• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    - Dean Rowan Robsen by LordSarita


    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart
    Ivana Alia Devoné by LadyPrecious
    - Destiny Moon Gribé by HurtedHeart




    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:55 ]

    Tyler

    Hmm, hij toverde hier al van alles vandaan. "Doe maar een joint, en een biertje natuurlijk" zeg ik, terwijl ik op de bank plof.


    El Diablo.

    Dean
    Ik gaf hem een flesje bier en nam er zelf ook een. Daarna gaf ik hem de joint. 'Gasten eerst,' zei ik grinnikend. 'Je zal maar net zien dat dat spul niet te roken is.' Ik nam een slok van mijn bier terwijl ik mijn aansteker naar Tyler toe gooide.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    "Als ik er aan dood ga, stuur ik Chanel op je af" mompel ik, en steek de joint aan. Ik neem een trekje, en blaas dan de rook uit. "Dit is goed spul" zeg ik dan.


    El Diablo.

    Dean
    'Alsof ik bang ben voor Chanel,' mompelde ik toen ik de joint over nam. 'Even serieus Tyl, ik meende wat ik aan de telefoon zei.' Ik nam een flink hijs en merkte dat het goed spul was. 'Dit mogen ze me vaker gratis geven.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Ik lach, "denk je dat ik me helemaal vastklamp aan haar ofzo, de chick uit het noorden Melody is ook een stuk hoor" zei ik lachend. Ik nam de joint over, en nam nog een trek. Daarna nam ik een slok van het bier, dit is goed leven.


    El Diablo.

    Dean
    'Chick uit het noorden?' Ik keek hem vragend aan en nam de joint weer over. 'Vertel me eens wat over haar.' Ik nam weer een trek van de joint. 'Want als ze nog geen hoer is die voor je werkt moet ze wel heel speciaal zijn.' Ik nam nog een slok van mijn bier.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    "Gewoon, merkleding enzo. Maar had opeens een soort medelijden met haar, dus heb haar laten gaan. En gister had ik haar gered van zelfmoord" zei ik. En nam een paar slokken. "Zeg, heb je ook nog vodka?".


    El Diablo.

    Dean
    'Heb je ook nog Vodka?' Ik keek Tyler aan. 'Wil je jezelf zat gaan zuipen?' Ik wachtte niet op antwoord en liep al naar de keuken en pakte een fles wodka en nog een paar andere flessen drank. Met nog een stel glazen er bij kwam ik weer terug in de kamer.
    'Je redde een chick die zelfmoord wilde plegen?' vroeg ik. 'Wat the fuck is haar probleem?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    "Je weet dat ik bijna nooit dronken ben!" zeg ik beledigd. Ik begon te drinken, en vertel dan verder. "Geloof me, ik snap haar ook niet".


    El Diablo.

    Dean
    'Geloof me, ik snap haar ook niet.' 'Maar je hebt haar wel gered,' merkte ik op. 'Dus ze moet ergens wel iets voor je betekenen.' Ik nam nog een hijs van de joint en nog een slok van mijn bier en daarna flikkerde ik er nog wat wodka achter na.

    [Ga nu slapen, reageer morgen vroeg zo snel mogelijk]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ivana Alia Devoné

    `Oh, denk je dat nu serieus?´ vroeg ik brutaal aan Chanel. `Ik zie al wat voor één je bent. Een koude, harteloze bitch die alles denkt op te lossen met wapens trekken of er even flink op los rammen. Vind je dat nu daadwerkelijk stoer van je zelf? Applaus hoor,´ zei ik sarcastisch, en fronsde een wenkbrauw. Er zat echt een steek los bij dat wijf.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 9:20 ]

    Chanel

    "Één, ik ben in ieder geval stoerder dan jouw, en twéé, met wapens trekken en slaan ben ik wel van je af" zei ik bitchy en met een dreigende ondertoon. Ik meen het, ik pak straks een gun.


    El Diablo.

    Tyler

    "Inderdaad, maar jij denkt dat ik me vastklamp aan Chanel" zei ik terwijl ik een slok van mijn wodka nam. Ik hou nog van Chanel hoor, alleen dat laat ik bij hem zo weinig mogelijk merken.


    El Diablo.

    [laten we het spannend maken xD]
    Isa
    Ik voelde dat ik moest plassen waarom kon Dean hem niet gewoon uit het huis sturen. Ik hield mijn gehoest binnen maar een nies kwam over mijn lippen. Ik hoorde hem door het huis galmen. O nee wat had ik gedaan?! Hadden ze het gehoord of no erger hoorde Tyler het.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Opeens hoorde ik genies van boven, "zeg, ik wist niet dat je een gast had" zei ik grijnzend. Ik liep naar boven, en ging alle deuren langs. Ik zweer het, iemand is hier!


    El Diablo.