• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    3:45
    De groep is verplaatst naar een meer in het bos omdat de politie achter ze aan zit. De gewonde boer is namelijk ontdekt in de schuur.
    Toen Alive en Cassie boomstammen gingen halen in het bos om op te zitten, vonden zij ook de liefde.
    Nu gaat het spel verder...

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| ||
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 16:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [BeSlytherinn, zeg het nou maar gewoon met Alice. :P]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    ( ik weet niets )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alice

    "Hoe weet je eigenlijk wel zo zeker dat ik daar wel is over gedroomd hebt" zei ik tegen Alive


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cassie
    'Hoe weet je eigenlijk wel zo zeker dat ik daar wel is over gedroomd hebt"zegt Alice tegen Alice. Ik zucht even geïrriteerd, 'Alice, zeg het gewoon dan kunnen we verder met het spel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Verzin gewoon iets...]

    Alive

    Ik haal mijn schouders op. 'Probeer je er nu om heen te draaien?' zeg ik dan met een lachje in mijn stem.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alice

    "Dat kan ik me echt niet meer herinneren zodra ik het weet laat ik het gelijk weten oke" zei ik "dat beloof ik jullie en nee ik probeer er niet onderuit te komen"

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:59 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [BeSlytherinn, als je niets weet dan moet je gewoon niet meedoen met het RPG. Daar is het nu een beetje te laat voor, dus je moet gewoon iets verzinnen.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    [BeSlytherinn, als je niets weet dan moet je gewoon niet meedoen met het RPG. Daar is het nu een beetje te laat voor, dus je moet gewoon iets verzinnen.]


    [Doe maar rustig meneer tarzan ;d we komen allemaal nog wel op het punt dat we niks weten ;P.

    Slytherin, bedenk gewoon iets lulligs ;D gewoon iemand zoende ofzo of iemand bezig was met uitkleden en op het moment dat het te werd dat ze wakker werd ofzo.. i dunno]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ oke ik verzin wel wat]

    Alice

    "Mijn laatste seksuele droom was met mijn iets ex maar ik weet niet precies wat want ik werd wakker maar ik wil er niet aan denken wat er verder zou gebeuren omdat ten eerste ik hem niet leuk meer en ten tweede omdat hij nu een van mijn beste vrienden is en hij heeft nu weer een nieuwe vriendin"

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:11 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Midna schreef:
    (...)

    [Doe maar rustig meneer tarzan ;d we komen allemaal nog wel op het punt dat we niks weten ;P.

    Slytherin, bedenk gewoon iets lulligs ;D gewoon iemand zoende ofzo of iemand bezig was met uitkleden en op het moment dat het te werd dat ze wakker werd ofzo.. i dunno]

    Dat is waar, maar dan verzin je maar iets. We gaan niet doen dat je het later op de avond vertelt of zo.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    (...)
    Dat is waar, maar dan verzin je maar iets. We gaan niet doen dat je het later op de avond vertelt of zo.


    Maar dat wist zij natuurlijk ook niet van te voren (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik haal één wenkbrauw omhoog. 'Dat is toch niet seksueel? Ik wil graag wel wat horen, en niet ''iets maar ik weet niet meer wat''.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Midna schreef:
    (...)

    Maar dat wist zij natuurlijk ook niet van te voren (:

    Yup, daarom zei ik het dus ook.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Dat is toch niet seksueel? Ik wil graag wel wat horen, en niet ''iets maar ik weet niet meer wat' zegt Alive tegen Alice. Mijn blik gaat van Alice naar Alive, 'Alice, zeg gewoon wat je droomde,' zeg ik na een tijdje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Alice, zeg gewoon wat je droomde,' zegt Cassie.
    'Ja, we willen door,' beaam ik nogal vermoeid.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:22 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~