• Iedereen is wel fan van een of meerdere artiesten. Laatst had ik een discussie met een meisje, via twitter. Zij vond dat je geen fan kon zijn, van twee verschillende artiesten.
    En als je dat wel bent, dan ben je van een van die twee geen 'echte' fan ..
          Wat vinden jullie? Kan dat, of niet?

    Ikzelf vind van wel.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 14:46 ]


    To infinity and beyond •

    Kijk dat kind is gewoon zo poppemieke die een diehard fan is. Dat zijn van die wijven die er van overtuigd zijn dat zijn nummer 1 zijn en dat je pas echte fan bent als je er van beginsafaan bij was en die niks anders doen dan normale fans de kast op te jagen. Persoonlijk haat ik zo'n mensen. Ik hoor verscheidene bands graag en ga graag naar hun concerten en dergelijke, maar ik heb een 4-tal bands dat ik heel graag hoor en er net een tikkeltje meer voor zou doen. Ik vind die bands allemaal zo geweldig op hun eigen manier dat ik eigenlijk niet kan zeggen welke de best is.
    Zo heb ik YMAS als 3x gezien en ga ik nu in de paasvakantie naar London om hen eens in hun thuisland te zien spelen omdat dat helemaal anders is. Voor een band die ik gewoon goed vind, zal ik dat niet doen. Dan heb ik in de tijd voor Paramore een ticket voor Rock Werchter gekocht enkel en alleen voor hen omdat ik al 2x niet naar een concert van hen kon gaan omdat het examens waren. Zo zag ik ook Halestorm eens en ik kende die band totaal niet en ik heb diezelfde avond nog een shirt van hen gekocht omdat ik die zo goed vond en de dag erna hun muziek gezocht. Ik heb zelf overwogen om naar Keulen naar een optreden te gaan omdat ze niet naar België komen, maar dat past nu niet. En dan heb ik nog Flyleaf waar ik zot van ben en die heb ik nu nog nooit live gezien, maar ik stond wel iedere week in de frs te vragen wanneer hun nieuw album binnenkwam en ik heb nu eindelijk een shirt van hen kunnen kopen op een site en ik was daar doodgelukkig mee. Als je het zo ziet ben ik van deze bands echt wel fan, maar ben ik daarom minder fan van de ene band dan van de andere. Ik denk het niet. Bij de ene band heb je gewoon meer mogelijkheden dan bij een andere en elke band raakt je op een andere manier.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Die vervloekte fangirls die alles wat je zegt tegen je gebruiken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lol, fan zijn van iets is geen verkering hebben, wat denkt zij? :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Biologist schreef:
    Ik snap het wel. Zij denk dat je dan je hele kamer vol posters hebt hangen van die persoon, alleen maar kleren hebt van die persoon en spullen van die persoon etc.
    Maar jullie fan is gewoon "ik vind het leuk om te luisteren naar .. en ik wil heel graag naar een concert van .."
    Bij mij niet hoor, als dat zo is zeg ik altijd 'die artiest/band vind ik leuk" en dat zijn er ook veel meer dan waar ik echt fan van ben :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lux schreef:
    Tuurlijk wel, ik begrijp niet helemaal waarom dat niet zou kunnen?


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Lux schreef:
    Tuurlijk wel, ik begrijp niet helemaal waarom dat niet zou kunnen?


    Ex astris, sciencia

    Lux schreef:
    Tuurlijk wel, ik begrijp niet helemaal waarom dat niet zou kunnen?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja, als je zo'n overobsessed gillende fan bent is er geen ruimte om fan te zijn van twee dingen, maar anders kan het wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Fan zijn van een band kan van meerdere bands, natuurlijk kan dat, het is geen relatie ofzo :P


    Life is hard and then we die

    Tuurlijk kan dat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lux schreef:
    Tuurlijk wel, ik begrijp niet helemaal waarom dat niet zou kunnen?


    There's power in the words you whisper.

    hehehe. ik ben fan van verschillende dingen. telkens een wereld van verschil!

    voorbeeldjes?

    Beirut, Ivo van Hove (man ik hou van die regisseur!), Hugh Laurie (vooral zijn muziek.), Taylor Swift, Rammstein, HIMYM, Sherlock Holmes, Pokémon... hallo! vreemd kind dat zij is. en eenzijdig, jakkes :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Alicanto schreef:
    Tuurlijk kan dat wel


    KEVIN!? IS THAT YOU!?

    Tuurlijk wel!! Wtf, hoe kan iemand anders nou zeggen dat jij geen "echte" fan bent?!?! Echt die fandom bij sommige dingen zijn echt.. GRR

    Natuurlijk kan dat.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.