• Yeah! Topic 4!

Het rollentopic
    Het 1e topic

Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

Anders:
    -

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Lisanne

Uiteraard had ik geen partner voor het ball. Ik bedoel; kom op, wie wil er dan ook met mij gaan? Eigenlijk vind ik het wel goed zo, ik sta liever bij vriendinnen dan bij iemand die ik eigenlijk alleen maar heb leren kennen voor het Ball, en die dan waarschijnlijk ook niet eens aardig blijkt te zijn. Ik zucht, pak mijn toverstok, en bestudeer hem ongeïntresseerd. Het hout glanst in het licht dat door de enorme ramen naar binnen valt. Ik stop hem weer in mijn zak, als Lucius op me af komt lopen.
    'Nog steeds boos?' vraag ik nonchalant, zonder op of om te kijken.
    'Ja,' gromt hij.
    'Nou, wat doe je hier dan?' Ik draai me om en kijk hem vragend aan.
    'Heb je Narcissa gezien?'
    Mijn grijns wordt nog breder. 'Misschien wel, misschien niet. Waarom wil je het weten? Ga je haar vragen voor het Yule Ball?'
    Hij wordt rood. 'Dat gaat je niks aan,' zegt hij met opeengeklemde kaken.
    'Dan niet.'
    Ik loop weer weg naar de leerlingenkamer.

Remus

Ik sta op.
    'Ik ga Nymp zoeken,' zeg ik met een knipoog naar Sarita. 'Ik spreek jullie nog wel.'
    Ik pak mijn tas en loop naar de verdieping van de Hufflepuffers, daar heb ik het meeste kans om haar te vinden. Dan bots ik tegen iemand op, en zie dat het de persoon is die ik zoek.
    'Wat een toeval, ik zocht je net,' glimlach ik, en ik krab verlegen aan de achterkant van mijn hoofd.

{Leuk! Oh en trouwens, @Blathers je bent Bellatrix er vergetn bij te zetten :P}

{Waar kan ik inspringen?}

Tijd voor koffie.

[Sirius gaat Soph vragen, en ik zal ooit als ik tijd heb de lijst updaten ^^]

Rebecca.

'Nee, niet gezien vandaag.' zeggen Fred en ik tegelijkertijd.
    'Vraag me af waar ze is gebleven, ze zal wel niet ver weg zijn.' voeg ik eraan toe en ik haal mijn schouders op.

Nym.

'O, Hoi, Remus!' zeg ik en mijn hand schiet naar mijn hoofd, dat ineens weer warm aanvoelt. 'Eh, wat wil je zeggen?' vraag ik met een lichtelijk verbaasde stem. Dat hij me zocht zeg... Waarvoor?
    'Leuk je weer te zien, trouwens.' zeg ik en ik lach hem toe.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Remus

'Ja, we praten echt te weinig,' zucht ik.
    'Maarrehm, heb jij eigenlijk al iemand voor het Yule Ball? Het is alleen... ik vroeg me af..,' hakkel ik.
    Ik kijk naar de grond, dit wordt niks zo.

Nym.

'Ehm, ja, klopt,' zeg ik blozend. Ik merk dat de punten van mijn haren rood uitslaan en ik wil het wegwerken, maar dat werkt niet. 'Ik eh, heb nog niemand...' zeg ik. Wie wil er ook met zo'n freak als mij naar het Yule Ball? Niemand, juist ja. Als mijn hoofd weer iets koeler lijkt geworden kijk ik naar Remus, die naar de grond staart.
    Ik leg mijn wijs- en middelvinger op zijn kaak en draai zijn hoofd recht, aangezien hij naar de grond stond te staren.
    'Euh, wat zei je?' vraag ik hakkelend. Ik zet mezelf gigantisch voor schut zo..

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

[Dit is de jurk van Pandora voor het YuleBall voor de mensjes die het wilden weten :') Wist anders niet goed waar ik het moest plaatsen.]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

de tux van logan :)

Logan
    'ik bijt heus niet.' zei ze en glimlachte. 'Dat weet ik.' zei Logan en ging naast haar zitten. Hij deed een arm over haar schouders en glimlachte breed.
    'Wie zijn jouw vrienden hier op school?' vroeg hij vragend.

[ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 17:57 ]

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

[Haha, Rox, wat ga je Fred aandoen? xD, ik ben benieuwd, loldielol]

Pandora McAllister

Nonchalant haalde ik mijn schouders op terwijl ik eventjes nadacht.
    "De mensen van Slyhtherin." Gaf ik eerlijk toe. "En daarbuiten eigenlijk niemand...De mensen van jou afdeling moeten me niet zo."
    Ik lachte enigszins wat beschaamd.
    "En jou vrienden dan?"

[fred zei dat hij een er 1 had met paarse strepen maar dat doe ik niet xD ik doe een blauw pak. Dat laat ik later zien :3]

logan
    'Mijn vrienden, James, Rebecca, Fred, Bruna, tja beetje die richting.' zei hij en hij twijfelde en keek haar in de blauwe ogen en besefte dat hij echt verliefd is.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Pandora McAllister

Ik trok mijn neus een beetje op toen hij James in zijn antwoord had zitten, maar ergens had ik het kunnen weten.
    "Ik ben niet echt zo...goed bevriend met James en zijn trawanten." Ik beet even op mijn onderlip toen hij in mijn ogen keek.
    "Maar wat maakt het uit." Maakte ik mijn zin langzaam af.
    Mijn hoofd hing een heel klein beetje schuin terwijl ik naar Logan lachte omdat hij me bleef aankijken.
    Hij was best wel cute voor een gryffindor.

Samira

Grijnzend gluur ik om een hoekje. Daarzo zitten Pandora en ene Gryffindor, en mij hebben ze nog niet gezien. Ze kijken alsof ze elkaar leuk vinden, maar dat zou ik niet snappen. Wat zou Pandora moeten met die jongen, nota bene een Gryffindor? Meewarrig schud ik mijn hoofd. Ik loop naar ze toe en ga naast de jongen zitten.
    'Hoi Pandora! En ook hoi... ehm... Hoe heet je, eigenlijk?'
    Ik probeer oprecht nieuwsgierig en geïntresseerd te klinken, maar ik heb het niet op vreemden. Zeker niet op Gryffindors.

[Zometeen schrijf ik nog wel een Remus en Lisanne stukje :'D]

Rebecca.

'Daar hebben we een reden voor,' zeg ik als ik, al zuigend op een suikerveer, de leerlingenkamer binnenkom en Pandora zie zitten. 'Die houding van jouw... eliteclubje tegenover mijn vrienden, ben ik kotsbeu, Brandy.' zeg ik en ik zuig aan het puntje van de veer.
    'James en zijn "trawanten", zoals ik je hoorde zeggen, zijn echt hele aardige mensen,' zeg ik. 'Jullie moeten het er maar niet naar maken.' voeg ik eraan toe. Opmerkingen over mijn dreuzelbloed stonden me nog vers in mijn geheugen gegrift.

[Pandora zit gewoon op de trap :')]