• Toestemming van: Yoda.
    Hallo, lieve Q-ers!
    Dit is mijn schrijfwedstrijd, gejureerd door mij en Annabeth. (Jabberjay). De opdrachten zijn gevarieerd, en het commentaar dat jullie krijgen zal altijd zijn om jullie te helpen. We beginnen met één voorronde. Daarna gaan 8 mensen door naar de rest van de wedstrijd.


    Iedereen mag meedoen aan de voorronde, er is géén maximum!
    Je hebt 5 dagen om de opdracht voor de voorronde in te dienen in dit topic.


    Regels:
    - Je dient op tijd in,
    - Uitstel vraag je minimaal 24 uur voor de deadline,
    - Lever je niet in, lig je uit de wedstrijd,
    - Respecteer de andere deelnemers,
    - Vragen stel je in dit topic, of via een PB aan de jury,
    - Zeg het even als je je username veranderd,
    - Je levert in in dit topic. Je zet je inzending in een hoofdstuk van een story, en stuurt de link.


    Winst:
    - Eerste plaats: 20 credits,
    - Tweede plaats: 10 credits,
    - Derde+Vierde plaats: beiden 5 credits.
    - Vijfde/Zesde/Zevende/Achtste plaats: Een knuffel van de jury


    Waar we op letten:
    - Spelling en grammatica,
    - Gebruik van interpunctie en alinea’s,
    - Het minimaal en maximaal woorden,
    - Originaliteit,
    - Vorm van het verhaal.


    Deelnemers:
    - Yoda
    - Opdracht 0

    - Hel
    - Opdracht 0

    - Discord
    - Opdracht 0

    - Errin
    - Opdracht 0

    - Unplugged
    - Opdracht 0

    - Rivendell
    - Opdracht 0

    - Avenger
    - Opdracht 0

    - Glucio
    - Opdracht 0


    Inschrijvingen: Gesloten

    Opdracht 0: Voorronde


    Opdracht 1: Foto’s
    Iedere user krijgt van mij een foto toegewezen. Het is de bedoeling dat jullie foto verwerkt word in het verhaal en dat er minstens 200 woorden worden besteed aan de beschrijving van de foto. dit mag op elke manier, zolang je maar 200 woorden besteed aan wat er op die foto staat.

    Minimaal aantal woorden: 500
    Maximaal aantal woorden: 1500

    - Yoda
    - Hel
    - Discord
    - Errin
    - Unplugged
    - Rivendell
    - Avenger
    - Glucio

    Deadline: 26-02-2012 - 23:59

    De story

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:43 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Het moest minimaal 100 woorden zijn, er worden geen extra punten (of minpunten) gegeven voor de lengte.
    (Behalve als je onder de 100 woorden zit, natuurlijk.)
    Ja weet ik, maar je had een voorbeeld gegeven, dus heb ik de lengte ook wat beperkt gehouden. Als ik wist dat het zo lang mocht zijn, had ik ook wat meer geschreven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ja weet ik, maar je had een voorbeeld gegeven, dus heb ik de lengte ook wat beperkt gehouden. Als ik wist dat het zo lang mocht zijn, had ik ook wat meer geschreven.


    Mens, minimaal is minimaal. Als er geen maximum word gegeven, is er geen maximum. Als er geen maximum gegeven word moet je gewoon zoveel woorden schrijven als je nodig hebt, en als degene die de wedstrijd houdt gaat zeuren dan wijs je er gewoon op dat er geen maximum gegeven is. Zelfs als Lizz daar moeilijk over zou doen (wat ze niet zou doen, maar goed, mss ken je haar niet dus dat je dat niet weet kan je moeilijk kwalijk worden genomen) zou ze dan gewoon geen poot hebben om op te staan, want er staat geen maximum.


    quidquid excusatio prandium pro

    Nog 3 dagen!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Nog 3 dagen tot de voorrondes sluiten.

    24 uur voor de deadline krijgen degenen die nog niet hebben ingeleverd een PB-tje.


    Escritura schreef:
    Nog 3 dagen!


    Krijgen ze geen pbtjes meer? :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Krijgen ze geen pbtjes meer? :P


    Of course they do. (cat) Iedereen die nog niet heeft gister een PB ontvangen over de verschoven deadline, en als ze 24 uur voor de deadline nog niets hebben ingeleverd, krijgen ze nog een PB.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 14:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Opdracht 0, ik heb dit geschreven tijdens Nederlands x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bedankt voor je inzending!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Discord schreef:
    (...)

    Mens, minimaal is minimaal. Als er geen maximum word gegeven, is er geen maximum. Als er geen maximum gegeven word moet je gewoon zoveel woorden schrijven als je nodig hebt, en als degene die de wedstrijd houdt gaat zeuren dan wijs je er gewoon op dat er geen maximum gegeven is. Zelfs als Lizz daar moeilijk over zou doen (wat ze niet zou doen, maar goed, mss ken je haar niet dus dat je dat niet weet kan je moeilijk kwalijk worden genomen) zou ze dan gewoon geen poot hebben om op te staan, want er staat geen maximum.
    Ik zeg gewoon dat ik het niet wist dat het ook zo lang mocht zijn. No big deal. Ik mag het toch even melden dat ik dat van jullie lang vond en ik dacht dat je moest streven naar het voorbeeld. Ik weet ook wel wat een minimum is en ik weet ook wat een voorbeeld is. Iemand aanspreken met 'mens' is ook niet bepaald vriendelijk. Just saying.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:07 ]

    Errin schreef:
    (...)Ik zeg gewoon dat ik het niet wist dat het ook zo lang mocht zijn. No big deal. Ik mag het toch even melden dat ik dat van jullie lang vond en ik dacht dat je moest streven naar het voorbeeld. Ik weet ook wel wat een minimum is en ik weet ook wat een voorbeeld is. Iemand aanspreken met 'mens' is ook niet bepaald vriendelijk. Just saying.


    Meh, sorry D: Was niet mijn bedoeling. Ik ben gewoon erg touchy geworden voor dit soort dingen, omdat het steeds tot een grote discussie leidt D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Oeh ik wil meedoen! (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Candyfornia schreef:
    Oeh ik wil meedoen! (:


    Dat mag, je hebt tot zondag, 23;59 om in te leveren. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Discord schreef:
    (...)

    Meh, sorry D: Was niet mijn bedoeling. Ik ben gewoon erg touchy geworden voor dit soort dingen, omdat het steeds tot een grote discussie leidt D:



    Ik doe trouwens niet mee. Ik heb moeite met 't vinden van inspiratie, atm D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Absolem schreef:
    (...)



    Ik doe trouwens niet mee. Ik heb moeite met 't vinden van inspiratie, atm D:


    YEAAAAHHHHHHHH pet me like a pro! xD

    doe gewoon mee!


    quidquid excusatio prandium pro

    @Nynke: Toch bedankt voor het overwegen om mee te doen. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.