• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    3:45
    De groep is verplaatst naar een meer in het bos omdat de politie achter ze aan zit. De gewonde boer is namelijk ontdekt in de schuur.
    Toen Alive en Cassie boomstammen gingen halen in het bos om op te zitten, vonden zij ook de liefde.
    Nu gaat het spel verder...

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| ||
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 16:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alive

    Ik kijk Alex aan. 'Waarom zou ik daar grapjes over maken?' zeg ik bloedserieus.
    Dan kijk ik weer naar Moon, die nu recht voor me staat. Nee, ze gaat toch niet echt weg?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 17:37 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik zucht even en geef Alive een harde por waardoor hij bijna van de boomstam valt. 'Verzin gewoon even iets "normaals"'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    Ik deed mijn armen over elkaar en liep het bos in. Op weg naar waar we eerst waren. Hopelijk nam ik de goeie weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Cassie geeft me een onverwachtse por, waardoor ik me met mijn armen moet afzetten van de grond om weer normaal overeind moet komen.
    'Voor jou altijd,' zeg ik dan, met lichte tegenzin in mijn stem.
    'Moon, kom maar terug, je krijgt een andere opdracht!' vervolg ik dan met stemverheffing.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Moon, kom maar terug, je krijgt een andere opdracht!' hoorde ik zachtjes ergens. Ik draaide me om en bleef staan. 'Jij met je opdrachten!' schreeuwde ik. 'Ik hoef geen opdrachten meer van jou. Ik pik ze niet meer,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Jij met je opdrachten!' hoor ik uit het bos. 'Ik hoef geen opdrachten meer van jou, ik pik ze niet meer.'
    Ik slik. Ze is echt boos.
    'Dus... dus je gaat echt weg?' wil ik weten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Dus... dus je gaat echt weg?' vroeg hij. Ik slikte even, woede is niet goed voor mij. 'Ik sta hier in een freaking bos. Wat denk jezelf!' riep ik. Er zat een trilling in me stem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik kijk even boos naar Alive, 'Doe maar rustig Moon, iedereen zegt soms domme dingen en in dit geval deed Alive dat.' zeg ik sussend als ik achter haar aan loop en mijn arm om haar schouder heen sla.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    'Dan kunnen we net zo goed stoppen met het spel,' zeg ik tegen Alex en Cassie, die nog zitten. 'Met zijn drieën is het niet leuk. Ik neem aan dat Vince ook vertrekt nu,' voeg ik er aan toe.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Ik had niet door dat Vince achter me aan was gekomen, tot dat ik hem hoorde. 'Doe maar rustig Moon, iedereen zegt soms domme dingen en in dit geval deed Alive dat,' zei hij sussend en deed een arm om mijn schouders. Ik keek hem aan. 'Hoe zou jij doen als je te horen krijg dat je iets in je reet mag stoppen?' zei ik per ongeluk snauwend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Nou, ik had Alive een stomp op zijn neus gegeven en was door gegaan tot hij iets anders had bedacht,' antwoord ik rustig. 'Kom, ga gewoon met mij mee terug?'


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nou, ik had Alive een stomp op zijn neus gegeven en was door gegaan tot hij iets anders had bedacht,' zei hij rustig. Ik moest erdoor lachen. 'Kom, ga gewoon met mij mee terug?' vroeg hij. Ik knikte. 'Alleen omdat jij er dan bent,' mompelde ik en legde mijn hoofd tegen hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik glimlach even en sla mijn andere hand die om haar schouders is geslagen om haar middel en leid haar mee terug naar de groep.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    Ik kijk naar Alive 'Wat is nou de nieuwe opdracht?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    'Ik weet het niet, ik ben inspiratieloos,' geef ik toe. 'Maar wat boeit dat als ze toch niet meer terugkomen? Want dan gaat het spel toch niet meer door.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~