•       Kan iemand me uitleggen wat er leuk is aan foto's als die hieronder? Ik bedoel, ik snap de artistieke waarde van veel foto's - ik houd zelf erg van mooie fotografie - maar wat is het leuke/mooie aan je broek, benen, shirt, sleutelbeen of achterkant van je hoofd fotograferen? (met uitzondering van het laten zien van een gaaf nieuw kledingstuk dat je net hebt gekocht of het laten zien van een tof nieuw kapsel, n'tuurlijk. Ik spreek hier van mensen die het als kunst bedoelen)
          Vinden jullie dit soort foto's mooi? En zo ja, wat vinden jullie er dan mooi aan?




    I can't even think straight.

    Defensive schreef:
    Me likes the vintage touch. (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Yoda schreef:
    Ik vind al dat halve maar niks, al vind ik sommige foto's van de achterkant wel heel mooi. Maar ik ben ben dan ook iemand die nek, rug en schouders aantrekkelijk vind, dusja x'D Maar dan moet het niet zijn zoals die laatste, er moet wel wat meer aan te pas komen.. x]

    Oh, dat snap ik. :] Dat vind ik ook. Maar dan vind ik het prettig als er omheen nog iets is dat ik het een mooie foto ga vinden en niet alleen een knot haar, zeg maar. Al vind ik die laatste het minst lelijk, daar zou ik nog een verhaal bij kunnen verzinnen; ik blijf het apart vinden. Misschien was die ook het minste voorbeeld, maar ik kon eventjes niets anders vinden. Er zijn nog raardere foto's van achterkanten van hoofden. :')


    I can't even think straight.



    Afbeelding gerelateerd. (nee, ik snap ook niet wat er zo interessant is aan die foto's)

    Ligt het aan mij of is het meisje in de spijkerblouse erg... plat? D:

    Of is het een jongen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Ligt het aan mij of is het meisje in de spijkerblouse erg... plat? D:

    Of is het een jongen?


    Dat dacht ik dus ook!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Oh, dat snap ik. :] Dat vind ik ook. Maar dan vind ik het prettig als er omheen nog iets is dat ik het een mooie foto ga vinden en niet alleen een knot haar, zeg maar. Al vind ik die laatste het minst lelijk, daar zou ik nog een verhaal bij kunnen verzinnen; ik blijf het apart vinden. Misschien was die ook het minste voorbeeld, maar ik kon eventjes niets anders vinden. Er zijn nog raardere foto's van achterkanten van hoofden. :')


    Ja, nee, ik begrijp je :Y) Ik deel je mening hoor ^^ Ik vind foto's van de achterkant mooi, als er ook nog meer is, zeg maar. Niet gewoon simpel even je haar in een losse knot, voor een muur gaan staan, foto en klaar x'D Het moet interessant gemaakt worden en dat wordt hier niet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Discord schreef:
    Ligt het aan mij of is het meisje in de spijkerblouse erg... plat? D:

    Of is het een jongen?

    Of ze heeft hangtieten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ja, nee, ik begrijp je :Y) Ik deel je mening hoor ^^ Ik vind foto's van de achterkant mooi, als er ook nog meer is, zeg maar. Niet gewoon simpel even je haar in een losse knot, voor een muur gaan staan, foto en klaar x'D Het moet interessant gemaakt worden en dat wordt hier niet.


    Precies!

    Ze moet rugtieten hebben :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Grappig dat je dat zegt, ik vind dat juist niet. :') Ik vind bijvoorbeeld een portret interessanter omdat je emotie in de ogen kunt zien en dan je afvraagt waar dat vandaan komt. Dit soort foto's vind ik gewoon saai omdat er vrij weinig emotie of verhaal in zit (voor mijn gevoel). Geef mij maar een portret of foto waar veel gebeurt. :]


    Het is wel zo dat er weinig emotie in zit ja. De tweede foto uit je voorbeeld vind ik dan ook niet zo mooi. De eerste wel, ik denk dat dat door de kleuren komt, ik weet niet precies. De derde vind ik een beetje cliche.
    Het nadeel van een vol portret is dat het zo'n duidelijk beeld geeft, er zit zo weinig achter.
    Maar ja, ik vind foto's met mensen erop sowieso al wat minder vaak :'D.


    i put the fun in funeral

    Defensive schreef:
    Me likes the vintage touch. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Edinburgh schreef:
    Ik zie het meestal als een soort inspiratie voor mijn eigen garderobe + de meeste foto's zijn wel leuk genomen.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Midna schreef:
    Die laatste heeft nog wel iets..
    Bij de meeste kan je er wel een verhaal achter bedenken ;d
    Ik zou anders ook niet weten wat de lol er aan is xd


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Discord schreef:
    (...)

    Precies!

    Ze moet rugtieten hebben :Y)

    Tieten zijn goed, maar dat is raar. :Y)
    Geef me dan maar een goede foto van de voorkant.


    I can't even think straight.

    Philyra schreef:
    Die laatste vind ik wel nog leuk omdat 'ie zwart-wit is en omdat het lijkt alsof ze naar/in een bos loopt.. maar voor de rest ben ik het volledig met je eens!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik snap het ook niet, je zou zo veel meer met ze kunnen doen waardoor ze veel interessanter en mooier worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall