• Vroeg topic, maar ja, vandaag is het Niall die The Hits Radio voor één uurtje overneemt. Om 16:00 Nederlandse tijd zal hij dan zijn favoriete nummers draaien en wat dingen vertellen.

    Dit is de radio. Losse link: http://ukradioplayer.thehitsradio.com/console/

    Als het geluid het niet doet, rechtsboven staat een luidsprekertje, staat die misschien niet aan?

    Andere datums:

    Zayn Malik January 22nd Tracklist
    Liam Payne January 29th Tracklist
    Niall Horan February 5th
    Louis Tomlinson February 12th
    Harry Styles February 19th

    En als jullie geïnteresseerd zijn; Hoe de jongens Chris mooi maakte in de studio:





    Dus, wie gaat luisteren vanmiddag?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 11:02 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Oeh, nog een kwartiertje. C:


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik vind 't wel een stuk minder leuk nu het niet live is, of ligt dat aan mij? :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Wees blij, het is een dom lied :'D Pfff, ik heb een fobie voor Twilight U_U

    Ik riep in de auto vandaag: "KEVIN?! IS THAT YOU?" en ze vonden me raar >.<


    Ik heb mijn moeder laatst naar 1D laten luisteren, had hun cd opgezet en toen dacht ze dat Niall aan het zingen was terwijl het Liam was. Ik bedoel, dat verschil moet je toch wel horen(zip)


    Physics is awesome

    Eledhel schreef:
    Ik vind 't wel een stuk minder leuk nu het niet live is, of ligt dat aan mij? :'D

    Als het live is is het sws altijd leuker ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb mijn moeder laatst naar 1D laten luisteren, had hun cd opgezet en toen dacht ze dat Niall aan het zingen was terwijl het Liam was. Ik bedoel, dat verschil moet je toch wel horen(zip)

    Haha, weet ze alle namen dan? Da's cool! Ik zing alle liedjes zo vaak dat m'n zus ze helemaal kan meezingen, haha.

    @Caoimhe (hoe heet je? Dat is wat persoonlijker, zegmaar :'D): Ja idd. Hopelijk begint ie: "I'm Niall, from ONE DIRECTION!"


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Yeah, nog een paar minuten. Ik zou moeten leren voor mijn 3 toetsen van morgen, maar ik denk dat ik liever naar Niall zijn heerlijke accent luister. :'D

    Niall praatte ^^


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik hoorde hem YAY


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Haha, weet ze alle namen dan? Da's cool! Ik zing alle liedjes zo vaak dat m'n zus ze helemaal kan meezingen, haha.

    @Caoimhe (hoe heet je? Dat is wat persoonlijker, zegmaar :'D): Ja idd. Hopelijk begint ie: "I'm Niall, from ONE DIRECTION!"


    Ik heet Kiana, haha


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    YAY.

    Kom anders ook hier: http://tinychat.com/niallstakeover Op Tumblr gevonden :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Waarom besluit mijn pa om precies wanneer Niall begint te praten, tegen mij aan te gaan praten? Baleuh ):

    Ik vond ook een foto:

    Eledhel schreef:
    (...)
    Haha, weet ze alle namen dan? Da's cool! Ik zing alle liedjes zo vaak dat m'n zus ze helemaal kan meezingen, haha.

    @Caoimhe (hoe heet je? Dat is wat persoonlijker, zegmaar :'D): Ja idd. Hopelijk begint ie: "I'm Niall, from ONE DIRECTION!"


    Nee maar ze vind dit 1D beter dan JB. Stiekem vind ik dat ook maar JB heeft ook hele goeie muziek


    Physics is awesome

    Eledhel schreef:
    YAY.

    Kom anders ook hier: http://tinychat.com/niallstakeover Op Tumblr gevonden :'D

    Kan dat ook zonder camera?


    You've cat to be kitten me right meow.

    RINUS schreef:
    Ik vond ook een foto:


    oh god ik hou van zijn vest:9~

    @narwhals: ja =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...