• Omfg... Ik maak net zo'n quiz of je emo lijkt of niet. En heel veel mensen reageren zoals; Ja Emo. Klopt, ik ben emo!

    Zijn er dan alleen maar wannaB's? Sorry voor de mensen die DENKEN dat ze emo zijn, maar échte emo's vinden zichzelf dus geen emo.

    Sommige mensen denken bij All stars, skinneys, scene hair, en strikjes of klipjes aan EMO!! Maar dat is niet zo, dat heet Scene. Misschien zeur ik een beetje. Maar mensen die zeggen dat ze emo zijn, willen gewoon emo zijn.

    Dat is mijn mening, en nogmaals, sorry als ik zeur, maar ik word gek van wannaB's.

    ow god je zeurt helemaal niet :D
    je hebt volledig gelijk XD
    ik heb dezelfde mening
    bij ons op school lopen er ook zo een paar rond :!

    jaah idd!!
    mijn vriendin is een wannabe!
    zet overal neer: jaa ik ben emo en dit en dat -.-
    ik erger me egt dood aan!
    maar ik ben zelf ook geen emo xD

    ow god je zeurt helemaal niet :D
    je hebt volledig gelijk XD
    ik heb dezelfde mening
    bij ons op school lopen er ook zo een paar rond :!



    Gelukkig ben ik niet de enige met die mening. ^^

    etzelfde als strikeApose... dr lope ook zn types bij mij opt school en das elemaal waar da ge uzelfd emo noemt je wannab bent! x)


    HaveFun!

    Hmm, maar even een vraagje hè. Want ik vind die stijl heel gaaf. Maar als die stijl van Scene en Emo zoveel op elkaar lijken, wat is precies het verschil dan? En je zeurt niet hoor. Je hebt je eigen mening en mag die uiten.


    Why don't you break my heart

    Je hebt gelijk, maar weet wel dat als je echt emo bent dat je dat dan hoort te weten. En als je emo bent, is het zeker al duidelijk. Dus het is niet echt niet cool ofzo om te zeggen dat je dat niet bent, terwijl jij en iedereen weet dat je dat wel bent.

    Hmm, maar even een vraagje hè. Want ik vind die stijl heel gaaf. Maar als die stijl van Scene en Emo zoveel op elkaar lijken, wat is precies het verschil dan? En je zeurt niet hoor. Je hebt je eigen mening en mag die uiten.


    Scene is de style, en emo is gewoon wannaB achtig(vind ik)
    Ik vind dat emo nu met scene vergeleken word, en dat mensen naar de style kijken, en denken; WAUW!mooie style! Ik word Emo!(of; ik ben emo) Maar die style heet scene. Dus veel mensen doen die style dan na, en dan lopen ze te lullen dat dat emo is! En dat is dus niet zo enzo.

    En boven me@
    Ja, maar een échte emo zou zich aan die gesprekken niet mengen, en al helemaal niet super trots rond roepen; JAAA! IK BEN EMO.

    Dus ik heb een gothic/scene stijl? Want ik heb zowieso ja gothicachtige stijl maar met dingen die wat altijd dacht emo waren maar dat is weer scene dus. Verwarrend, maar oké.


    Why don't you break my heart

    jaah idd!!
    mijn vriendin is een wannabe!
    zet overal neer: jaa ik ben emo en dit en dat -.-
    ik erger me egt dood aan!
    maar ik ben zelf ook geen emo xD

    IDD,een vriendin op school draagt altijd vrolijke kleuren zoals vel geel en roze en zegt ze: Ik ben zo emo! en dan zeg ik:Hou je dan van zwart? Zij:Nee! dat is zo stom

    Ik:GET A LIFE! ¬¬

    Ik vind het emo kapsel of het scene kapsel of hoe je het noemt met de gekleurde plukjes en dat opgeknipten haar heel leuk ik heb het zelf ook maar dat is het ook ik kleed me op me eigen manier maar ik ken een hele boel wannabe emo's xD

    Dus ik heb een gothic/scene stijl? Want ik heb zowieso ja gothicachtige stijl maar met dingen die wat altijd dacht emo waren maar dat is weer scene dus. Verwarrend, maar oké.


    Sorry, maar Gothic is een wat anders dan Scene.

    Dus ik heb een gothic/scene stijl? Want ik heb zowieso ja gothicachtige stijl maar met dingen die wat altijd dacht emo waren maar dat is weer scene dus. Verwarrend, maar oké.


    Sorry, maar Gothic is een wat anders dan Scene.


    weet ik maar ik heb niet alleen een gothic stijl maar ik doe daar ook wel eens scene blijkbaar bij. Ik heb dus blijkbaar een beetje van bijde stijlen.
    Dat bedoelde ik ermee


    Why don't you break my heart

    Dus ik heb een gothic/scene stijl? Want ik heb zowieso ja gothicachtige stijl maar met dingen die wat altijd dacht emo waren maar dat is weer scene dus. Verwarrend, maar oké.


    Sorry, maar Gothic is een wat anders dan Scene.


    weet ik maar ik heb niet alleen een gothic stijl maar ik doe daar ook wel eens scene blijkbaar bij. Ik heb dus blijkbaar een beetje van bijde stijlen.
    Dat bedoelde ik ermee


    Lieve schat, Gothic is gewoon veel zwart, en donkere kleuren. Scene is een gewone kleding style, met alleen veel zwarte make-up, scene hair, klipjes en al die shit. Gothic is dat zó niet.

    En de ene keer heb ik het één en de andere keer het ander.


    Why don't you break my heart

    Omfg... Ik maak net zo'n quiz of je emo lijkt of niet. En heel veel mensen reageren zoals; Ja Emo. Klopt, ik ben emo!

    Zijn er dan alleen maar wannaB's? Sorry voor de mensen die DENKEN dat ze emo zijn, maar échte emo's vinden zichzelf dus geen emo.

    Sommige mensen denken bij All stars, skinneys, scene hair, en strikjes of klipjes aan EMO!! Maar dat is niet zo, dat heet Scene. Misschien zeur ik een beetje. Maar mensen die zeggen dat ze emo zijn, willen gewoon emo zijn.

    Dat is mijn mening, en nogmaals, sorry als ik zeur, maar ik word gek van wannaB's.


    Throw you're diamonds in the sky,We'll stay gold fore