• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    Aimee
    Ik word wakker van een of ander gegil dat iemand ontvoerd is. Met een zucht doe ik mijn hoofd onder het kussen. Me zusjes moeten echt minder van die series kijken waar constant mensen ontvoerd worden. Omdat ik door het geschreeuw toch al klaar wakker ben stap ik mijn bed uit. Ik loop naar de kledingkast en trek snel wat gewone kleren. Als ik de deur van me kamer open doe zie ik 2 meisjes staan. 1 van de meisjes laat een vlammetje op haar handen dansen. Ik kijk de gang even rond en zie dat we blijkbaar toch ontvoerd zijn. 'Hi,' zeg ik maar tegen de meisjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madison
    'daar ben ik het mee eens ik ga meest.' Zeg ik grijnzend. Ik laat mijn hand door de lucht gaan en ik hem een plas van een liter water in mijn hand. Ik verdeel ze en maak er grote scherpe ijspegels van. Ik loop voor haar uit, maar stoot mijn hoofd. 'Ga jij maar voor anders. Jij ziet meer.' Zeg ik dan maar terwijl ik met mijngang over mijn voorhoofd ga.

    Jason
    wacht mijn omgeving was veranderd en ik hoorde mensen gillen. Ik liep uit mijn hut en voelde om me heen. Ik liep op een gegeven moment achter een meisje aan. Ze had vuur rond haar arm en het meisje voor haar had ijs in haar hand. Wg was dit voor shit?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [En toen was het stil.]

    [Laat maar..]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:15 ]


    El Diablo.

    Celeste Amarante Dubois
    Opeens hoor ik iemand gillen en ik dacht dat het wel ergens in de straat was of dat iemand in mijn gedachten gek werd, maar toen schoot ik geïrriteerd overeind. Nee, het was beslist in het huis. Maar wie liep er zo te schreeuwen en het was nog best dichtbij ook. Ik schoot snel in wat kleding en deed mijn makeup. Mijn lippen waren zalmroze en mijn ogen waren mooi opgemaakt met wit en blauw, er glinsterden sterretjes ertussen. Buiten mijn kamer ben ik opgemaakt en in mijn kamer doe ik er de moeite niet voor. Je wist maar nooit. Echter toen ik de deur van mijn kamer opendeed, fronste ik en keek om me heen, toen weer terug in mijn kamer en toen weer om me heen. "Waar the hell ben ik?" Goed, ik ben vast in een verschrikkelijke droom.

    Ryan Michael Blake
    "Godverre! Wie loopt hier zo te schreeuwen?" Geïrriteerd deed ik mijn deur open en kwam er pas achter dat ik niet in mijn huis was op het moment dat ik bij twee meisjes stond die ik niet herkende. "Wie liep hier net zo te schreeuwen?" Gromde ik naar hun. Nog steeds in mijn witte t-shirtje en PJ-broek. "Waar zijn we trouwens?" Mompelde ik erachteraan - een beetje uit het veld geslagen. Eigenlijk kon het me niet zoveel schelen, maar ik kon er niets aan doen door zo te reageren. Ik deed iets voordat ik erover nadacht eigenlijk. Voordat ik weg wilde lopen, bekeek ik de meisjes van top tot teen. Misschien nog iets goeds als we hier toch zijn, bedacht ik me.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:23 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zendé ~ Lucht

    Nu hoor ik meer stemmen op de gang. Ik besluit toch maar even te gaan kijken, want zoveel mensen zijn er toch niet in mijn huis?
    Ik sta op met vrijwel alleen een boxer aan en doe de deur open.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alyson

    Ik begon te lopen. Maar stootte ook mijn hoofd, "What the hell" mompelde ik. Met mijn lege hand duwde ik, maar kwam niet verder. "Een of ander motherfuckin schild, we komen in elk geval niet verder!" gromde ik. Ik begon de andere kant op te lopen, en ik hoorde dat de anderen achter me aan liepen. Ik heb macht!


    El Diablo.

    Fay
    Ze waren wakker. Ik maakte mijn speciale voor anderen niet bestuurbare vuur en liep de trap op. Ik keek en zag een aantal mensen in een rij. De eerste had vuur maar rood oranje. Ik had blauw sterker en niemand ander kon mijn vuur besturen. Ik zuchte en liet mijn vuur uit de grond komen. Het zou ht huis niet verbranden maar alleen de kinderen tegenhouden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar~ Vuur

    Ik kijk even rond om me heen als ik wakker word, ik kijk naast me en zie dat het 10 uur 's ochtends is. Ik sta op en hoor allerlei stemmen van achter mijn deur komen, hebben we bezoek ofzo? Ik sta op en trek snel maar wat kleren aan, voor als er echt bezoek is. Dan loop ik naar de deur, doe deze open en kijk even om de hoek van de deurpost.


    I only miss you when I'm breathing

    Alyson

    Opeens zag ik vuur uit de grond komen, "what the fuck is dit?!" schreeuwde ik. Ik draaide me om naar de anderen. "Ze willen ons dood hebben, serieus het lijkt wel saw" zeg ik grommend.


    El Diablo.

    [@xZaynatic Wie loopt er precies allemaal achter je aan?]


    I only miss you when I'm breathing

    [Volgens mij Maddison en Jason]


    El Diablo.

    [Zijn dat veel mensen?]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:36 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Blijkbaar]


    El Diablo.

    Aimee
    Er komen steeds meer mensen op de gang staan. Dan komt er ineens vuur uit de grond. Of we zijn echt ontvoerd en mogen hier blijkbaar niet weg, óf ja geen idee wat het anders zou kunnen zijn. Een meisje zegt dat het wel iets van Saw lijkt en ik trek even mijn wenkbrauwen op. Ik laat mijn ogen rond glijden en mijn blik valt op het hoofd van een jongen die om de hoek van zijn deurpost kijkt. Nadat ik even heb nagedacht loop ik naar hem toe, 'He,' begroet ik hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oh oké :D]

    Vince

    Ik kijk een beetje rond en zie allerlei tieners op de gang staan, alleen ik kende geen van ze. En dit zag er ook niet echt heel erg uit als mijn huis.
    Dan komt er een meisje naar me toe, 'Hee.' begroet ze me. 'Heey.' groet ik terug.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:38 ]


    I only miss you when I'm breathing