• Omfg... Ik maak net zo'n quiz of je emo lijkt of niet. En heel veel mensen reageren zoals; Ja Emo. Klopt, ik ben emo!

    Zijn er dan alleen maar wannaB's? Sorry voor de mensen die DENKEN dat ze emo zijn, maar échte emo's vinden zichzelf dus geen emo.

    Sommige mensen denken bij All stars, skinneys, scene hair, en strikjes of klipjes aan EMO!! Maar dat is niet zo, dat heet Scene. Misschien zeur ik een beetje. Maar mensen die zeggen dat ze emo zijn, willen gewoon emo zijn.

    Dat is mijn mening, en nogmaals, sorry als ik zeur, maar ik word gek van wannaB's.

    JaJ, totaal gelijk!
    Het is hatelijk om vn mense te hore: "Héé, kijk, ik ben sinds vandaag EMO!", Gwn omda ze denke da ze dan bij de mode zijn ofsow?

    :9~ [Nieuw?!]


    007

    welkom bij les 1: Wat is een emo.

    A) Jij NIet!
    B) Jij Niet!
    of C) Jij Niet!


    Wie du mir, so ich dir.

    Iemand die zich een emo noemt.. die uhm moet gaan fietsenxD! En vet hard voordat ik hem/haar inhaal en van de fiets af shop


    Wie du mir, so ich dir.

    Iemand die zich een emo noemt.. die uhm moet gaan fietsenxD! En vet hard voordat ik hem/haar inhaal en van de fiets af shop

    Omg XDD

    ik ben misschien een beetje heel erg dom ofzo
    maar wat is precies emo je bent toch jezelf of niet???


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ben misschien een beetje heel erg dom ofzo
    maar wat is precies emo je bent toch jezelf of niet???

    Ja, je bent jezelf. En emo is een soort style, van binnen, GEEN kleding style dus. ^_^

    Maar veel mensen die zichzelf emo noemen enzo, zijn wannaB's.

    je hebt groot gelijk

    en k ben geen emo ook al denkt iedereen van wel en k wil er ook geen zijn ma ja k denk da er wel meer zijn die zeggen da ze da ni zijn en je hebt gelijk die kleren zijn voor scenes en ni voor emo's en t maakt toch ni uit of je een emo bent of ni iedereen is anders


    Live life limitless.

    Wat je zegt is waar. Ik ben geen emo en zal dat ook nooit worden. Er zijn er zelfs die zeggen dat ik gothic ben :8 NIET DUS! Overlaatst begonnen ze met bijna heel de klas te discusieren (of hoe dat je het schrijft) of dat ik 'emo' ben of niet. Bullshit natuurlijk, maar ik begin er echt het schijt van te krijgen. Ik ben géén emo, scene, gothic of wat dan ook, ik ben gewoon mezelf H-A-N-N-A-H !! En niemand anders

    helemaal mee eens een meisje die bij mij op school zat denkt nu ook dat ze emo isxD


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    Jeh hebt gelijk<3
    Ik ontken het namelijk nog steeds! En het is geen gezijk! Ik zweer het het zijn gwn veel WanneB's net als op habbo 1 jaar geleden kend eniemand: TH,EMO'S & SCENE QUEENS daar en ik kende TH enzo en inene is iedereen dat daar :S!


    I do not hook up.

    helemaal mee eens een meisje die bij mij op school zat denkt nu ook dat ze emo isxD

    XD

    okee vandaag kreeg ik te horen: ziekelijke emo
    wtf is dat nou weer? mein gott ik heb hem maar kk hoer genoemd, omg dat is echt de 2 x dat ik daar me schold he.
    trouwens ik ga me leven verbeteren: niet meer schelden!:D


    You'd took my breath but I'll survive.

    jaah idd!!
    mijn vriendin is een wannabe!
    zet overal neer: jaa ik ben emo en dit en dat -.-
    ik erger me egt dood aan!
    maar ik ben zelf ook geen emo xD

    IDD,een vriendin op school draagt altijd vrolijke kleuren zoals vel geel en roze en zegt ze: Ik ben zo emo! en dan zeg ik:Hou je dan van zwart? Zij:Nee! dat is zo stom

    Ik:GET A LIFE! ¬¬


    Dude da's zielig :P

    Op school loopt er ook eentje, haar zwartgeverfd en overal om lachen en heel vrolijk zijn en altijd zeggen 'ik ben emo, haat me niet' ¬¬


    death to the one at the end of the serenade.

    Haha dat doet me denken aan 2 meisjes van me klas :P

    Die zitten zo een hele tijd te zeggen :

    Ik ben emo!
    Ik ben emo!

    Dan zit ik daar altijd zo van : Jah okéé! Uhmm Geel here i come ofzoo ? [Voor mensen die niet in België wonen, Geel is een stad en daar staat een gekkenhuis.]

    Okéé, ze dragen All Stars en skinny's maar sow what!

    Doe ik ook, en ik zit toch niet te zagen van : Ik ben emo ! Ik ben emo!

    Ik erger me daar zo hard in -_-'

    Enuhmm lieverd
    Je zaagt totaal niet!!

    Xxx-Mii(H)

    Haha dat doet me denken aan 2 meisjes van me klas :P

    Die zitten zo een hele tijd te zeggen :

    Ik ben emo!
    Ik ben emo!

    Dan zit ik daar altijd zo van : Jah okéé! Uhmm Geel here i come ofzoo ? [Voor mensen die niet in België wonen, Geel is een stad en daar staat een gekkenhuis.]

    Okéé, ze dragen All Stars en skinny's maar sow what!

    Doe ik ook, en ik zit toch niet te zagen van : Ik ben emo ! Ik ben emo!

    Ik erger me daar zo hard in -_-'

    Enuhmm lieverd
    Je zaagt totaal niet!!

    Xxx-Mii(H)

    All stars en Skinneys is niet emo, das scene... ¬¬
    Maarja, aan dat sooort dingen erger ik me ook enzo.