• Is gemeen. Ik had een foto bewerkt met Robert Pattinson. Dit was erg mooi geworden enz. Ik had hem dus op hyves bij mijn afbeeldingen gedaan. Zegt mijn moeder het volgendë; "Mooi gedaan jammer dat hij zo lelijk is" xD IK lag wel plat van het lachen. Ze weet dat ik namelijk een fan ben en ze heeft een megahekel aan mijn posters enz. dusja.

    Wat voor reactie's laten jouw ouders achter bij foto's


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eh, ze heeft daar geen commentaar op. Heb een Victoria Frances vlagdinges en een Nightwish poster. Volgens mij weet ze niet wat Nightwish is.
    Maar ze vindt portretten die ik maak vaak wel cool.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik houd mijn moeder zorgvuldig weg van dat soort dingen :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik liet eerst een foto van One Direction aan mijn oma zien, zegt ze over Zayn: Die lijkt wel op die Afellay, van dat voetbal gebeuren.
    Ik zo van: wait, what?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    M'n moeder heeft mijn obsessie voor Johnny Depp ontdekt en bij ieder ding waar ik om moet lachen, of bij iedere poster, zegt ze: "IS DAT SJONNIE?" :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn beste vriendin en ik vinden alle jongens van 1D een stuk én natuurlijk Taylor Lautner (H)(H)


    Promise me you'll survive. That you won't give up, no matter what happens, no matter how hopeless. - Titanic

    Uhhmm, ik heb op mijn kamer even zien, 12 postertjes van Anne Stokes hangen, mijn ouders zijn er helemaal weg van en hebben een heel mooie lamp voor me gekocht die daar goed bij past (: Verder nog een grote poster van een vrouw van de achterkant met tattoos op haar rug en een van Victoria Frances, die vinden ze ook allebei mooi. En dan nog fotos van mij samen met mijn vriend of samen met vriendinnen, en ook nog tekeningen die mijn vriend voor me heeft gemaakt, vinden ze ook allemaal leuk :'D Eens even zien, dan nog fotos van Emilie Autumn, Nightwish en Sonata Arctica en dat vinden ze ook allemaal leuk :3


    Alis volat propriis.

    wahahah mijn broer gaat bijna over zijn nek door de posters. maar ik kijk met mijn ma glee en dan die reactie's


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn moeder vind Liam van One Direction wel knap. Ahaha. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn moeder vind Justin Bieber echt vreselijk ): Al vind ze 1D wel heel leuk haha. Maar ze noemt Zayn, Elvis en Harry, babyface.


    To infinity and beyond •

    SmileJawaad schreef:
    LOL, nee hoor de mijne weet van niks(lol)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page