• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    [Wat heb ik gemist? :p]


    Take me to wonderland

    Zendré ~ Lucht

    Als ik er ben leun ik tegen de muur aan en bekijk de mensen in de gang.
    Voor het vuur - dat dus nog steeds niet is verdwenen - zit een meisje gulzig te eten van twee broodjes kaas. Hoe komt ze aan dat eten? Dan zie ik een paar boterhammen en kannen water staan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee
    Ik grinnik zachtjes als ik merk dat Ivar naar het eten staart. 'Zullen we maar wat eten halen?' vraag hij. Ik knik, 'goed idee, volgens mij zitten we hier nog wel even en ik ben niet van plan om te verhongeren,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smugness schreef:
    [Wat heb ik gemist? :p]

    In de gang probeerden sommigen verder te lopen, maar toen laaide er plotseling vuur op, waardoor ze niet verder konden. Nu staan er mensen in de gang, voor het vuur, te praten.
    Uit het vuur is zonet voedsel verschenen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    (Ik weet niet.. Ik heb niet zoveel zin om met Ryan te spelen, lol. Meer met Celeste, maar goed. Ik laat ze eerst gewoon eten.)

    Celeste
    Er kwam eten door het vuur heen en ik keek er raar naar, maar ik besloot geen herrie erover te schoppen en mijn hoofdje erover te breken, dus ging ik maar zitten op de grond en nam wat te eten en te drinken. Waarna ik tegen de muur leunde met mijn rug en mijn eten rustig opat. Was ik nu maar in mijn bed gebleven...

    Ryan
    Ik keek even rond en merkte dat het kippenhok wat minder was geworden, maar het was nog steeds teveel voor me en dus besloot ik om mijn eten en drinken te pakken en naast het meisje te zitten die aan de andere kant van de herrie zat. Ik keek even naar haar, maar besloot verder niets te zeggen en alleen mijn eten op te eten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    Ik heb de broodjes op, en zie dan een jongen (Zendré ) tegen een muur leunen. Ik lach, en pak een broodje. Ik loop naar hem toe, en geef de broodjes aan hem. "Dus, weet jij al waarom we hier zijn?" vraag ik.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 21:23 ]


    El Diablo.

    Madison
    Ik zie de jongen van net nu aangekleed weer terug komen. Ik ga zitten en pak een broodje gezond en wat water. Ik voelde me net een gevangene. Ik zuchte en ging rustig eten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    Ik knik even en loop naar het eten toe, ik pak een twee glazen met water en twee broodjes. 'Hier,' zeg ik tegen Aimee als ik haar een glas water en een broodje geef.


    I only miss you when I'm breathing

    Zendré ~ Lucht

    Dankbaar neem ik de boterhammen van het meisje dat naar me toe komt aan. 'Ik heb geen idee,' geef ik dan toe als antwoord op haar vraag. Gretig begin ik aan de broodjes, want ik sterf zowat van de honger.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alyson

    Ik zie dat hij gretig aan de broodjes begint, ik lach. "Enige wat ik weet is dat ik naar huis liep met vrienden, na uitgefeest te zijn in club Star" zucht ik. Ik moet toegeven, die Zendré is best leuk.


    El Diablo.

    Jason
    ik deed mijn hand op de grond en voelde waar iedereen was. Ik opende mijn ogen. Ik stond op en klapte in mijn handen. 'Er is iemand achter het vuur. Een vrouw ik gok rond de 20 21 jaar. Ze is hetzelfde als ons.' Roep ik hard door de gang.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [oja kom er net achter dat ik 2 poppetjes heb oepss -.-]
    Aimee
    'Dankje,' zeg ik tegen Ivar als hij me wat water en een broodje geeft. Ik kijk even rond en laat me dan tegen de muur op de grond zakken. Dan gebaar ik naar Ivar dat hij naast me moet gaan zitten.

    Brandon
    Ik wrijf vermoeid in me ogen en stap uit bed. Voordat ik mijn kamer uitloop trek ik nog even een shirt aan. Als ik me kamer uitloop zie ik niet wat ik 's ochtends normaal zie. Ik kijk een beetje wantrouwig om me heen en als ik de hoek loop zie ik een hele groep tieners staan en zitten. Sommige hebben een broodje in hun hand. Normaal heb ik 's ochtends honger maar het lijkt me beter dit eten eerst niet te vertrouwen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik zak neer met mijn broodje en drinken neer en ga naast Aimee zitten, 'Dus... Je zei dat je zusjes je gave heel cool vonden. Wat is je gave precies?' vraag ik na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    Diapal schreef:
    (...)
    In de gang probeerden sommigen verder te lopen, maar toen laaide er plotseling vuur op, waardoor ze niet verder konden. Nu staan er mensen in de gang, voor het vuur, te praten.
    Uit het vuur is zonet voedsel verschenen.


    [Dankje, dan laat ik Fáilte maar even wakker worden. ^^]

    Fáilte

    Langzaam open min ogen zich. Ik staar in een was naar het plafond. Wanneer mijn gedachten weer een beetje helderder worden, ga ik rechtop in mijn bed zitten. Ik zucht terwijl ik slaperig door mijn kamer sta. Wanneer ik geluid vanop de gang hoor komen, stap ik behendig uit bed. Ik graai een joggingbroek en een shirt van mijn bureaustoel, en doe ze snel aan als ik net voor mijn deur sta. Als ik mijn kleren aan heb, krab ik nog even op mijn hoofd, en open dan de deur. Verbaasd kijk ik de gang in waar ik nog andere mensen van ongeveer mijn leeftijd zie zitten. Ik sluit de deur van mijn kamer, en knipper nog een paar keer met mijn ogen. "Dit is niet mijn huis," stamel ik versuft.


    Take me to wonderland

    (I'm so lonely. D: I dunno what to do, ik ben leeg. Iemand, help? D: )

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 21:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.