• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    3:45
    De groep is verplaatst naar een meer in het bos omdat de politie achter ze aan zit. De gewonde boer is namelijk ontdekt in de schuur.
    Toen Alive en Cassie boomstammen gingen halen in het bos om op te zitten, vonden zij ook de liefde.
    Nu gaat het spel verder...

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| ||
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 16:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Vince deed zijn hand om mijn middel. Ik liep met tegenzin mee naar de rest. Daar weer aan gekomen liet ik me op een boomstam zakken en keek naar Alive. 'Als het kan wil ik omruilen naar Truth,' zei ik tegen Alive.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Even later komt Moon weer aanlopen met Vince. Moon laat zich tegenover me zakken op de boomstam. 'Als het kan wil ik omruilen naar Truth,' zegt ze.
    Er valt een stilte. 'Ik kan geen nee zeggen, toch?' zeg ik nogal droog na een paar seconden.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Ik kan geen nee zeggen, toch?' zei hij na een tijdje. 'Kan, maar denk maar niet dat ik nog een opdracht van jou aan neem,' probeerde ik rustig te zeggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Kan, maar denk maar niet dat ik nog een opdracht van jou aanneem,' zegt ze.
    Ik zucht. 'Vertel ons uitgebreid je meest seksuele droom die je ooit gehad hebt,' zeg ik dan met een grijns.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Vertel ons uitgebreid je meest seksuele droom die je ooit gehad hebt,' zei hij met een grijns. Ik haalde mijn schouders op. 'Mijn meest seksuele droom was een nachtmerrie,' begon ik. 'Het begon thuis. Ik was alleen thuis met hem op de bank. We begonnen elkaar te zoenen en te strelen. Het begon allemaal leuk en zo. We waren naar boven gegaan en ging op bed verder. Toen begon het uitkleden,' zei ik en slikte eventjes. 'We lagen in ons ondergoed en hij haalde een condoom te voorschijn. Ik zei dat ik niet wou en tjah, hij wel,' vervolgde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik wil vragen wie ze met 'hij' bedoelt, maar besluit haar niet te onderbreken. Aandachtig luister ik verder.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik probeer naar Moon te luisteren maar mijn ogen vallen steeds weer dicht. Met moeite hou ik ze open maar en later zakt mijn hoofd op Alive's schouder en val ik langzaam in slaap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    Ik zuchtte nog eventjes en ging verder. 'Hij wou dus doorgaan en ik stribbelde tegen. Daar was hij blijkbaar niet van gediend en sloeg me. Het leek zo echt. Hij trok ruw mijn ondergoed uit. Met zijn handen deed hij mijn benen open en net toen hij het wou doen schrok ik wakker,' zei ik en keek naar het vuur.


    [Ghehe ik wist niet dat iemand een droom zo goed kon onthouden xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Zo, dat is... heftig,' mompel ik als ze klaar is met haar verhaal. 'Wie was die persoon dan? Als je dat wilt vertellen,' voeg ik er snel aan toe, want ik heb geen zin in weer een uitbarsting van haar.
    Ik voel dat Cassie iets zwaarder tegen me aan leunt en kijk even naar haar. Haar hoofd ligt op mijn schouder, ogen gesloten. Ik glimlach en streel voorzichtig met mijn linkerhand door haar haren.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Zo, dat is... heftig,' mompelde hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb ergere gehad,' zei hij. 'Wie was die persoon dan? Als je dat wilt vertellen,' vroeg Alive. Ik haalde mijn schouders op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik streel even door haar haren heen, 'Dat zal ik je nooit nooit doen.' zeg ik uiteindelijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Ik voelde een hand door mijn haren. Ik deed mijn ogen eventjes dicht. 'Dat zal ik je nooit nooit doen,' hoorde ik Vince zeggen. Alsof hij diegene was die me wou verkrachtten in me droom. Ik ging naast hem zitten en keek hem dankbaar aan.

    [Ik wist niet waar Vince was gaan zitten dus tjah ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [xd]

    Vince

    Ik glimlach even terug naar haar en druk mijn lippen eventjes op haar voorhoofd.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Vince glimlachte naar me en drukte even zijn lippen op mijn voorhoofd. Terwijl hij dat deed, deed ik mijn ogen dicht. 'Nu moet ik kiezen toch?' vroeg ik. Ik keek even rond en zag dat Cassie sliep. 'Aangezien Cassie slaapt kies ik jou Vince,' zei ik met een lach. Hopelijk zei hij Dare.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik grinnik even naar haar, 'Dare,' mompel ik. 'Hopelijk doe je niet gemeen tegen je nieuwe vriendje,' zeg ik zachter zodat alleen zij het kan horen.


    I only miss you when I'm breathing