• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    - Dean Rowan Robsen by LordSarita


    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart
    Ivana Alia Devoné by LadyPrecious
    - Destiny Moon Gribé by HurtedHeart




    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:55 ]

    [Fay denkt dat Chris een eenhoorn is die haar naar haar huis op de regenboog brengt maar Chris gaat de verkeerde kant uit]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Abby staat bij Ivana volgens mij. En van Fay heb ik geen idee]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    Ik had mijn eten bijna op en toen het op is deed ik mijn bestek netjes zodat je kon zien dat ik klaar was. 'Bedankt ey. Ik denk als ik jou niet was tegen gekomen ik nog steeds over daken heen zou rennen.' Zeg ik glimlachend terwijl ik hem een knuffel geef. Ik had echt zo'n iemand nodig en het lot lliet ons naar elkaar toekomen.

    [Ik at deze avond serieus Chinees en zie Fay echt in Chris zijn armen Punky Fluffy Unicorn Dancing on Rainbows zingen. Ze denkt namelijk dat Chris een eenhoorn is ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    'Het is al goed.' Ik gaf haar een knuffel terug. 'Hier ben je veilig, dat beloof ik je.' Ik begon de tafel af te ruimen en liet het aanrecht vol lopen met water om af te wassen. Ik had nooit zin om een vaatwasser te kopen. Ik was toch altijd alleen geweest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [pinkfluffy unicron dancing on the rainbow. Haha aan dat lied heb ik goede herinneringen]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Nou ehm, ik ga slapen luitjes.. xxxxx Trusten allemaal. ]

    Isa
    'Hier ben je veilig, dat beloof ik je.' die woorden gaven me zekerheid. Een blik op de toekomst. Ik hielp hem afruimen en droogde de borden af die hij schoonmaakte. Ik voelde me op een of andere manier erg veilig bij hem. Ik kende hem hooguit een halve dag maar toch gaf hij me zekerheid. Hij voelde vertrouwd. Ik zuchte onhoorbaar. Soms was het leven best moeilijk..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Slaaplekker. En als ik plots verdwijn dan slaap ik. Ik moet mijn iPod namelijk knoesten als ik ga slapen. :(


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    Toen we klaar waren met afwassen grijnsde ik. 'Wil je nog wat tv kijken? Filmpje kijken? Ik heb ook een laptop als je dat wilt. En als je van bord spelletjes houdt heb ik die ook vast wel ergens.' Ik grijnsde. 'Keuze zat.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    Ik grinnikte. Inderdaad keuze zat en ik was niet echt iemand die snel en goed kon kiezen. Ik hield van films maar bordelen was ook leuk alleen kon ik niet tegen me verlies. 'Een filmpje. Jij mag kiezen.' Zeg ik grinniktend. Hij hielp me echt niet alleen met onderdak maar ook met het maken van mijn gebroken hart die gebroken is omdat mijn vriendje vermoord is.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    'Een filmpje. Jij mag kiezen.' Ze grinnikte. 'Eens even kijken. Ik knielde neer bij mijn DVD kast.
    'Wat voor soort film? Een jank film? Comedy? Horror? Dans? Ik heb van alles. Ach kijk zelf maar. Ik maak alvast popcorn. Zoet of zout?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    'Wat voor soort film? Een jank film? Comedy? Horror? Dans? Ik heb van alles. Ach kijk zelf maar. Ik maak alvast popcorn. Zoet of zout?' Antwoorde hij terwijl hij naar de keuken liep. 'Zout.' Zei ik ter antwoord en liep naar de dvd kast. Ik ging de films langs. Piranha. Jaws. Black water. Maar ook love actuality. Step up en Marley en me. Ik ging terug naar de horror films want daar hield ik gewoon van vooral 's avonds. Saw. Nope geen saw iedereen gaat dood heel bloedig ik wou iets engs iets dood engs ik wou gillen. Ik voelde met mijn vingers langs de kaft. Insidious. Dat betekende vanbinnen. Saw en Parinormal activity samen gesteld. Ik grijnsde dit was de film. Ik liep weer richting de bank. Met de film. Ja ik was een horror meisje. Ik hield erg veel van horror van bloed en ik werd ook niet snel bang, maar volgens de essenties van online was deze film echt doodeng. Ik wachte op Dean om de film te laten zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    'Zout,' was het antwoord op mijn vraag. Ik knikte en liep naar de keuken en pakte het pakje zoute popcorn uit mijn kast. Ik stelde de magnetron in en schonk nog wat Cola voor ons alle twee in. Het was fijn om iemand aardigs in mijn huis te hebben. Zo voelde het een stuk minder eenzaam. Ik hoorde popcorn knappen en ik wist dat ze klaar waren. Met een schaal popcorn en twee glazen cola liep ik weer de kamer in.
    'Ik heb nog wat cola voor je ingeschonken. Welke film heb je gekozen?' Ik zette alles neer op tafel en plofte naast Isa neer op de bank.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ivana Alia Devoné

    `Zou ik hier een nacht mogen slapen?´ vroeg ik direct aan het meisje die daar voor de deur stond, en haalde arrogant mijn hand door mijn haren. `Als je wilt betaal ik je er voor.. Alhoewel, dit huis lijkt mij niet bepaald veel waard.´ Ik zuchtte. `Hoeveel wil je ervoor hebben?´

    Abby Marias
    Ik keek naar het meisje. 'Als je hier wilt slapen zou ik eerst maar minder arrogant doen,' zei ik chagrijnig. 'Maar ik zal het wel vragen, wacht hier.' Ik liep naar de woonkamer waar Chris met een of ander stoned kind zat. 'Chris, kun je even stoppen met eenhoorn te spelen? Er zit een of ander mafkind bij de deur en vraagt of ze hier mag blijven slapen. Wat vind jij?'


    "Ignite, my love. Ignite."