• Verhaallijn wordt uitgewerkt door Seelisch -> Klik hier voor uitgewerkte versie!


    Oké guys dit heb ik nog uitgedacht.

    The Writersblock (Titel mag uiteraard veranderd worden)



    16 – 05 - 2012

    John Mayer is een zesendertig jarige Britse schrijver. Hij krijgt echter te maken met een writersblock. Zijn Fans en uitgeverij plaatsen veel druk op zijn schouders. De uitgeverij geeft hem een tijdlimiet, als hij aan het eind van het jaar 2012 geen nieuw boek heeft geschreven, wil de uitgeverij niet meer met hem werken.
    John zit met de handen in het haar, hopeloos zoekt hij naar een verhaallijn. Hij ontdek dat zijn vorige boeken zo'n succes waren omdat de inhoud herkenbaar was. Hij moet dus op zoek gaan naar een herkenbaar verhaal.
    Hij besluit op bedevaart te gaan om zichzelf en zijn talent te herontdekken. Tijdens deze bedevaart wordt hij met zichzelf en zijn arrogante karakter geconfronteerd maar anderzijds krijgt hij ook een geweldig idee.
    Hij koopt afluisterapparatuur en installeert deze bij zijn gastgezinnen. Hij volgt hun leven via deze apparatuur. Hij krijgt verschillende verhalen en avonturen te horen en schrijft deze allemaal op. Later verweeft hij alle verhalen en personen in één boek.

    Eventueel, één van de gastgezinnen vindt John zijn afluisterapparatuur. Ze slepen hem voor de rechter. Mayer heeft echter verhalen genoeg en werkt zijn boek alsnog af al dan niet in de gevangenis.
    [/10]


    - Dezelfde regels als bij het vorige Topic.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 13:50 ]


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Ok, ik wil maar ik wil je eerst een vraagje stellen over het verhaal (als dat mag; ik stuur je een pb'tje!)

    Edit: Hier staat het ie dan (:!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:08 ]


    There will be beauty from pain.

    Seelisch schreef:
    Ok, ik wil maar ik wil je eerst een vraagje stellen over het verhaal (als dat mag; ik stuur je een pb'tje!)


    Oké! ^^ Stuur maar!


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -