• Toestemming van: Yoda.
    Hallo, lieve Q-ers!
    Dit is mijn schrijfwedstrijd, gejureerd door mij en Annabeth. (Jabberjay). De opdrachten zijn gevarieerd, en het commentaar dat jullie krijgen zal altijd zijn om jullie te helpen. We beginnen met één voorronde. Daarna gaan 8 mensen door naar de rest van de wedstrijd.


    Iedereen mag meedoen aan de voorronde, er is géén maximum!
    Je hebt 5 dagen om de opdracht voor de voorronde in te dienen in dit topic.


    Regels:
    - Je dient op tijd in,
    - Uitstel vraag je minimaal 24 uur voor de deadline,
    - Lever je niet in, lig je uit de wedstrijd,
    - Respecteer de andere deelnemers,
    - Vragen stel je in dit topic, of via een PB aan de jury,
    - Zeg het even als je je username veranderd,
    - Je levert in in dit topic. Je zet je inzending in een hoofdstuk van een story, en stuurt de link.


    Winst:
    - Eerste plaats: 20 credits,
    - Tweede plaats: 10 credits,
    - Derde+Vierde plaats: beiden 5 credits.
    - Vijfde/Zesde/Zevende/Achtste plaats: Een knuffel van de jury


    Waar we op letten:
    - Spelling en grammatica,
    - Gebruik van interpunctie en alinea’s,
    - Het minimaal en maximaal woorden,
    - Originaliteit,
    - Vorm van het verhaal.


    Deelnemers:
    - Yoda
    - Opdracht 0

    - Hel
    - Opdracht 0

    - Discord
    - Opdracht 0

    - Errin
    - Opdracht 0

    - Unplugged
    - Opdracht 0

    - Rivendell
    - Opdracht 0

    - Avenger
    - Opdracht 0

    - Glucio
    - Opdracht 0


    Inschrijvingen: Gesloten

    Opdracht 0: Voorronde


    Opdracht 1: Foto’s
    Iedere user krijgt van mij een foto toegewezen. Het is de bedoeling dat jullie foto verwerkt word in het verhaal en dat er minstens 200 woorden worden besteed aan de beschrijving van de foto. dit mag op elke manier, zolang je maar 200 woorden besteed aan wat er op die foto staat.

    Minimaal aantal woorden: 500
    Maximaal aantal woorden: 1500

    - Yoda
    - Hel
    - Discord
    - Errin
    - Unplugged
    - Rivendell
    - Avenger
    - Glucio

    Deadline: 26-02-2012 - 23:59

    De story

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:43 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ehh yeah, I'm sorry.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:03 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Lol, hier ben ik weer c: Mag fanfiction ? Ben eigenlijk wel een aanhanger van het Mormorschip en eigelijk wil ik wel wat over ze schrijven c: Natuurlijk kies ik dan als genre geen 'fanfiction', maar ik vroeg me af of je er over het algemeen een probleem mee hebt...

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:41 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    Lol, hier ben ik weer c: Mag fanfiction ? Ben eigenlijk wel een aanhanger van het Mormorschip en eigelijk wil ik wel wat over ze schrijven c: Natuurlijk kies ik dan als genre geen 'fanfiction', maar ik vroeg me af of je er over het algemeen een probleem mee hebt...


    Nee, sorry, geen fanfiction. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Vandaag is de deadline ;3
    Spannend! :3


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Vandaag is de deadline ;3
    Spannend! :3


    Yoda heeft tussen de 9-10, ik heb tussen de 7-9 (gok op 8.5)
    Rivendell en Hel scoren over het algemeen ook aardig als ik me niet vergis.

    Op de rest heb ik helaas niet zoveel gelet in voorgaande wedstrijden, sorry xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Yoda heeft tussen de 9-10, ik heb tussen de 7-9 (gok op 8.5)
    Rivendell en Hel scoren over het algemeen ook aardig als ik me niet vergis.

    Op de rest heb ik helaas niet zoveel gelet in voorgaande wedstrijden, sorry xD

    ik zie mijn sprankje hoop weg vliegen. maar ik blijf hopen op iets positiefs :)

    Discord schreef:
    (...)

    Yoda heeft tussen de 9-10, ik heb tussen de 7-9 (gok op 8.5)
    Rivendell en Hel scoren over het algemeen ook aardig als ik me niet vergis.

    Op de rest heb ik helaas niet zoveel gelet in voorgaande wedstrijden, sorry xD
    Ik heb eigenlijk niemands verhaal gelezen omdat ik het me altijd ontzag toen ik over het verhaal scrolde. Ik heb van niemand een idee wat ze zullen scoren als heb ik toch al fouten bij enkele mensen gezien in de eerste zin. Nouja. We zullen zien en mogen de best winnen, als zou ik het wel jammer vinden als ik niet door mag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @Alwin, fijn dat je me zo hoog inschat, hahah, maar zelf zou ik niet zo snel dingen gaan verwachten. Zeker niet met deze jury. Hoewel je gelijk zou kunnen hebben wat Sam betreft. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sioux schreef:
    (...)
    ik zie mijn sprankje hoop weg vliegen. maar ik blijf hopen op iets positiefs :)


    ^this haha 8D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Rivendell schreef:
    @Alwin, fijn dat je me zo hoog inschat, hahah, maar zelf zou ik niet zo snel dingen gaan verwachten. Zeker niet met deze jury. Hoewel je gelijk zou kunnen hebben wat Sam betreft. :3


    Ik had dacht ik iets dergelijks opgepikt ergens xD En ik ken mijn eigen scores. Die van Sam zijn weer doodsimpel: Altijd debiel hoog D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Rivendell schreef:
    @Alwin, fijn dat je me zo hoog inschat, hahah, maar zelf zou ik niet zo snel dingen gaan verwachten. Zeker niet met deze jury. Hoewel je gelijk zou kunnen hebben wat Sam betreft. :3


    Met lieve, strenge Annabeth zeker. (cat) Ik ga nu alles even updaten jongens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Op hoop van zegen, dan maar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:45 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oh goddamnit. Ik was dit vergeten. Echt een kut weekend gehad. Nouja jammer dan, ik ga dit inleveren.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Escritura schreef:
    (...)

    Met lieve, strenge Annabeth zeker. (cat) Ik ga nu alles even updaten jongens.


    Oeh, knijp haar nog even in die schattige wangetjes van haar voor me (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wandering schreef:
    Oh goddamnit. Ik was dit vergeten. Echt een kut weekend gehad. Nouja jammer dan, ik ga dit inleveren.


    Jaaaa! Lever ook in :D


    quidquid excusatio prandium pro