• Gewoon los te gaan, en niet te denken aan wat goed is of fout?

    Ik ben de afgelopen jaren altijd heel braaf geweest, ook al zeg ik het zelf. Ik hield me altijd keurig aan de regels, dronk geen alcohol totdat ik 16 was. Had voorgenomen nooit te beginnen met roken (niet eens 1 keer proberen) enjaa, was best braaf voor mijn gevoel.

    Maar nu ik een paar keer ben uitgegaan en ik merk dat ik al 16 jaar ben en ik het haat om ouder te worden. Lijkt het ofdat ik veel gemist heb. Nu heb ik echt het gevoel om veel te drinken, met leuke knappe jongens te zoenen en gewoon plezier hebben.

    Wie heeft hier ook last van?


    <3

    Humble schreef:
    Daar heb ik juist totaal geen behoefte aan, eigenlijk. Ik vind niet dat ik, omdat ik toevallig zestien ben, uit moet gaan/eens proberen te roken/zoenen/veel drinken en zo. Ik drink wel gewoon mee op feestjes, met vrienden en/of familie, maar zonder alcohol heb ik evenveel plezier. Dan ben ik maar 'braaf', ik heb te minste geen kater en doe geen dingen waar ik later misschien spijt van heb. Nu wil ik absoluut niet zeggen dat jij zo bent, hoor, maar zulke verhalen hoor ik gewoon veel. Zoals ik al zei, ik persoonlijk heb daar gewoon geen behoefte aan. (:


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    phenomniall schreef:
    ik ben wie ik ben en als ik los wil gaan doe ik dat en als ik braaf wil zijn doe ik dat.
    Na al die jaren vol gepest heb ik 1 ding geleerd
    Je moet je niks van anders aantrekken


    This


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I already do.


    Alleen maar tranen van geluk

    Lol dat is precies wat ik deed toen ik 16 ofzo was.


    -

    Ik ben nu zelf net 16, maar ik vind het niet nodig om elk weekend uit te gaan. Als ik heel eerlijk moet zijn? Ik ben gewoon niet zo'n feestbeest. En wat jij wilt doen op je 16; ik ken nu al mensen die dat elke keer doen als ze uuitgaan... Nee, dankje, maar zo hoeft het voor mij niet. Je kunt me dan 'braaf' noemen, maar ik noem het mezelf zijn. dit is niet aanvallend tegen jou bedoelt, maar gewoon; mijn mening


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben 16 en ben van plan braaf te blijven. Als ik om me heen kijk en zie hoe sommige mensen feesten... Zijn allemaal van die sletjes, die elke feestavond een andere jongen hebben, straal bezopen zijn en hun longen kapot maken met sigaretten en joints. Nee, ik denk niet dat ik dan veel mis. Ik kan heel goed los gaan zonder al die troep, maar dat ligt denk ik gewoon aan mijn karakter. Want ik kan ook nuchter hele gekke dingen doen xD
    Ik ben liever nuchter op een feest, dat ik er nog alles van weet, dan dat er een gat in mijn geheugen zit en als een sletje alle jongens op het feest heb gezoend. Dus, ik heb geen last van je omschrijving :) Ik doe wat ik wil doen. Just keep on laughing.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik drink heel af en toe wat, een breezer of zo, en ik rook niet. Roken vind ik gewoon slecht. Ik ga ook niet elk weekend uit. Ik ben totaal geen feestbeest. Ik sluit me wel deels aan bij wat phenomniall zegt. Ik ben ook jarenlang gepest en ik heb eindelijk geleerd dat ik me niets van mensen aan moet trekken, gewoon mezelf moet zijn.


    26 - 02 - '16

    Ja, ik heb m'n perioden zeg maar. Bijv. op het gala ging ik los. Maar goed, ik ben iemand die het op z'n tijd leuk vindt om te gaan dansen en zo dus alle stress shizzle van me af te schudden. Alcohol heb ik er niet bij nodig, maar ik wilde eens weten hoe het was om aangeschoten te raken. Tot pas geleden heb ik dat nooit meegemaakt. En ja, er was gratis drank..
    Mensen zeggen dat ook als je dronken bent, dat je de dingen die je niet wil doen ook absoluut niet doet. En dat klopt ook. Zo wilde ik absoluut niet gaan roken/blowen en heb dat ook niet gedaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    geen behoefte aan feesten, drinken of roken :Y)
    enige keren dat ik drink, is bij mijn beste vriend... om in de mood voor comedy te komen :Y) zalig gewoon.

    en losgaan betekend voor mij: feestje met je vrienden in het park of ergens buiten. Bring your own instruments, food and drinks. en dan gewoon lekker idioot doen :Y)

    ik heb nu eenmaal een hekel aan opgerookte plekken met kutmuziek en players en huppelkutten a volenté. geef mij gezelligheid en folk om op los te gaan :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nooit echt behoefte aan gehad, tbh :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sorry maar je vergelijking klopt totaal niet. Losgaan staat niet gelijk aan je dronken zuipen, elke jongen op de bek nemen die je tegenkomt en je longen zwartroken. Comazuipen, de slet uithangen en kettingroken omdat het stoer is, is gewoonweg DOM.

    Als je er voorheen nooit geen behoefte aan gehad hebt, dan heb je dat nu ook niet. Je kan misschien wel eens je grenzen testen, maar met mate.

    De dingen die jij beschreef zoals je lam zuipen, de slet uithangen en roken om stoer te doen, is iets doen om anderen een andere gedachte over jou te geven. Losgaan gaat over jezelf. Jezelf vermaken zonder dat anderen er een slechte invloed in hebben. Je kan iets drinken, je kan eens een jongen zoenen en je kan eens proberen te roken. Maar je kan jezelf niet vermaken als je lazarus op de grond ligt te kotsen of als je de hele avond met andere jongens zit te tongen of als je het feestje mist omdat je buiten staat te kettingroken. Dan kun je helemaal niet losgaan.

    Jah, dat is mijn mening. Drinken, hoer uithangen en jezelf doodroken staat niet in mijn rijtje om los bij te gaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    nerveus schreef:
    Ik ben 16 en ben van plan braaf te blijven. Als ik om me heen kijk en zie hoe sommige mensen feesten... Zijn allemaal van die sletjes, die elke feestavond een andere jongen hebben, straal bezopen zijn en hun longen kapot maken met sigaretten en joints. Nee, ik denk niet dat ik dan veel mis. Ik kan heel goed los gaan zonder al die troep, maar dat ligt denk ik gewoon aan mijn karakter. Want ik kan ook nuchter hele gekke dingen doen xD
    Ik ben liever nuchter op een feest, dat ik er nog alles van weet, dan dat er een gat in mijn geheugen zit en als een sletje alle jongens op het feest heb gezoend. Dus, ik heb geen last van je omschrijving :) Ik doe wat ik wil doen. Just keep on laughing.


    Dat had ik ook toen ik 16 was geworden. Alleen nu op dit moment, 3 maanden voor mijn 17e verjaardag zijn die gedachtes veranderd.


    <3

    Scandal schreef:
    Sorry maar je vergelijking klopt totaal niet. Losgaan staat niet gelijk aan je dronken zuipen, elke jongen op de bek nemen die je tegenkomt en je longen zwartroken. Comazuipen, de slet uithangen en kettingroken omdat het stoer is, is gewoonweg DOM.

    Als je er voorheen nooit geen behoefte aan gehad hebt, dan heb je dat nu ook niet. Je kan misschien wel eens je grenzen testen, maar met mate.

    De dingen die jij beschreef zoals je lam zuipen, de slet uithangen en roken om stoer te doen, is iets doen om anderen een andere gedachte over jou te geven. Losgaan gaat over jezelf. Jezelf vermaken zonder dat anderen er een slechte invloed in hebben. Je kan iets drinken, je kan eens een jongen zoenen en je kan eens proberen te roken. Maar je kan jezelf niet vermaken als je lazarus op de grond ligt te kotsen of als je de hele avond met andere jongens zit te tongen of als je het feestje mist omdat je buiten staat te kettingroken. Dan kun je helemaal niet losgaan.

    Jah, dat is mijn mening. Drinken, hoer uithangen en jezelf doodroken staat niet in mijn rijtje om los bij te gaan.


    Ik beschreef het ook niet zo. Losgaan is gewoon algemeen, en voor mij betekend losgaan niet dat je je lam zuipt enzovoort. Ik bedoel gewoon feesten, niet denken aan wat goed of fout is & het niets uitmaken van wat andere van me vinden. Zo is losgaan voor mij, maar iedereen heeft andere mening natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 12:26 ]


    <3

    Ikzelf ben 19. Ik ga uit, niet supervaak, maar dat is omdat ik een druk leven heb met sport, school en werk. Ik heb me gister nog heel goed vermaakt. Ik heb daarbij niet gerookt, mezelf niet lam gezopen en niet iedere gast die ik tegenkwam een goede lebber gegeven.
    Ik heb wat gedronken, niet gerookt (astma) en de enige dingen met jongens die ik gedaan heb is masseren en met iemand geslowt die mijn vader kon zijn. Ik heb me prima vermaakt zonder dat ik zat was of mijn tijd verspil met iedere jongen te zoenen. Ik stond nu ook wel 3/4 van de tijd achter de toog te tappen of af te wassen, maar ook daar heb ik me geweldig vermaakt zonder dat ik jouw definitie heb toegepast.

    Je hoeft je definitie echt niet toe te passen om jezelf te vermaken. Er zijn genoeg manieren om jezelf te vermaken. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Deluso schreef:
    (...)

    Ik beschreef het ook niet zo. Losgaan is gewoon algemeen, en voor mij betekend losgaan niet dat je je lam zuipt enzovoort. Ik bedoel gewoon feesten, niet denken aan wat goed of fout is & het niets uitmaken van wat andere van me vinden. Zo is losgaan voor mij, maar iedereen heeft andere mening natuurlijk.

    Nja, de voorbeelden die je opsomde zijn dan wel heel tegenstrijdig met wat je zegt.

    Als je 'losgaat' heb je dat gevoel niet dat je niet denkt aan goed of kwaad of dat je niet aan anderen denkt. Je zal altijd aan goed en kwaad denken, en ook altijd je eens afvragen wat anderen denken. Dat is pure sociologie.
    In vind losgaan ook zo'n stom woord. Want je hebt op dat moment echt niet het gevoel "Oh, ik ben hier goed aan het losgaan." Pas als iets voorbij is, kun je echt zeggen: ik heb me die avond geweldig vermaakt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury