• Toestemming van: Yoda.
    Hallo, lieve Q-ers!
    Dit is mijn schrijfwedstrijd, gejureerd door mij en Annabeth. (Jabberjay). De opdrachten zijn gevarieerd, en het commentaar dat jullie krijgen zal altijd zijn om jullie te helpen. We beginnen met één voorronde. Daarna gaan 8 mensen door naar de rest van de wedstrijd.


    Iedereen mag meedoen aan de voorronde, er is géén maximum!
    Je hebt 5 dagen om de opdracht voor de voorronde in te dienen in dit topic.


    Regels:
    - Je dient op tijd in,
    - Uitstel vraag je minimaal 24 uur voor de deadline,
    - Lever je niet in, lig je uit de wedstrijd,
    - Respecteer de andere deelnemers,
    - Vragen stel je in dit topic, of via een PB aan de jury,
    - Zeg het even als je je username veranderd,
    - Je levert in in dit topic. Je zet je inzending in een hoofdstuk van een story, en stuurt de link.


    Winst:
    - Eerste plaats: 20 credits,
    - Tweede plaats: 10 credits,
    - Derde+Vierde plaats: beiden 5 credits.
    - Vijfde/Zesde/Zevende/Achtste plaats: Een knuffel van de jury


    Waar we op letten:
    - Spelling en grammatica,
    - Gebruik van interpunctie en alinea’s,
    - Het minimaal en maximaal woorden,
    - Originaliteit,
    - Vorm van het verhaal.


    Deelnemers:
    - Yoda
    - Opdracht 0

    - Hel
    - Opdracht 0

    - Discord
    - Opdracht 0

    - Errin
    - Opdracht 0

    - Unplugged
    - Opdracht 0

    - Rivendell
    - Opdracht 0

    - Avenger
    - Opdracht 0

    - Glucio
    - Opdracht 0


    Inschrijvingen: Gesloten

    Opdracht 0: Voorronde


    Opdracht 1: Foto’s
    Iedere user krijgt van mij een foto toegewezen. Het is de bedoeling dat jullie foto verwerkt word in het verhaal en dat er minstens 200 woorden worden besteed aan de beschrijving van de foto. dit mag op elke manier, zolang je maar 200 woorden besteed aan wat er op die foto staat.

    Minimaal aantal woorden: 500
    Maximaal aantal woorden: 1500

    - Yoda
    - Hel
    - Discord
    - Errin
    - Unplugged
    - Rivendell
    - Avenger
    - Glucio

    Deadline: 26-02-2012 - 23:59

    De story

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:43 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Zoals Mr. CarrotCake zegt, hópelijk vanavond, maar ik begin het te betwijfelen. ik heb namelijk ook een groot examen dat er aan komt, vandaar dat het langer duurt dan dat ik eerst had verwacht. Maar zéker morgen, op zijn laatst. Heel erg bedankt voor jullie geduld.
    Mag ik wel vragen hoe het quoteren precies in elkaar zit?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    Succes alvast met je examen


    Bedankt, I'm going to need it. (Hij is pas in mei, maar ik blok me kapot.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Errin schreef:
    (...)Mag ik wel vragen hoe het quoteren precies in elkaar zit?

    Je drukt of op de <> button die je boven de taakbalk hebt zitten en kopieërt de tekst, of je schrijft [quote][/quote], of je drukt op dat soort tekstballonnetje dat bij een bericht staat. Alle mogelijke vormen van quoteren. :3

    @ Escritura
    Ik ken het, zodra ik weet wat ik moet leren en wanneer het is, begin ik ook al gelijk. Ik sta nu drie tekorten -4VWO- en wil over dus ik moet hard werken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    Je drukt of op de <> button die je boven de taakbalk hebt zitten en kopieërt de tekst, of je schrijft [quote][/quote], of je drukt op dat soort tekstballonnetje dat bij een bericht staat. Alle mogelijke vormen van quoteren. :3

    @ Escritura
    Ik ken het, zodra ik weet wat ik moet leren en wanneer het is, begin ik ook al gelijk. Ik sta nu drie tekorten -4VWO- en wil over dus ik moet hard werken.
    Haha, not funny.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Haha, not funny.

    Wat is not funny? *Begrijpt het niet* Ik leg je uit hoe je moet quoteren...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik snap het ook niet helemaal meer, kun je even uitleggen wat je bedoeld? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    Wat is not funny? *Begrijpt het niet* Ik leg je uit hoe je moet quoteren...
    quoteren
    quo` te - ren [kwoo-] (quoteerde, h. gequoteerd) 1 naar evenredigheid verdelen; 2 van volgnummers voorzien, nummeren, tekenen; 3 Zuid-Nederlands de waarde, de prijs van iets bepalen; vooral (van een jury) een beoordelingscijfer geven

    Ik weet wel hoe ik iemand moet quoten anders zou ik het niet bij Escriture gedaan hebben.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 20:45 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)quoteren
    quo` te - ren [kwoo-] (quoteerde, h. gequoteerd) 1 naar evenredigheid verdelen; 2 van volgnummers voorzien, nummeren, tekenen; 3 Zuid-Nederlands de waarde, de prijs van iets bepalen; vooral (van een jury) een beoordelingscijfer geven

    Ik weet wel hoe ik iemand moet quoten anders zou ik het niet bij Escriture gedaan hebben.


    Ah, juist, de beoordelingen dus. :W (Sorry, echt.)

    Aangezien die de voorrondes zijn krijgen jullie voor elk genre kort commentaar en wat tips, bij elkaar minstens 100 woorden.
    Voor elk genre krijgen jullie een cijfer op tien. Deze tel ik op, deel ik door 3, en de 8 besten gaan door. (Gebaseerd op jullie gemiddelde cijfers dus.)

    Dit alles komt te staan in een hoofdstuk van de story.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ah, juist, de beoordelingen dus. :W (Sorry, echt.)

    Aangezien die de voorrondes zijn krijgen jullie voor elk genre kort commentaar en wat tips, bij elkaar minstens 100 woorden.
    Voor elk genre krijgen jullie een cijfer op tien. Deze tel ik op, deel ik door 3, en de 8 besten gaan door. (Gebaseerd op jullie gemiddelde cijfers dus.)

    Dit alles komt te staan in een hoofdstuk van de story.
    Dus je quoteert niet op inhoud en interpuntie endergelijke


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Dus je quoteert niet op inhoud en interpuntie endergelijke


    Waar we op letten:
    - Spelling en grammatica,
    - Gebruik van interpunctie en alinea’s,
    - Het minimaal en maximaal woorden,
    - Originaliteit,
    - Vorm van het verhaal.

    Dit staat in de beginpost, dat is letterlijk waar de punten op gebaseerd zijn. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Waar we op letten:
    - Spelling en grammatica,
    - Gebruik van interpunctie en alinea’s,
    - Het minimaal en maximaal woorden,
    - Originaliteit,
    - Vorm van het verhaal.

    Dit staat in de beginpost, dat is letterlijk waar de punten op gebaseerd zijn. ^^
    Maar hoe weegt alles tegenover elkaar af? Dat wil ik weten. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)quoteren
    quo` te - ren [kwoo-] (quoteerde, h. gequoteerd) 1 naar evenredigheid verdelen; 2 van volgnummers voorzien, nummeren, tekenen; 3 Zuid-Nederlands de waarde, de prijs van iets bepalen; vooral (van een jury) een beoordelingscijfer geven

    Ik weet wel hoe ik iemand moet quoten anders zou ik het niet bij Escriture gedaan hebben.

    Owh, ik dacht al.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    (...)[/i]

    En @allemaal die zegt dat ze graag door willen:
    Iedereen wil graag verder, so... I'm getting quit annoyed of your messages


    Ohh kom op zeg..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ohh kom op zeg..

    Het is zo, je doet niet mee aan een wedstrijd als je niet door wilt gaan. En om het dan van verschillende mensen te zien is vrij irritant naar mijn mening.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik hoop dat ik door ben D:


    quidquid excusatio prandium pro