• Gewoon los te gaan, en niet te denken aan wat goed is of fout?

    Ik ben de afgelopen jaren altijd heel braaf geweest, ook al zeg ik het zelf. Ik hield me altijd keurig aan de regels, dronk geen alcohol totdat ik 16 was. Had voorgenomen nooit te beginnen met roken (niet eens 1 keer proberen) enjaa, was best braaf voor mijn gevoel.

    Maar nu ik een paar keer ben uitgegaan en ik merk dat ik al 16 jaar ben en ik het haat om ouder te worden. Lijkt het ofdat ik veel gemist heb. Nu heb ik echt het gevoel om veel te drinken, met leuke knappe jongens te zoenen en gewoon plezier hebben.

    Wie heeft hier ook last van?


    <3

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, de voorbeelden die je opsomde zijn dan wel heel tegenstrijdig met wat je zegt.

    Als je 'losgaat' heb je dat gevoel niet dat je niet denkt aan goed of kwaad of dat je niet aan anderen denkt. Je zal altijd aan goed en kwaad denken, en ook altijd je eens afvragen wat anderen denken. Dat is pure sociologie.
    In vind losgaan ook zo'n stom woord. Want je hebt op dat moment echt niet het gevoel "Oh, ik ben hier goed aan het losgaan." Pas als iets voorbij is, kun je echt zeggen: ik heb me die avond geweldig vermaakt.


    'Losgaan' kan gewoon heel verschillend opgevat worden. ;3

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 12:35 ]


    26 - 02 - '16

    Jawel; uitgaan is leuk als je los gaat, al hoef ik niet perse een jongen te zoenen (;
    Flirten is wel leuk ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oh please mensen. Ga niet allemaal de heilige uithangen hier :')


    -

    Eigenlijk heb ik daar ook best wel zin in. Alleen dan niet persé met drank, jongens en roken maar gewoon ontzettend veel plezier maken. Gewoon met vriendinnen de stad in gaan en echt helemaal losgaan. Ja, daar heb ik ontzettend veel zin in.

    Maarja, met drank, dat sla ik nu ook gewoon af. Omdat ik het gevoel heb dat het mijn hele jeugd verpest heeft en ik niemand maar ook niemand kwaad wil doen met mijn dronken zijn zoals anderen dat bij mij gedaan hebben. Maar het zou dat dat gevoel ook wel weg gaat na een tijd uitgaan en dat ik daar in de loop der tijd losser in ga worden. En roken en jongens? Ach, zoals ik het nu zie hoeft dat niet. Maarja, ik kan mezelf niet voorspellen over een jaar. I'm not going to say anything 'bout that :')

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 12:58 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik heb al heel mijn leven gezworen om nooit van me leven iets te drinken, en ik heb vannacht die belofte gebroken, en ik weet aan geen kanten hoe ik me daarbij voel

    Lynnx schreef:
    ik heb al heel mijn leven gezworen om nooit van me leven iets te drinken, en ik heb vannacht die belofte gebroken, en ik weet aan geen kanten hoe ik me daarbij voel


    Ik had mezelf gezworen voor mijn 21e niets te drinken, aan die belofte heb ik me ook niet kunnen houden ;x


    26 - 02 - '16

    Ik heb wel eens zin om lekker uit te gaan en zo, en als daar drank bij komt kijken vind ik dat prima. Maar ik drink niet zoveel dat ik de volgende ochtend een kater heb of ga lopen kotsen, dat vind ik namelijk echt walgelijk. :'D De meeste drank vind ik ook smerig, dus zo snel gaat het allemaal niet.
    Maar soms heb ik ook gewoon zin om in het weekend tv te kijken met m'n zus & ouders, beetje balans houden en zo.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik niet. Ik ben wel iets eerder begonnen met drinken (15), al mijn vriendinnen zijn ouder dan ik. Geen excuus maar toch. Roken heb ik alleen gedaan toen ik met vriendinnen op vakantie was en daarna nog af en toe op feestjes. Ik vind het lekker, maar ongezond en veels te duur.
    Straks op vakantie, weer met vriendinnen, ga ik wel lekker los (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als je uitgaat kun je niet de wereld haten D:

    En ik hou er niet van om jongens te zoenen, laat staan dat ik er veel ga zoenen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Iedereen wel, want we zijn pubers en willen graag rebelleren :Y).


    I am an idiot, I move.

    Rothko schreef:
    Iedereen wel, want we zijn pubers en willen graag rebelleren :Y).

    Not me, definitely not me.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb dat totaal niet eigenlijk. Ik ga ook gewoon uit maar ik vind dronken mensen zo lelijk. Meisjes die dronken zijn vind ik echt ordinair dus zo wil ik zelf niet zijn. Hoewel dat met leuke knappe jongens zoenen wel weer heel erg bekend klinkt, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb ook, zoiets. Sinds ik me realiseer dat ik volgende maand 18 word, `volwassen´ word, ben ik alles uit mijn jeugd aan het `herbeleven´. Ik wil gewoon niet volwassen worden maar omdat ik de tijd niet kan stoppen draai ik hem terug. Ik luister de muziek uit mijn jeugd, eet het eten/drink het drinken wat ik toen at/dronk.
    En vooral denk ik niet aan mijn toekomt. Allen snappen de mensen in mijn omgeving niet dat ik van die laatste maand 17 wil genieten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb het gevoel dat ik je wel snap (:
    Soit, ik ben heel tevreden met mijn manier van uitgaan, komt wel wat overeen met wat jij beschrijft. Al zou ik wel eens dronken willen zijn, om eens te weten hoe dat is (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Nou, ik had dat eerst wel. Maar sinds m'n vriendje en ik samen zijn niet meer. Trouwens, ik ben één keer echt zat geweest op m'n 14e, en dat doe ik nooit meer. Daarom drink ik nu bijna geen alcohol meer, ik ken mijn limieten en weet wanneer ik moet stoppen. Alleen kan je dat van sommige andere mensen niet zeggen..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.