• Probleem is opgelost C:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 20:12 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    Als hij stom doet en blijft doen ookal zeg je er wat over is het misschien beter om niet meer met hem te praten. Zeker als hij rare opmerkingen maakt over je geloof.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Puan betekent punt in het Turks.
    En sws, ik heb zoveel gasten meegemaakt die mijn geloof niet respecteerden en als hij je niet blij maakt... Waarom zou je hem dan nog in je leven willen? Negeer die gast als hij niet normaal kan doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DarkSavior schreef:
    Als hij stom doet en blijft doen ookal zeg je er wat over is het misschien beter om niet meer met hem te praten. Zeker als hij rare opmerkingen maakt over je geloof.


    Hier voeg ik me bij.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik weet het dat is eigenlijk wat ik zou moeten doen maar ik kan het gewoon niet :C
    Ik ben daar te goed bevriend voor geraakt denk ik en en
    Mjeh dit is lastig u.u


    I'm not short D: I just live in a big world

    Puan schreef:
    Ik weet het dat is eigenlijk wat ik zou moeten doen maar ik kan het gewoon niet :C
    Ik ben daar te goed bevriend voor geraakt denk ik en en
    Mjeh dit is lastig u.u


    Je kunt nooit te goed bevriend zijn om iemand te zeggen dat ie niet zo onaardig moet doen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Puan schreef:
    Ik weet het dat is eigenlijk wat ik zou moeten doen maar ik kan het gewoon niet :C
    Ik ben daar te goed bevriend voor geraakt denk ik en en
    Mjeh dit is lastig u.u


    Ik snap het volkomen.. Maar ik denk dat hij je wel rot laat voelen door zijn reacties, of niet? En heb je je zelf ooit afgevraagd waarom je vrienden met hem zou willen zijn als hij toch alleen maar gemene reacties kan geven? En je bent 12, je hoort hier niet allemaal over te piekeren. Maak echte vrienden, die je wel respecteren zoals je bent.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Je kunt nooit te goed bevriend zijn om iemand te zeggen dat ie niet zo onaardig moet doen :Y)


    Dat is waar hij is nu online dus ik zal eens eerlijk zeggen wat ik er van vind >>


    I'm not short D: I just live in a big world

    Puan schreef:
    (...)

    Dat is waar hij is nu online dus ik zal eens eerlijk zeggen wat ik er van vind >>


    You go girl! Tell 'em the truth.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mjeh ik kan blijkbaar opkankeren naar Turkije zoals hij het zegt :C


    I'm not short D: I just live in a big world

    Puan schreef:
    Mjeh ik kan blijkbaar opkankeren naar Turkije zoals hij het zegt :C


    En jij vindt nog steeds dat hij het waard is? GVD. Sommige mensen moeten neergestoken worden. Mag ik het doen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    En jij vindt nog steeds dat hij het waard is? GVD. Sommige mensen moeten neergestoken worden. Mag ik het doen?


    Ik vind hem niks meer waard
    En ja je mag hem doodsteken
    En ik zou er om lachen met alle plezier ;'D


    I'm not short D: I just live in a big world

    Puan schreef:
    (...)

    Ik vind hem niks meer waard
    En ja je mag hem doodsteken
    En ik zou er om lachen met alle plezier ;'D


    Bedankt haha. En, als je nog enige problemen hebt met zulke mensen kan je me altijd een pb sturen. Ik heb ook zulke mensen gehad in mijn leven en kan je er bij helpen. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Bedankt haha. En, als je nog enige problemen hebt met zulke mensen kan je me altijd een pb sturen. Ik heb ook zulke mensen gehad in mijn leven en kan je er bij helpen. (:


    Bedankt zal ik doen >U<


    I'm not short D: I just live in a big world

    Vreselijke zulke mensen -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Puan schreef:
    Mjeh ik kan blijkbaar opkankeren naar Turkije zoals hij het zegt :C

    :O
    wat onrespectvol zeg!!


    -