemaal niet goed meer bij hem (en nog heel wat, maar dat zijn vrij persoonlijke redenen)
    Daarom denk ik dus ook dat het beter is om het gewoon gedaan te maken. Nu één probleem: hij is een vrij ... emotionele jongen en ik haat het om mensen te kwetsen, dus hoe maak je het op een niet té hard kwetsende manier gedaan met je lief?

    In elk geval niet via sms, mail, chat etc. Maar dat had je vast zelf ook al bedacht.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Het gaat toch wel kwetsen, lieverd. En ik snap dat het heel veel pijn gaat doen voor beide van jullie, maar als hij zo emotioneel is, waarom dan liegen? Maak hem duidelijk wát je dwars ligt, dan dat je uitmaakt, en vergeet er niet bij te melden, wáarom je het uitmaakt. Succes!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Tja... Als ik héél eerlijk moet zijn: ik zou het 'gewoon' tegen hem zeggen... Hij heeft tegen jou gelogen en jou dus pijn gedaan... Hoe je het ook zegt, je zult hem pijn doen...
    Ik zou gewoon eerlijk zijn en dat je hem niet meer kan vertrouwen (zo maak het tenminste op uit je uitleg) en dat je hem niet meer aan het lijntje wilt houden... Ik had het ook met laatste met mijn ex. Ik heb het uiteindelijk gewoon tegen hem gezegd en het ging een beetje moeilijk, maar ik was er wel opgelucht over...
    Veel succes! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    @Narwhals
    Ja, zoiets doe ik al helemaal niet

    @Winterwerp
    Ik heb hem enkele dingen al zo veel keer duidelijk gemaakt, maar hij blijft gewoon doorgaan.

    Vivace schreef:
    Tja... Als ik héél eerlijk moet zijn: ik zou het 'gewoon' tegen hem zeggen... Hij heeft tegen jou gelogen en jou dus pijn gedaan... Hoe je het ook zegt, je zult hem pijn doen...
    Ik zou gewoon eerlijk zijn en dat je hem niet meer kan vertrouwen (zo maak het tenminste op uit je uitleg) en dat je hem niet meer aan het lijntje wilt houden... Ik had het ook met laatste met mijn ex. Ik heb het uiteindelijk gewoon tegen hem gezegd en het ging een beetje moeilijk, maar ik was er wel opgelucht over...
    Veel succes! <3

    Dat heb ik hem al gezegd, maar hij zei dat hij gelogen had omdat het beter was voor hem ... Ik had hem al duizend keer gezegd dat ik het super moeilijk had om mensen te vertrouwen, gaat hij even liegen tegen mij --' Als ik hem toen zei van "hoe kan ik jou nu nog vertrouwen?" dan werd hij boos --'

    Glas drinken in zijn gezicht gooien... of een knietje geven.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.