• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    00:58
    De groep zit al weer bij het kamp en er zijn verschillende opdrachten gegeven. Zo heeft Cassie Alive in het donker gezoend, maar moest Vince Alex of Alive zoenen, waardoor hij zijn weiger inzette.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| |
    Cassie: ||||
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    Ik kijk verbijstert als ik mijn opdracht hoor 'En wie doet de achtergrond muziek?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Ik moet gaan, doei.]

    Alive

    'Dat doen Vince en ik wel,' zeg ik terwijl ik Vince lachend aanstoot.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    alice

    Ik zei tegen Cassie dat ik zag dat Moon spijt had en dat we beide wisten waarom. "Is er niet iets wat we kunnen doen" zei ik tegen haar

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:07 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex
    'Oke.' zeg ik en ik sta op 'Hit it.' zeg ik en ik wacht op de muziek.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Cassie
    "Is er niet iets wat we kunnen doen" zegt Alice. Ik zucht even, 'wat dan? Ze geven elkaar toch steeds een grote bek terug'. 'Hit it.' zegt Alex die klaar is voor zijn opdracht. 'Ik zou het liedje wel op willen zetten maar ik heb een hekel aan Ramstein dus ik heb nada muziek van hun op me iPod en mobiel'.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice

    "Er zal toch wel wat zijn, het is ook niet leuk als ze de hele tijd steeds ruzie maken"zei ik tegen Cassie ""zet er iemand nog de muziek op of zal ik het maar opzoeken" zeg ik tegen de jongens

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cassie
    "Er zal toch wel wat zijn, het is ook niet leuk als ze de hele tijd steeds ruzie maken" 'Ik weet het,' zucht ik, 'maar Alive zei net iets aardigs en zelfs dat werd verkeerd opgevat. Ik moet er eerst over nadenken, we moeten met een goed idee komen als we willen dat zij het goed maken'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    'Heeft er niemand mobiel internet dan ofzo?' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alice

    "Hier" ik pak mijn telefoon en zet het nummer op

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:19 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moon Kaboor

    Ik hoorde alles wat Cassie en Alice zei. Ik begon het melodie te neuriën. 'Ik ken het liedje,' zei ik wanneer iedereen me verbaasd aan keek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Nee, dat heb ik niet,' zeg ik. 'Maar ik bedoelde eigenlijk dat Vince en ik de geluiden met onze mond maakten. Je weet wel, dat met ''hmmmm, hmmm hmmm hmmm hmmm hmmmmmm''.' Als ik hoor dat Alice het lied op haar mobiel heeft, wuif ik mijn voorstel weg.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:16 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Spring
    Erlöse mich
    Spring
    Enttäusch mich nicht
    Spring für mich
    Springen ins licht
    Spring' zing ik met mijn Rammstein stemmetje terwijl ik door mijn hurken ga en op mijn knieën sla.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Nu moet ik wel echt gaan, doei.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Doeiii]


    Alice

    "Je verzint een opdracht en je hebt het nummer nog geneens?!" zeg ik half lachend tegen Alive

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:21 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer