• Ik vraag me af wie er allemaal van Quizlet er anar animecon gaan :3
    En wie er natuurlijk allemaal anime/ manga fan's zijn ¬w¬

    Dus.. Wie gaat er allemaal naar Animecon 2012?
    En als wie? :3

    Ik ga er heen als Naruko ^w^
    En een vriendin van mij gaat als Gilbird >3< *Het vogeltje van Prussia {Hetalia}*

    Zie je dan (dance)

    De gene die gaan;

    (zaterdag)
    HoshiOokami als Naruko (Snj Naruto)
    Alucard Als Naruko + vrienden
    Solitude Als Pikachu
    YinYang Als Konan
    Marshmallowz
    Leela Als Zelda + Vriendje Als Link
    Toaster
    Taymari als (kind) Konan Samen met YinYang
    XmuisjeX als Deidara
    anne818x Als Romano


    (Zondag)
    Aurelia Als Spain
    Synyster
    anne818x Als Romano

    (hele weekend)
    TheCosplayer Als Kakuzu (Kuzuuuuu x3)

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:41 ]

    HoshiOokami schreef:
    (...)

    ik heb net heel lief *ucheGezeurduche* aan me vader gevraagd of hij Zelda wil downloaden voor op de wii ^w^
    owh ik ben ook zo slim.. ik was alweer helemaal vergeten dat mijn vader allemaal shit download ^-^"

    Whahahaha xD is goed ;D
    En anders gaan wij toch gewoon op de foto =o
    Ik ga wel als de SNJ *Sexy No Jutsu* van Naruto hoor xD Naruko dus =d
    Want.. mijn haar past neit echt in een pruik ^w^"


    Ben jij er zaterdag ook? YAY! Leuk :3. Ik keek dat vroeger altijd, Akatsuki, maar ik vond het op een bepaald punt echt heel saai worden ._. ...
    En nou maar hopen dat ik je wel kan vinden, want ik had ook een keer op zo'n event met iemand afgesproken, kwam ze niet opdagen :c
    SCOORE van dat Zeldaspel :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    HoshiOokami schreef:
    (...)
    owh sorry sorry sorry!! Ik zal het gelijk evranderen!! ;$


    yaaay thanks :3

    Solitude schreef:
    (...)

    yaaay thanks :3


    U'r welcome ^w^

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ben jij er zaterdag ook? YAY! Leuk :3. Ik keek dat vroeger altijd, Akatsuki, maar ik vond het op een bepaald punt echt heel saai worden ._. ...
    En nou maar hopen dat ik je wel kan vinden, want ik had ook een keer op zo'n event met iemand afgesproken, kwam ze niet opdagen :c
    SCOORE van dat Zeldaspel :3


    ik kom zeker weten hoor!! =O
    En ik weet.. Naruto word met de aflevering belabberder.. Maar ik blijf het kijken.. ik wil weten wie Tobi is >3<

    Yay Voor Zelda spellen!! XD

    HoshiOokami schreef:
    (...)

    ik kom zeker weten hoor!! =O
    En ik weet.. Naruto word met de aflevering belabberder.. Maar ik blijf het kijken.. ik wil weten wie Tobi is >3<

    Yay Voor Zelda spellen!! XD


    Ik had alleen ruzie met de jurk. Ik had zo'n witte besteld, een lange, maar die was te groot dus ligt 'ie nu bij de kleermaker. Het paarse stuk had ik wel zelf gemaakt, en die strook stof voorop de jurk ook... dus ik was best wel pissed dat ik het niet meteen aan kon doen. En de schouder-dingen en de kroon heb ik van een vriend gekregen, zijn zus heeft een paar jaar geleden veel gecosplayed. De oortjes... Heb ik gekocht bij de feestwinkel. Wat dat betreft was Fred echt heel snel klaar met zijn kostuum, die kon zo een kant-en-klaar ding bestellen x3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    HoshiOokami schreef:
    (...)

    ik kom zeker weten hoor!! =O
    En ik weet.. Naruto word met de aflevering belabberder.. Maar ik blijf het kijken.. ik wil weten wie Tobi is >3<

    Yay Voor Zelda spellen!! XD


    Jup... Maar ik vind de anime van Naruto sowieso niet zo goed... Soms is de kwaliteit van de tekeningen gewoon dramatisch, en dan daarna weer gewoon goed -,-
    De manga vind ik wel altijd goed, daar is alles altijd wat subtieler en altijd een goede kwaliteit ^^
    Ik wil ook weten wie Tobi is... T__T


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik mag misschien maar, danmoet ik het zelf betalen.....
    als ik ga ga ik waarschijnlijk als kagamine rin van vocaloid. ^^ (ookal past dat niet qwua lengte....)
    samen met een vriendin!! (die ik al iets van 2 jaar niet gezien heb..)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Lyckligt schreef:
    Ik mag misschien maar, danmoet ik het zelf betalen.....
    als ik ga ga ik waarschijnlijk als kagamine rin van vocaloid. ^^ (ookal past dat niet qwua lengte....)
    samen met een vriendin!! (die ik al iets van 2 jaar niet gezien heb..)


    Coowl =3
    Zeg het me als je het zeker weet ;) dan zet ik je ook op de lijst

    (ik heb mijn vriendin ook in geen jaren gezien ^w^")

    ik ga als yowane haku :3 Mijn wig is al gearriveerd, ik moet alleen nog het pak krijgen, die krijg ik deze week of de week daarna.


    THAT'S HOW I ROLL

    Toaster schreef:
    ik ga als yowane haku :3 Mijn wig is al gearriveerd, ik moet alleen nog het pak krijgen, die krijg ik deze week of de week daarna.



    Oja ik ga op Zaterdag


    THAT'S HOW I ROLL

    Trouwens, ik weet nog mensjes:
    -Taymari als Konan als kind op zaterdag (met mij)
    -XmuisjeX als Deidara op zaterdag
    -Marshmallowz als Kazumi


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik ga nu trouwens ook op Zaterdag. Dus Zaterdag en Zondag. :Y)


    make PASTA, not war

    het is ook alweer binnenkort er zin in : D iemand ook nog naar lecm geweest vandaag toevallig? ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    het is ook alweer binnenkort er zin in : D iemand ook nog naar lecm geweest vandaag toevallig? ^^


    Neej =o (ik ken het ook niet)

    Maar ik heb er ook zo veel zin in o,o
    Ik heb ook al samen met mijn moeder een matryoshka vest gemaakt!! xD
    hij is best wel goed gelukt =D
    Alleen is mijn capuchon veest te klein voor mijn ogen en mond ^w^"

    Ik heb er zoooo'n zin in 8D

    wat is eigenlijk animecon? is het een soort feest voor fans van anime/manga?