• Omfg... Ik maak net zo'n quiz of je emo lijkt of niet. En heel veel mensen reageren zoals; Ja Emo. Klopt, ik ben emo!

    Zijn er dan alleen maar wannaB's? Sorry voor de mensen die DENKEN dat ze emo zijn, maar échte emo's vinden zichzelf dus geen emo.

    Sommige mensen denken bij All stars, skinneys, scene hair, en strikjes of klipjes aan EMO!! Maar dat is niet zo, dat heet Scene. Misschien zeur ik een beetje. Maar mensen die zeggen dat ze emo zijn, willen gewoon emo zijn.

    Dat is mijn mening, en nogmaals, sorry als ik zeur, maar ik word gek van wannaB's.

    hey je zeurt helemaal niet.


    Throw you're diamonds in the sky,We'll stay gold fore

    En de ene keer heb ik het één en de andere keer het ander.


    Wacht, ik leg het duidelijker uit.

    Je kan geen Goth zijn, met een mix van Scene erdoor.

    Gothic is Gothic, en geen Scene erbij. Scene is een gewone kledingstyle, en Gothic is een kledingstyle met alleen maar donkere kleuren.

    Je hebt hélemaal gelijk!
    Zo'n vriendin van mij dénkt dat ze emo is, ze had eerst blond haar, en ik had het al zwart. Gaat ze me bellen:"Heej, ik ga mijn haar zwart verven, Ik wordt emo" Ik dacht echt zo van: OMG. :o Maar ze ging duizende knipjes in dr haar doen, en steeds zeggen dat ze op een emo lijkt, en ik werd er stront beroerd van!! Nja, ik vind mij niet emo, maar andere weer wel ;S maar ík niet!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Over het algemeen zijn bijna alle girls in de leeftijd van 12,13,14 of 15 met een 'stijl' wanna b's
    In die periode ben je heul erg opzoek naar jezelf en ja, als er dan zoiets als emo langskomt wat lekker anders is, gaan mensen dat volgen omdat dat cool is en ze zelf ontiegelijk onzeker zijn. Zelfde geld voor 'gothic girls.' Like, als je zwart draagt ben je niet meteen gothic? U.Û Daar heb je aparte [dure] kleding voor.

    Emo's, de echte, zijn er bijna niet, en meestal zijn dat geweun doodnorme girls die heul emotioneel zijn. Dat zwarte haar en make-up komt wel voor maar het moet niet. En ja van die kleine meisjes kan je dat niet zo makkelijk aan hun verstand peuteren.

    Net zoals met Tokio Hotel, dat is/was in, en over een jaartje is de helft weer afgehaakt. Srsly dan ga ik feesten!
    Het was veul leuker toen niemand ze kende, en ja, nu kijken ze mij aan alsof ik altijd gillend loop te springen als een 15 jarig kotertje ofzo? Like, hallo, dat is zó 2005/2006 toen ze nog net nieuw waren en ik nog een 'jonkie' was.
    Alle Tokio Hotel 'fans' of ookwel aanhangsels van nu zegmaar denken dat ze gothic/emo/punk/zwartachtig iets moeten zijn om fan te zijn o.o Like, that's not the point. Tokio Hotel is heulemaal niet emo, en Billa is geweun een vage glam rocker ofzo met af en toe verschrikkelijke [goude] jasjes zegmaar enzo? o.o'''''' *verbrand*
    Mijn vriendin van 17, die er totally normaal uitziet is zo'n achterlijke fan van Billa en al zo'n 3 jaar? En ik denk niet dat billo snel op een copy van zichzelf zou vallen?
    Anypooh, ik word nu ook steeds vaker aangevallen met de vraag, 'in welk hokje ik pas' ( Zelf's op m'n werk O.O Like, wtf :'DDD ) en ja dat is heul vervelend. Omdat een paar kleine kinders wanna-b depressief lopen doen denken ze dat ik ook zo ben alleen omdat ik blauw groen haar heb o.o like, laat me dude ik ben geweun vaag.

    Maargoed ik hoop dat deze hype snel over is, en TH weer terug komt naar Duitsland en alles weer bij het oude is. Want die concerten in Nl zijn echt triest met dat engels en die koters hier beginne me de keel uit te hangen. En dan ook echt zegmaar.

    Maargoed de volgense hyp[er zal vast wel weer iets als pokemon betreffen of voor mij part gaan ze allemaal op Cinema Bizzarre ofzeu geilen, like i don't care, maar flikker op uit m'n space >.< Met dat achterlijke gedrag laten die fans Tokio Hotel echt voorkomen als een domme kinderband voor kids van 12,13 wat nooit zo het geval is geweest. Like hallo? een beschrijving van een TH fan door een willekeurig persoon:
    veel zwarte kleding - tussen de 12-15 jaar ( Like ik tel niet meer dus ofzo) - Denken dat Billa hetro is ( ook niet waar dus in veul gevallen o.o ) - gaan huilen elke keer dat TH in een straal van 1 km bij ze in de buurt is - zijn wanhopig verlieft op ze en denken dat ze serieus met ze gaan trouwen( ook niet waar )

    Oh en ik ben een beetje van het onderwerp afgeweken maar ik denk dat het thema 'nieuwe emo kids' en Tokio Hotel, nu wel redelijk samengaat. Aangezien dat hele emo gedoe vooral door TH is gekomen (Ik begrijp er de balle niet van waarom maargoed)

    Byee ^-^

    eerlyk gezegt ben ik met je eens, zelf heb ik geen styl vin ik.
    maar goe emo is wel een mooie styl vin ik . maar ik heb niet zoiets van ik ga et nadoen enzo.
    En ja zelf ken ik ook een paar van diej wannab's enne van die vooroordelers ook.
    gwoon vreselijk.
    Ikbdoel maar wrom zouden we allemaal percé bij één soort styl willen horen?
    en sorry als ik sommige mensen knettergek maak.

    xx Doeitjes :P

    Ik weet niet maar, hoe kan de style Emo bestaan?
    Je hebt de allereerste echte Emo, maar de andere doet hem na en zo voort. Dan heb je toch allemaal wanneB's dat klopt toch dus niet echt?


    Let the Night embrace you

    muahaha ja.
    als ik sommige reactie's bekijk denk ik ook zo van wtf. er staat dan ook echt zo van jaa blabla ik ben emo blablabla.

    scene is opzich wel gaaf, mjaa.die wannab's zijn gewoon vaag x']

    maar ik vind gewoon als je iets bent ofzo xD. ga dat niet heel blij ergens neerzetten enzo.
    en ook niet heel dom Jaa want ik wil Emo of Scene zijn. zomfg dat staat dom :']

    Emo is een benaming voor de mensen die naar emocore luisteren en hun emoties [vaak niet altijd] verwerken door te schrijven of ja heel vaak, zichzelf te snijden.

    Mensen die lulle, emo's snijde zich niet hoor, weten niet waar ze het over hebben. Want dat is dus wél zo, en ja de meeste 'emo's' die niet snijden zijn wannab's die alleen de stijl leuk vinden. 90% van de echte emo's snijdt, dat is geweun zo. Zo herken je de echte wel i.e.g. maar het is zeker nie cool om te snijden omdat zij dat ook doen. Emo's zijn gewoon best triest en depressief in 90% van de gevallen.

    Die stijl heeft zich ontwikkelt door de jaren heen doordat emo's, heel emotioneel, [/duh] zich afzonderden en niet probeerde op te vallen door zich donker te kleden en haar voor hun ogen te dragen. Dat vermengt zich nu met de scene stijl, wat eigenlijk gewoon extreme mensen zijn.

    Over het algemeen zijn bijna alle girls in de leeftijd van 12,13,14 of 15 met een 'stijl' wanna b's
    In die periode ben je heul erg opzoek naar jezelf en ja, als er dan zoiets als emo langskomt wat lekker anders is, gaan mensen dat volgen omdat dat cool is en ze zelf ontiegelijk onzeker zijn. Zelfde geld voor 'gothic girls.' Like, als je zwart draagt ben je niet meteen gothic? U.Û Daar heb je aparte [dure] kleding voor.

    Emo's, de echte, zijn er bijna niet, en meestal zijn dat geweun doodnorme girls die heul emotioneel zijn. Dat zwarte haar en make-up komt wel voor maar het moet niet. En ja van die kleine meisjes kan je dat niet zo makkelijk aan hun verstand peuteren.

    Net zoals met Tokio Hotel, dat is/was in, en over een jaartje is de helft weer afgehaakt. Srsly dan ga ik feesten!
    Het was veul leuker toen niemand ze kende, en ja, nu kijken ze mij aan alsof ik altijd gillend loop te springen als een 15 jarig kotertje ofzo? Like, hallo, dat is zó 2005/2006 toen ze nog net nieuw waren en ik nog een 'jonkie' was.
    Alle Tokio Hotel 'fans' of ookwel aanhangsels van nu zegmaar denken dat ze gothic/emo/punk/zwartachtig iets moeten zijn om fan te zijn o.o Like, that's not the point. Tokio Hotel is heulemaal niet emo, en Billa is geweun een vage glam rocker ofzo met af en toe verschrikkelijke [goude] jasjes zegmaar enzo? o.o'''''' *verbrand*
    Mijn vriendin van 17, die er totally normaal uitziet is zo'n achterlijke fan van Billa en al zo'n 3 jaar? En ik denk niet dat billo snel op een copy van zichzelf zou vallen?
    Anypooh, ik word nu ook steeds vaker aangevallen met de vraag, 'in welk hokje ik pas' ( Zelf's op m'n werk O.O Like, wtf :'DDD ) en ja dat is heul vervelend. Omdat een paar kleine kinders wanna-b depressief lopen doen denken ze dat ik ook zo ben alleen omdat ik blauw groen haar heb o.o like, laat me dude ik ben geweun vaag.

    Maargoed ik hoop dat deze hype snel over is, en TH weer terug komt naar Duitsland en alles weer bij het oude is. Want die concerten in Nl zijn echt triest met dat engels en die koters hier beginne me de keel uit te hangen. En dan ook echt zegmaar.

    Maargoed de volgense hyp[er zal vast wel weer iets als pokemon betreffen of voor mij part gaan ze allemaal op Cinema Bizzarre ofzeu geilen, like i don't care, maar flikker op uit m'n space >.< Met dat achterlijke gedrag laten die fans Tokio Hotel echt voorkomen als een domme kinderband voor kids van 12,13 wat nooit zo het geval is geweest. Like hallo? een beschrijving van een TH fan door een willekeurig persoon:
    veel zwarte kleding - tussen de 12-15 jaar ( Like ik tel niet meer dus ofzo) - Denken dat Billa hetro is ( ook niet waar dus in veul gevallen o.o ) - gaan huilen elke keer dat TH in een straal van 1 km bij ze in de buurt is - zijn wanhopig verlieft op ze en denken dat ze serieus met ze gaan trouwen( ook niet waar )

    Oh en ik ben een beetje van het onderwerp afgeweken maar ik denk dat het thema 'nieuwe emo kids' en Tokio Hotel, nu wel redelijk samengaat. Aangezien dat hele emo gedoe vooral door TH is gekomen (Ik begrijp er de balle niet van waarom maargoed)

    Byee ^-^


    Voor alle 2 je berichtjes; Amen. ^^

    JE HEBT HELEMAAL GELIJK!!!!
    Maar in het begin dacht ik ook bij emo aan All Stars en Skinny Jeans, maar nu weet ik dat het heel anders is:P ikzelf ben ook scene, maar dan ga ik NIET zeggen dat ik emo ben -_-" ik voel me gewoon ook niet zo,... de meeste van mijn vriendinnen denken ook dat ze emo zijn, terwijl ze helemaal geen emo's zijn,... ik krijg daar af en toe wel een hekel aan,... maarja moeten ze zelf weten,... ze geloven maar lekker zelf wat ze zijn,... slimme mensen zien dat ze geen emo's zijn en dat ze zich gewoon voordoen als,...


    Xx~They say this will be forever~xX

    Hmm, je hebt wel gelijk.xD Ik vind de stijl wel heeel gaaaf.;D Is Bill trouwens emo?


    ok

    Omfg... Ik maak net zo'n quiz of je emo lijkt of niet. En heel veel mensen reageren zoals; Ja Emo. Klopt, ik ben emo!

    Zijn er dan alleen maar wannaB's? Sorry voor de mensen die DENKEN dat ze emo zijn, maar échte emo's vinden zichzelf dus geen emo.

    Sommige mensen denken bij All stars, skinneys, scene hair, en strikjes of klipjes aan EMO!! Maar dat is niet zo, dat heet Scene. Misschien zeur ik een beetje. Maar mensen die zeggen dat ze emo zijn, willen gewoon emo zijn.

    Dat is mijn mening, en nogmaals, sorry als ik zeur, maar ik word gek van wannaB's.


    ik ben het hiermee eens.. veel zeggen ook.. als ik mijn haar zo doe lijk ik net een emo^^ en met dat ook..

    maar eigenlijk zit het veel dieper.. het niet is oppervlakkig..

    ja ik deel die mening volkomen, bij mij kloppen veel kenmerken van emo karakter wel (NEE ik snij niet in mezelf) maar ik heb totaal GEEN scene hair enz...
    en draag oiok LANG NIET ALTIJD skinny jeans...
    srry dat moest er allemaal ff uit hoor XD
    waar van die wemo's zijn echt irritant (6)


    Wie het laatst lacht, denkt net zo sloom als ik...

    Omfg... Ik maak net zo'n quiz of je emo lijkt of niet. En heel veel mensen reageren zoals; Ja Emo. Klopt, ik ben emo!

    Zijn er dan alleen maar wannaB's? Sorry voor de mensen die DENKEN dat ze emo zijn, maar échte emo's vinden zichzelf dus geen emo.

    Sommige mensen denken bij All stars, skinneys, scene hair, en strikjes of klipjes aan EMO!! Maar dat is niet zo, dat heet Scene. Misschien zeur ik een beetje. Maar mensen die zeggen dat ze emo zijn, willen gewoon emo zijn.

    Dat is mijn mening, en nogmaals, sorry als ik zeur, maar ik word gek van wannaB's.


    ik ben het hiermee eens.. veel zeggen ook.. als ik mijn haar zo doe lijk ik net een emo^^ en met dat ook..

    maar eigenlijk zit het veel dieper.. het niet is oppervlakkig..
    ja echt he, ik had een pony laten knippen, meteen emo zeggen he, ik zo wtf, je haar zit voor je oog o.0'


    You'd took my breath but I'll survive.

    tja, je hebt nu eenmaal meelopers


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33