• Omfg... Ik maak net zo'n quiz of je emo lijkt of niet. En heel veel mensen reageren zoals; Ja Emo. Klopt, ik ben emo!

    Zijn er dan alleen maar wannaB's? Sorry voor de mensen die DENKEN dat ze emo zijn, maar échte emo's vinden zichzelf dus geen emo.

    Sommige mensen denken bij All stars, skinneys, scene hair, en strikjes of klipjes aan EMO!! Maar dat is niet zo, dat heet Scene. Misschien zeur ik een beetje. Maar mensen die zeggen dat ze emo zijn, willen gewoon emo zijn.

    Dat is mijn mening, en nogmaals, sorry als ik zeur, maar ik word gek van wannaB's.

    tja, je hebt nu eenmaal meelopers
    ja he, TEEEEEEEEEER je moet die brugger-fans bij uns up school zien XD die doen erg hun best om hun "stijl" te veranderen, nou, ik kan ze nog wat leren, maar sommige combinaties kunnen dus echt niet. like, oud roze met fel groen, oh ja, en dan een button van th op je mouw. SEXY HOOR. not <--


    You'd took my breath but I'll survive.

    Omfg... Ik maak net zo'n quiz of je emo lijkt of niet. En heel veel mensen reageren zoals; Ja Emo. Klopt, ik ben emo!

    Zijn er dan alleen maar wannaB's? Sorry voor de mensen die DENKEN dat ze emo zijn, maar échte emo's vinden zichzelf dus geen emo.

    Sommige mensen denken bij All stars, skinneys, scene hair, en strikjes of klipjes aan EMO!! Maar dat is niet zo, dat heet Scene. Misschien zeur ik een beetje. Maar mensen die zeggen dat ze emo zijn, willen gewoon emo zijn.

    Dat is mijn mening, en nogmaals, sorry als ik zeur, maar ik word gek van wannaB's.


    Totally agree!


    I recycle my thoughts.

    groot gelijk, ik ben zelf geen emo, en ook geen wannaB emo, maar ik haat emo's niet, 't zijn ook gewoon mensen, en wannaB's zijn gwoon zielig


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    En dan heb je ook nog die huppels die van de een op de andere dag emo ''worden''

    Er kwam eens zo'n wijf naar me toe; Hee, ik wil emo worden, zal ik me haar rood of wit doen?

    Dan ben je toch niet goed? Je bent huppel, en omdat je de style mooi ofzo vind, ga je het ook worden ¬¬
    Sorry, maar ik vind dat je emo moet zijn, en niet kan worden.

    ik vind dat je dus helemaal gelijk hebt,
    Ik ben Scene/Rock en mij maken ze uit voor Emo! in de klas is het altijd van: Jij bent toch emo? Gék word ik ervan, Ik heb niks tegen Emo's, helemaal niet zelfs, Cool People. Maar mensen moeten wél het verschil eens leren voor ze je in een Hokje stoppen.


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    JIJ hebt zo Gelijk!!
    wat denken die anderen wel, emo is meer dan er emo uitzien! GOD, wannabe f*ck off! EMO ben je, das een levensstijl! niet zo van: "kijk ik ben emo! cool he?!" als ze dat zeggen tegen mij denk ik van, omg!! die is zo zwaar NOT! this net een hype ofzo, kindjes word eens volwassen en doe niet zo als een FAKER! emo ben je, of ben je NIET!

    xHvj

    iedereen is anders EMO mensen voelden dingen mischien anders en trouwens geen enkee emo is het zelfde iedereen voeld dingen anders


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    je hebt gwn focking gelijk:P


    I am an idiot, I move.

    iedereen is anders EMO mensen voelden dingen mischien anders en trouwens geen enkee emo is het zelfde iedereen voeld dingen anders


    Ja snap ik.(¬¬)
    Sommige denken zelfs: Oohh! Kijk mij nou ik mijn skinney met een hello kitty shirtje en vans! Nu ben ik zó emo!

    Das gewoon om van te walgen. Van die wannaB's. Het is gewoon zeldzaam als je een échte emo ziet lopen.

    Maar ik snap nu niet, hoe weet je dat iemand echt emo is ( of scene of hoe je het wil noemen ) ?????

    Bij mij op school (weinig mensen wat we zitte met een aantal op een aparte locatie) lopen alleen mensen met gewone kleding of mode kleren rond. Als ik dan veel zwart draag, noemen ze me gothic. Maar i kweet eigenlijk helemaal niks van Emo, Gothic, Punk enz enz af :S

    jat tis een leuwke en coowle style

    daz waaar !
    m'n vriendin is scene !
    ze is echt mooi . met emohair[scene]
    enzo.

    maar alsje emo bent , komt er meer bij kijken hoor !
    snijden.
    kleren.
    muziek.
    piercings [waaremo's dat hebben]
    haar.
    eigen emo'styll.

    maa bon.

    om gij zaagt helemaal ni en ik vin zelfs da ge gelijk hebt
    kvin da zo kei dom als mense zo denke da ze emo zen
    ale ik ben da nu zelf wel ni ze mer
    mer mense die denke da ze et wel zen en da dan zo totaal ni zen aar wor ik dus zo irritant van e


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    Maar ik snap nu niet, hoe weet je dat iemand echt emo is ( of scene of hoe je het wil noemen ) ?????

    Bij mij op school (weinig mensen wat we zitte met een aantal op een aparte locatie) lopen alleen mensen met gewone kleding of mode kleren rond. Als ik dan veel zwart draag, noemen ze me gothic. Maar i kweet eigenlijk helemaal niks van Emo, Gothic, Punk enz enz af :S


    Eçhte emo's zullen het van zich zelf wel weten, maar de échte emo's zijn daar dus niet trots op. En zullen al helemaal niet in de rontn roepen dat ze emo zijn, dat doen namelijk alleen de wannaB's.

    Maar ik snap nu niet, hoe weet je dat iemand echt emo is ( of scene of hoe je het wil noemen ) ?????

    Bij mij op school (weinig mensen wat we zitte met een aantal op een aparte locatie) lopen alleen mensen met gewone kleding of mode kleren rond. Als ik dan veel zwart draag, noemen ze me gothic. Maar i kweet eigenlijk helemaal niks van Emo, Gothic, Punk enz enz af :S


    Eçhte emo's zullen het van zich zelf wel weten, maar de échte emo's zijn daar dus niet trots op. En zullen al helemaal niet in de rontn roepen dat ze emo zijn, dat doen namelijk alleen de wannaB's.

    Dat dus.