• Gewoon los te gaan, en niet te denken aan wat goed is of fout?

    Ik ben de afgelopen jaren altijd heel braaf geweest, ook al zeg ik het zelf. Ik hield me altijd keurig aan de regels, dronk geen alcohol totdat ik 16 was. Had voorgenomen nooit te beginnen met roken (niet eens 1 keer proberen) enjaa, was best braaf voor mijn gevoel.

    Maar nu ik een paar keer ben uitgegaan en ik merk dat ik al 16 jaar ben en ik het haat om ouder te worden. Lijkt het ofdat ik veel gemist heb. Nu heb ik echt het gevoel om veel te drinken, met leuke knappe jongens te zoenen en gewoon plezier hebben.

    Wie heeft hier ook last van?


    <3

    Ik heb alleen het gevoel dat ik zo saai en suf ben als maar kan en niet echt et nut vind om los te gaan..
    Ik heb gewoon nergens zin in en doe alsof ik niks hoef te doen (: Terwijl ik te veel moet doen en daar gewoon nerveus van word


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik ben wie ik ben en als ik los wil gaan doe ik dat en als ik braaf wil zijn doe ik dat.
    Na al die jaren vol gepest heb ik 1 ding geleerd
    Je moet je niks van anders aantrekken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat had ik ook haha! Niet gedronken & niet gerookt. Toen werd ik 16, ging ik uit .. en ja, nu ga ik bijna elk weekend wel uit .. Maar dat roken ben ik mee gestopt (: Veel te slecht & is gewoon geld verspilling.


    To infinity and beyond •

    Ja, dat heb ik ook. Ik ben nu 18 en word dit jaar 19... En ik voel me zo oud! D:
    Maar ja, ik ben nu eenmaal niet zo'n partyanimal. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    NewZaynland schreef:
    Dat had ik ook haha! Niet gedronken & niet gerookt. Toen werd ik 16, ging ik uit .. en ja, nu ga ik bijna elk weekend wel uit .. Maar dat roken ben ik mee gestopt (: Veel te slecht & is gewoon geld verspilling.


    Haha, toevallig.
    Ik doe trouwens niet roken maar heb het 1 keer geprobeerd. Wat al heel wat was voor mijn doen, omdat ik eerst echt anti-roken was. ; )


    <3

    Ik begrijp je helemaal!
    Ik ben nu 16 en iedereen die ik ken gaat uit en drinkt en feest terwijl ik gewoon elk weekend thuis zit. Soms heb ik ook eens zin om te zeggen: 'Fuck it' en eens helemaal los te gaan.
    En het lijkt alsof ik mijn jeugd zit te verspillen aan suf thuis zitten en volwassen zijn.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik wil wel een keer dronken worden, gewoon om het meegemaakt te hebben :3
    Maar verder ben ik geen feestbeest en heb ik er ook geen behoefte aan :') Er zijn klasgenoten van mij die bijna elke week uitgaan en dan twitteren ze ook als ze dronken zijn, maar dan denk ik van 'waar ben je toch mee bezig?' :'DD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee niet echt, ik ben sinds januari 16 en ik dronk van te voren toch al, met toestemming. Dus voor mij hoeft het niet echt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zoals jij het nu beschrijft, ga ik altijd los :Y)

    Starkiller schreef:
    Zoals jij het nu beschrijft, ga ik altijd los :Y)


    Haha, en daar ben ik juist jaloers op ; )


    <3

    Daar heb ik juist totaal geen behoefte aan, eigenlijk. Ik vind niet dat ik, omdat ik toevallig zestien ben, uit moet gaan/eens proberen te roken/zoenen/veel drinken en zo. Ik drink wel gewoon mee op feestjes, met vrienden en/of familie, maar zonder alcohol heb ik evenveel plezier. Dan ben ik maar 'braaf', ik heb te minste geen kater en doe geen dingen waar ik later misschien spijt van heb. Nu wil ik absoluut niet zeggen dat jij zo bent, hoor, maar zulke verhalen hoor ik gewoon veel. Zoals ik al zei, ik persoonlijk heb daar gewoon geen behoefte aan. (:


    everything, in time

    Nee totaal niet eigenlijk, ik ga ook uit, maar ik heb plezier zonder alcohol en van roken wordt je leven echt niet leuker, stoerder of beter ofzo. Met zoveel jongens zoenen vind ik ook niet echt nodig want ik heb eigenlijk altijd wel een vriendje dus ja... Nee, ik voel die drang eigenlijk totaal niet.

    -> Deze is niet tegen jou gericht maar gewoon algemeen gericht hoor :P

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 feb 2012 - 0:26 ]


    Life is hard and then we die

    Naja als ik dat doe ben ik een soort van dood. Dus nee dat doe ik niet. En ik heb er wel eens zin in, maar ik ga gewoon los met vriendinnen.. Maar ik ga niet een jongen op zijn bek pakken -ik ben 13 word 14, ik ben een moslima, en draag hoofdoek, dus lijkt me raar als een meisje met een hoofddoek een jongen op zijn bek zou pakken..

    Jawel, maar niet hier.
    Waar ik woon worden bijna geen feesten gegeven en hebben we alleen maar slechte clubs haha.


    Tell me about it, stud.

    Ik vrees dat ik dat ook zal hebben. Gewoon eens losgaan. Ik word in april 16.
    Eerlijk gezegd? Ik wil dat niet. Klasgenoten doen vaak dom en vertellen veel verhalen. Ja, die verhalen zijn vaak maar half waar, maar ze komen toch voort uit een dronken toestand. Ik werd eens uitgenodigd naar de opening van de kermis (foor in Brugge) door een vriendensgroep buiten school, ben ik even blij dat ik niet geweest ben: kotstoestanden en zelfs al bewusteloos... Dan vraag ik mij af: "Wil ik echt bij zo'n bende horen?" Dan heb ik gewoon zin om achter mijn computer te kruipen en wat te lezen, schrijven en/of te chatten.
    Ikzelf, 15 jaar en 9 maanden oud, heb nog nooit gerookt (buiten waterpijp, één keer) ik heb niet meer dan één glas drank gedronken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please