•       Kan iemand me uitleggen wat er leuk is aan foto's als die hieronder? Ik bedoel, ik snap de artistieke waarde van veel foto's - ik houd zelf erg van mooie fotografie - maar wat is het leuke/mooie aan je broek, benen, shirt, sleutelbeen of achterkant van je hoofd fotograferen? (met uitzondering van het laten zien van een gaaf nieuw kledingstuk dat je net hebt gekocht of het laten zien van een tof nieuw kapsel, n'tuurlijk. Ik spreek hier van mensen die het als kunst bedoelen)
          Vinden jullie dit soort foto's mooi? En zo ja, wat vinden jullie er dan mooi aan?




    I can't even think straight.

    dit heeft weinig artistieke waarde. Dit is het niveau van een hipster met een canon die denkt dat ze topfotografe is door haar dikke camera --'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Edinburgh schreef:
    Ik zie het meestal als een soort inspiratie voor mijn eigen garderobe + de meeste foto's zijn wel leuk genomen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ze zijn gewoon mooi.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind dat die eerste en laatste foto zo'n tristesse uitstralen. Het leuke, vind ik, aan die foto's is dat je er zelf een verhaal bij kan verzinnen, zelfs je eigen emoties voor een deel op kan projecteren.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    ALTERMOON schreef:
    Doordat je het gezicht niet kan zien, kijk je op een hele andere manier naar de foto. Het is interessanter doordat je zelf de rest van de foto moet bedenken. Je vraagt je af wat de persoon aan het doen is, waar ze is, of ze alleen is etc.


    This. En zulke plaatjes zijn gewoon weheartit.I


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het zijn wel leuke foto's, maar ze hebben niet de wow-factor.

    De wow-factor is bij iedereen verschillend omdat iedereen een eigen mening heeft (ofcourse).



    dit is sowieso wow;


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    Het zijn wel leuke foto's, maar ze hebben niet de wow-factor.

    De wow-factor is bij iedereen verschillend omdat iedereen een eigen mening heeft (ofcourse).



    dit is sowieso wow;



    Zijn dat sproeten? o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Zijn dat sproeten? o.O


    Volgens mij wel, zal niet weten wat het anders zal moeten zijn.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ZAYNxBIEBER schreef:
    Uhh ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar het is denk ik gewoon op een mooie manier gefotografeerd en de kleuren enzo..


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Defensive schreef:
    Me likes the vintage touch. (:


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Het zijn gewoon mooie foto's. Eigenlijk redenloos. (krul)


    Smile and live.

    Flemish schreef:
    Ik vind dat niet echt mooi. Ik bedoel... Ik ben het eens met Anhysbys.


    26 - 02 - '16

    Edinburgh schreef:
    Ik zie het meestal als een soort inspiratie voor mijn eigen garderobe + de meeste foto's zijn wel leuk genomen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind de eerste twee niet leuk, maar de laatste wel. Da's voornamelijk omdat ik een obsessie heb met haar p;


    I solemnly swear that I am up to no good.