• Ik vond hem wel goed gevonden, :3


    Not all those who wander are lost.

    ik vind echt dat ze niet bij nickelodeon moeten gaan. Dan komen er allemaal van die 12jarige fans enzo en moeten ze zich helemaal aan gaan passen ):

    1D is perfect now (H)


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Hehe die vind ik wel goed :'D (legend of Korra is de enige goede serie op nickelodeon)


    Shoganai i ne~

    ik heb niets tegen nicklodeon. disney channel is nog wel wat 'braver' dan.


    effort never betrays you

    Unwind schreef:
    ik vind echt dat ze niet bij nickelodeon moeten gaan. Dan komen er allemaal van die 12jarige fans enzo en moeten ze zich helemaal aan gaan passen ):

    1D is perfect now (H)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ja ik had ook echt iets van WTF. 1D kan zich echt niet gedragen :')!


    The odds are néver in our favor.

    Unwind schreef:
    ik vind echt dat ze niet bij nickelodeon moeten gaan. Dan komen er allemaal van die 12jarige fans enzo en moeten ze zich helemaal aan gaan passen ):

    1D is perfect now (H)


    Like whut? Ik ben óók 12 en ik ben een fan. 10jarigen zijn wel anders, maar alsnog... 12 valt toch best wel mee.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Unwind schreef:
    ik vind echt dat ze niet bij nickelodeon moeten gaan. Dan komen er allemaal van die 12jarige fans enzo en moeten ze zich helemaal aan gaan passen ):

    1D is perfect now (H)


    dit

    Louis en Liam hebben allebei op de radio bevestigd dat ze zich richten op de muziek en alleen iCarly en the Kids Choice Awards doen. :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Louis en Liam hebben allebei op de radio bevestigd dat ze zich richten op de muziek en alleen iCarly en the Kids Choice Awards doen. :]

    Mooi, want anders zou ik Nickelodeon heel veel succes wensen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Cadentium schreef:
    Ja ik had ook echt iets van WTF. 1D kan zich echt niet gedragen :')!


    26 - 02 - '16

    Unwind schreef:
    ik vind echt dat ze niet bij nickelodeon moeten gaan. Dan komen er allemaal van die 12jarige fans enzo en moeten ze zich helemaal aan gaan passen ):

    1D is perfect now (H)


    Ik dacht dat 1D alleen 12jarige fans had?!


    There's a star in you.. RIP Campbell

    Amortentiaa schreef:
    (...)

    Ik dacht dat 1D alleen 12jarige fans had?!


    Oh, heel grappig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Amortentiaa schreef:
    (...)

    Ik dacht dat 1D alleen 12jarige fans had?!

    Inderdaad, die gaan ook allemaal naar die concerten en stemmen voor de Britawards en zitten op Tumblr en kijken filmpjes op YouTube... Als je geen zinnige reactie hebt om te plaatsen, doe het dan ook niet ;]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Guys, de boys zeggen zelf ook dat ze niet weten dat ze naar Nickelodeon gaan. Wel heel raar dat die twitter dan tweet dat ze een show krijgen. Zo zie je maar weer, waar opkomend "justin bieber fame" is, zijn mensen die er van willen profiteren.


    Alleen maar tranen van geluk

    mijn zusie is 11en fai ze weet wat ze allemaal zeggn dus?8