• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    - Dean Rowan Robsen by LordSarita


    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart
    Ivana Alia Devoné by LadyPrecious
    - Destiny Moon Gribé by HurtedHeart




    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:55 ]

    Dean
    Ze gooide de hele bak popcorn over me heen en nam er daarna een van mijn schouder. 'Oh dit krijg jij zo hard terug,' zei ik grijnzend. Ik keek haar met ondeugende ogen aan. 'Niemand komt aan mijn popcorn.' Ik begon haar met een grote grijns op mijn gezicht te kietelen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    Opeens wordt ik gekietel en ik begin te lachen. 'St-ho-op' zeg ik hikkend van het lachen. Ik krijg weer Een lading popcorn over me heen wat uit zijn haren kwamen. Ik kijk hem aan terwijl ik lach. 'w-ah-at k-kan -ikk doen o-hom je te l-ahat-ehen st-ho-opp-en?' Zeg ik lachend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    Ze begon te lachen en ik vond het wel grappig. 'Wat kan ik doen om je te laten stoppen?' kwam er lachend uit. 'Sorry zeggen en zeggen dat ik heel lief ben,' probeerde ik serieus te zeggen maar dat ging niet want Isa's lach was heel aanstekelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ivana Alia Devoné

    Ik liep naar binnen, en voelde mij eigenlijk totaal niet op mijn gemak.. Ik wilde hier eigenlijk ook niet slapen, maar terugkrabbelen had geen zin. `Kom op, niet zo zeiken, Ivana,´ zei de stem in mijn hoofd. Ik zuchtte, en ging op de bank zitten.

    Chanel

    Ik keek die meid (Ivana) arrogant aan, waarom zit zij hier nou. "Mag ik even vragen waarom die barbiepop hier is?" zeg ik zo bitchy mogelijk.


    El Diablo.

    Abby Marias
    Ik keek even naar mijn haar. Het was best mooi geknipt, net alsof de kapster het had gedaan. Ik grijnsde. Dit was een hele nieuwe Abby. In de verte hoorde ik mijn telefoon maar negeerde die. Ik bleef naar mijn haar kijken die iets van 5/10 centimeter korte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ivana Alia Devoné

    Ik kuchte even. `Ehm, hallo.. Ik zit er ook nog bij hoor, enne.. Ik kan zelf wel vertellen wie ik ben. Ivana is de naam, en ik hoop voor je dat je niet altijd zo'n groot ego hebt, want ik pik dat niet,´ zei ik, en glimlachte kalmpjes naar haar. `En wie ben jij dan?´

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 23:38 ]

    Chanel

    Ik kijk haar bitchy aan. "Ik ben Chanel Alexis Avery, en als je die grote bek nog een keer opendoet, schiet ik hem wel dicht, maar ik kan ook steken of slaan als je dat liever hebt" zeg ik arrogant. Wie denkt ze dat ze is, de koningin?


    El Diablo.

    Isa
    'oké oke.' Zeg ik hard zodat hij ophoud. 'Sorry je bent heel lief.' Zeg ik uiteindelijk. Ik leun iets naar voren er zat nauwelijks 30 centimeter tussen ons. Hij had mooie ogen. Ik kon het niet maar wou het wel. Leven was moeilijk kon hij maar beginnen dan was het niet zo moeilijk. (hint hint!)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    'Sorry, je bent heel lief.' Ik grinnikte maar hield wel op met kietelen. Isa leunde iets naar voren en keek me heel lief aan. Ze was, eerlijk gezegd, echt een prachtig mens. Van binnen en van buiten. Ik leunde nog iets naar voren en fluisterde toen zacht. 'Ik heb je nog geen toetje gegeven.' Daarna drukte ik heel voorzichtig mijn lippen op de hare.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    'Ik heb je nog geen toetje gegeven.' hoorde ik zacht bij mijn oor. Ik knipperde even en voelde Deans zachte lippen op de mijne. Ik schrok even lichtjes maar deed mee. Ik sloot mijn ogen en liet onze tongen een vurig liefdesspel spelen. Ik deed mijn armen om zijn nek en kroop ook met mijn benen en voeten dichter naar hem toe.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    Ik wist zelf niet waar ik precies mee bezig was. Het was het moment denk ik. Iets in me zei dat ook onmiddellijk te stoppen met Isa te zoenen maar ze zoende terug en kroop dichter naar me toe. Na een tijdje trok ik mijn hoofd terug.
    'Dit is niet goed Isa,' fluisterde ik met spijt in mijn stem. Ze was net haar vriend verloren. Ze had zelf gezegd dat ik op hem leek. Dit was een grote verwarring.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    hij trok zijn hoofd weg vol spijt in zijn ogen. 'Dit is niet goed Isa,' Zei hij met spijt ook in zijn stem. Ik keek hem aan met mijn grote groen bruine ogen. Hij had misschien een beetje gelijk. Maar Dean was ook leuk omdat hij Dean was. Niet omdat hij op Dylan leek. 'Dit is wel goed Dean.' Fluisterde ik. 'Dit heeft een goed gevoel.' vervolg ik mezelf weer fluisterend. het voelde echt goed voor mij. Het gelukskoekje had gesproken en het had het juist!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    'Dit is wel goed, Dean. Dit heeft een goed gevoel,' zei ze fluisterend. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee Isa. Je hebt het zelf gezegd, ik lijk op Dylan en ik denk gewoon dat je in de war bent.' Ik zuchtte even. 'Dit is een vergissing.' Ik keek haar aan. Ze moest eerst alles achter zich laten voordat ze aan iets nieuws zou beginnen. Ik wilde gewoon niet dat ze dingen ging doen waar ze spijt van zou krijgen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    'Nee Isa. Je hebt het zelf gezegd, ik lijk op Dylan en ik denk gewoon dat je in de war bent.' Hij zuchtte even. 'Dit is een vergissing.' vervolgde hij zichzelf. 'Maar Dean ik vind jou wel leuk. Het gelukskoekje zei het ook. Dylan zei voordat ik zijn hart doorboorde met een kogel omhem geen pijnlijke dood te geven dat ik gelukkig moest worden.' Zei ik teleurstellend. Ik miste Dylan en Dean was het medicijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break