• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [wow, Rebecca! Echt super leuke tekening! Ik lijk echt heel erg! xD
    Waar kan ik inspringen? (flower)]

    [haha, ik ben blij dat je lijkt xD. Je kan mij tegenkomen?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pandora McAllister

    Wanneer Samira naast ons op de trap komt zitten, voel ik hoe ik wat licht rood aanloop.
    "Hey Samira." Zei ik betrapt. "Dit is Logan...Logan, Samira."
    Nadat ik ze aan elkaar had voorgesteld keek ik met een ongemakkelijke glimlach naar Samira terwijl ik een manier bedacht om het haar uit te leggen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [oh, oeps, op de trap]

    Rebecca.

    'Waar is dat eliteclubje van je gebleven, die puurbloed-hufters?' vraag ik aan Pandora en ik kijk haar furieus aan. 'Of heb je ze nu niet nodig, Brandy?'
    De vernederingen die Zwadderaars mij en mijn vriendengroep hadden aangedaan stonden nog vers in mijn geheugen gegrift.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Samira

    Ik trek mijn wenkbrauwen een stukje op.
    'En wie mag jij dan zijn? Trouwens, als je het niet erg vindt, ik vind James eigenlijk maar een arrogante klootzak, altijd maar dit, dat. Dat jij hem nou ziet als een aardig kind...'
    De temperatuur lijkt gelijk tien graden te zakken. De sfeer van dit gesprek wordt koeler, killer, en het zou me niet verbazen als dit zou eindigen in een duel.

    [*gooit er nog wat drama bij*]
    Lisanne

    Ik loop de leerlingenkamer binnen en zie gelijk dat het goed mis is hier. Ze merken me niet eens op als ik naar ze toe loop.
    'Hmmm, ziet er niet heel gezellig uit, hier?'
    Ik ga op een stoel tegenover ze zitten.
    'Welja, nog een modderbloedje. En jij bent?'
    Ik kijk het meisje, Samira geloof ik, verwijtend aan.
    'Lisanne,' bijt ik haar toe. 'Mag ik weten wat hier gaande is?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rebecca.

    'Ik ben Rebecca,' zeg ik en ik steek mijn hand naar het vreemde Zwadderich-kind uit. 'Goed, James heeft zo zijn... "Swagger", maar het is een vriendelijke jongen en hij zou nooit iemand blijvend verminken, snap je wat ik bedoel te zeggen, kind?' vraag ik en ik knijp Logan in zijn zij. Hij zou dit niet moeten doen.

    [DRAMAAA!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Samira

    'Rebecca, hè? Volgens mij ben jij dan die nerd die overal 'uitmuntend' voor haalt. En James zou in ieder geval Severus blijvend hebben verminkt, je weet toch van zijn neus? James noemde het destijds een "uit de hand gelopen grapje". Geloof je het zelf.'

    [Drama ftw(cat)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bruna Luanne

    Ik huppelde vrolijk door de gangen. Toen ik de hoek omging zag ik een groepje mensen staan. De meesten herkende ik, zoals Rebecca en Lisanne. Alleen kon ik niet ontcijferen wie de andere twee waren. Ik gokte dat ik ze ooit misschien had opgemerkt aan de tafel van Slytherin.
    'Hallo,' zei ik ietwat gespannen toen ik het groepje naderde.

    [Yesh, het wordt nog druk, ghehe]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (srry voor het kippenhok-wordende gebeuren, maar ik kon nergens anders heen :$]

    [Dat maakt het juist alleen maar leuk :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pandora McAllister

    Stilaan voelde ik mijn bloed koken uit woede maar uit respect voor Logan hield ik me toch in.
    Of toch een beetje.
    Elegant stond ik op van de trap en keek Rebecca kil aan terwijl mijn kin ietsje de lucht in ging.
    "Ik kan perfect voor mezelf zorgen...Bedankt,Rebecca." Zei ik gevaarlijk kalm. "Het kan me niet schelen wat je doet..."
    Ik deed ijskoud een stap in haar richting.
    "Maar noem me nooit, maar dan ook nooit meer Brandy achterbakse trut."
    De drang om haar recht in het gezicht te slaan was erg groot, maar omdat ik wist dat het anders fout zou aflopen, deed ik het maar niet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rebecca.

    'Severus is zo geboren,' zeg ik schouderophalend en ik grijns. 'Oh, ik durf te wédden dat jullie staan te popelen om je bij hém aan te sluiten, bij Voldemort!' zei ik hard. Ik spuugde de woorden bijna uit: Voldemort was nog jong, maar had al vele doden op zijn naam staan, waaronder een deel van mijn familie.
    'Hoi Bruna,' zeg ik. Ik ga niet verder in op de "beledigingen" van het meisje dat me een nerd noemde. Puur omdat ik het wil ontwijken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bruna Luanne

    'Wat is hier gaande?' vroeg ik toen ik alle kwade gezichten opmerkte.

    [Ik moet wachten op een reactie van James of Sophie... ]


    "Ignite, my love. Ignite."