• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    - Dean Rowan Robsen by LordSarita


    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart
    Ivana Alia Devoné by LadyPrecious
    - Destiny Moon Gribé by HurtedHeart




    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:55 ]

    Dean
    Ik botste tegen iemand op. 'Kijk uit,' siste het meisje. Ik keek haar geërgerd aan. 'Hoezo kijk uit?' vroeg ik haar. 'Jij botste tegen mij op.' Ik zuchtte. 'Dus beter kijk jij voortaan uit je doppen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ivana Alia Devoné

    Na een uur ongeveer kwam ik aan bij een groot, oud en vervallen huis.. Ik vertrouwde het niet helemaal, maarja, deze buurt was sowieso niet te vertrouwen. Ze zouden me toch niet zomaar neerschieten, en als ik beleefd bleef zou er niets gebeuren. Ik stapte uit mijn BMW, en deed hem op slot. Ik stopte de sleutels in mijn zak, en bonkte op de deur. Er was een verroest bordje op getimmerd. 'No Merci' Stond erop. `Ja, het zal best,´ mompelde ik...

    Abby Marias
    Ik liep naar beneden en kwam daar Chris tegen. Ik rolde met mijn ogen en negeerde hem. Ik liep gelijk door naar de keuken en pakte wat cola. Daarna stak ik nog een sigaret op. Hupa, sigaret vier.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ff eten zo terug.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Christiano Edmondo Orfeo

    `Moeten we nu echt zo vies kijken?´ vroeg ik overdreven aan haar, en keek haar aan. Plotseling hoorde ik dat er op de deur gebonkt werd. `Zal ik gaan kijken, of doe jij dat?´ vroeg ik zo beleefd mogelijk aan Abby. Ze hield er toch zogenaamd niet van als mensen haar iets opdroegen.

    [Wil jij het doen? Ik wil niet met mn eigen personage in contact komen. Dat is zo saai. ;p ]

    Abby Marias
    'Moeten we nu echt zo vies kijken?' Ik keek hem geërgerd aan. Er werd op de deur gebonkt. 'Zal ik gaan kijken, of doe jij dat?' Ik rolde met mijn ogen toen hij beleefd deed. 'Moet je niet terug naar je neuk object?' Ik keek hem uitdagend aan. 'Blijkbaar vonden jullie het geweldig want ik kon jullie op mijn kamer horen kreunen.' Maar ik liep naar de deur om hem open te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik was al bezig met typen. Maar ik ga even de tafel afruimen. Tot over ongeveer 5/10 minuten.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Is goed hoor.. Ik ga ook even een pauze nemen xD]

    [Ik ben er weer. _O_]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Destiny Moon
    Ik grom en draai me om. 'laat het toch los.' Grom ik pissed of. Ik sla hem in zijn gezicht draai me om en been snel verder. Ik had nu dus een drugsdealer in zijn gezicht gemept. Hij verdiende het half, maar ik ben ook gewoon brutaal en chagerijnig. Ik was soms niet echt slim.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    Ze had me geslagen. Niet slim meisje. Totaal niet slim. Ik voelde woede opborrelen en ik rende achter haar aan, greep haar beet en sleurde haar mee in een steegje. 'Vieze bitch. Niemand slaat mij.' Ik sloeg haar tegen haar kaak. 'Begrepen?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ik ben even een mail sturen op een andere laptop.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oke ik ben heel melig voor bij Fay.]
    Fay
    Ik zoek extra kleren en vind gelukkig een Shirtje en een broek. Ik loop wankelend naar een boom. 'Hallo weet jij waar Mijn huis is?' Vraag ik grijnzend. 'Op de regenboog oke? Heb je een eenhoorn die me er heen kan brengen?' Zeg ik knetterstoned. Ik kom huppelend, maar wankelend uit de kelder en zie Chris. 'Hooii.' Zeg ik extreem vrolijk. Ik opende de deur en begin te roepen. 'OHh eenhoorn kan je me brengen naar mijn regenboog waar mijn huis is?' Roep ik lachend over de straat. 'Joehoeeeee' Gil ik harder. Ik flikker op de grond, maar sta weer op. 'Wat een mooi grasveld daar is mijn regenboog.' Zeg ik juichend.

    Destiny Moon
    Hij slaat me in mijn gezicht en ik grom. Ik schop hem in zijn zaakje en hij laat me los. 'Laat me met rust flikker.' Grom ik geïrriteerd. Ik was dronken. JA. ik was nu niet op mijn slimste moment. Ik liep op de open we een beetje wankelend en ging op mijn scooter. Ik begon te rijden. Even naar Noord om mijn vriendin te zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    Gelukkig schopte ze niet hard. 'Verrekte bitch!' Ik pakte mijn pistool en schoot de banden lek van haar scooter. Ik liep met veel pijn naar haar toe. 'Mee komen.' Ik pakte haar haar en sleepte haar zo mee, terug het steegje in. 'Dat flikt niemand, slet.' Ik gaf haar een kei harde klap. 'Niemand trapt mij.' Ik was woedend. Ik pakte mijn geweer en zette die tegen haar hoofd.


    "Ignite, my love. Ignite."