• Oke ik kopieer en plak nu elke letter weetje hoe fucking irritant dat is? want als ik nu normaal probeer te typen krijg ik dit:

    051n 3a*t6* d6et raar en 52 weet n5et wat er aan de hand 5s 363 d5t 5s echt 60 te g5eren. XD

    hoe los ik dit op? ik kan nu niet meer normaal typen en doe nu al een uur over dit bericht met alles kopieren en plakken! D:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Oke whut ._.
    Hoe heb je dat in godsnaam voor elkaar gekregen O_o?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Crtl-shift?
    Aan de rechterkant?


    Not fitting in gave me a reason to stand out.

    Haha XD Maar ik weet het niet.. Ben geen geweldige nerd in toetsenborden..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PR0MISE schreef:
    Oke whut ._.
    Hoe heb je dat in godsnaam voor elkaar gekregen O_o?

    geen 5dee D- 52 w64 dat 52 hte w5st ._.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    wow. lekker voor je


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    LostMelody schreef:
    Crtl-shift?
    Aan de rechterkant?

    tr5ed.. n6th5ng ha**ened. D-

    @14sty64and0e, D5T TY*T ECHT VERNE42T. Dx n52s 3e22er v66r 1e.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Misschien is je toetsenbord kapot? Heb je al rechts onder gekeken waar al die icoontjes (of hoe je dat ook noemt) gekeken en was er misschien iets mis met je taalinstellingen?


    Physics is awesome

    je hebt waarschijnlijk een laptop, waarvan je de nummertoetsen hebt geactiveerd

    Eyes schreef:
    Misschien is je toetsenbord kapot? Heb je al rechts onder gekeken waar al die icoontjes (of hoe je dat ook noemt) gekeken en was er misschien iets mis met je taalinstellingen?

    Nee er heeft 5ets 6*ge3egen en dat heeft 0eerdere 2n6*1es 5ngedr42t waard66r het n4 z6 4s. D- a33een de 35n2re 2ant d6et het ..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Lynnx schreef:
    je hebt waarschijnlijk een laptop, waarvan je de nummertoetsen hebt geactiveerd

    G6h echt, en h6e de-act5veer 52 dat dan-/10]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Trololol...

    systeemherstel?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hmm... Was ook zomaar een gokje...
    Google says FNtoetsen Numlock indrukken?


    Not fitting in gave me a reason to stand out.

    R0MANA schreef:
    (...)
    G6h echt, en h6e de-act5veer 52 dat dan-/10]


    Bij mij was het den Fn toets links en de num lock toets tegelijk induwen, het kan zijn dat het bij jou anders is

    LostMelody schreef:
    Hmm... Was ook zomaar een gokje...
    Google says FNtoetsen Numlock indrukken?

    YESSUU YOUR MY HERO. 8D

    @Lizz ik heb het al. x'] heb net iedereen op msn gespamt met dit soort tekst, en niemand begreep me... weet je hoe frustrerend. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    LOL!
    To be honest is het wel grappig! :'D
    Sorry, I'm not a computernerd too. Dus vertrouw maar op de mensen die wel een optie hebben! :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.