• Vroeg topic, maar ja, vandaag is het Niall die The Hits Radio voor één uurtje overneemt. Om 16:00 Nederlandse tijd zal hij dan zijn favoriete nummers draaien en wat dingen vertellen.

    Dit is de radio. Losse link: http://ukradioplayer.thehitsradio.com/console/

    Als het geluid het niet doet, rechtsboven staat een luidsprekertje, staat die misschien niet aan?

    Andere datums:

    Zayn Malik January 22nd Tracklist
    Liam Payne January 29th Tracklist
    Niall Horan February 5th
    Louis Tomlinson February 12th
    Harry Styles February 19th

    En als jullie geïnteresseerd zijn; Hoe de jongens Chris mooi maakte in de studio:





    Dus, wie gaat luisteren vanmiddag?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 11:02 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    ik heb een verjaardag, wat heel jammer is want ik wil Niall horen. dus zou iemand misschien een link kunnen geven na de uitzending om het terug te luisteren?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Contostavlos schreef:
    ik heb een verjaardag, wat heel jammer is want ik wil Niall horen. dus zou iemand misschien een link kunnen geven na de uitzending om het terug te luisteren?


    Wil ik wel doen hoor ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Contostavlos schreef:
    ik heb een verjaardag, wat heel jammer is want ik wil Niall horen. dus zou iemand misschien een link kunnen geven na de uitzending om het terug te luisteren?


    Moet je er wel vroeg voor opstaan ;p


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ohyeaaah.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Narwhals schreef:
    (...)


    Moet je er wel vroeg voor opstaan ;p


    Maar er komt ook een hele uitzending, gewoon los. (Net als die van Liam en Zayn)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Caoimhe schreef:
    (...)

    Maar er komt ook een hele uitzending, gewoon los. (Net als die van Liam en Zayn)

    Hoe bedoel je?


    You've cat to be kitten me right meow.

    Caoimhe schreef:
    (...)

    Wil ik wel doen hoor ;')

    bedankt(K)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Wat ziet die presentator er beeldig uit, lol.
    Ik ga luisteren doh! What else? :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Narwhals schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?


    Dat het gewoon opgenomen is en dat je niet op een specifieke tijd naar de herhaling hoeft te luisteren


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Caoimhe schreef:
    (...)

    Dat het gewoon opgenomen is en dat je niet op een specifieke tijd naar de herhaling hoeft te luisteren

    Ja maar dat zijn alleen de stukjes dat ze praten toch? Ik geloof dat op die tijdstippen alles wordt herhaald.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Narwhals schreef:
    (...)
    Ja maar dat zijn alleen de stukjes dat ze praten toch? Ik geloof dat op die tijdstippen alles wordt herhaald.

    Dat bedoel ik, maar ze hebben ook een tracklist, dat bedoelde ik haha ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Pfff, we gaan zo naar het bos en dan zijn we misschien niet om 4 uur terug...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Pfff, we gaan zo naar het bos en dan zijn we misschien niet om 4 uur terug...

    Aww poor you.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Oké ik word ongeduldig haha, maar ik luister nu al vanaf 11 uur ofzo en ik wil gewoon Niall ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Bij mij doet die radio het gewoon niet, mijn laptop doet moeilijk of er gaat iets mis met die site zelf. Maar ik snap dat je Niall wil horen maar ja, geduld is een schone zaak


    Physics is awesome