• Zonet vertelde een "vriend" (tussen haakjes, yes, lang verhaal) van me dat hij en zijn vriendin nu verloofd zijn. En ik moet bekennen dat mijn reactie op hun verloving wel een soort "Whuuuut. o.o" was. Hij is namelijk 18, zijn vriendin 16, en ze zijn nu amper twee jaar samen. En volgens mij is het dan wel erg vroeg om nu al met termen als verloven en trouwen te gaan strooien. Ik weet het, het is hun zaak, niet de mijne. En met die "vriend" heb ik al een halfjaar bijna geen contact meer (in het begin mochten we elkaar echt niet, toen werden we opeens heel close, daarna dreef het als het ware weer uit elkaar), en zijn vriendin ken ik al helemaal niet. Maar toch... om al zo vroeg jezelf "vast te binden" aan een bepaald persoon... Ik zou dat zelf heel beklemmend vinden. Misschien is het wel heel anders als die persoon echt je ware liefde is, en die heb ik helaas nog niet gevonden, dus kan ik daar niet over meepraten, maar ja...

    Wat vinden jullie van zoiets?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik vind dat het bij ieder mens anders is en je moet doen waar je je goed bij voelt.


    26 - 02 - '16

    Persoonlijk vind ik 't een érg beangstigend idee. (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind achttien en zestien wel erg jong, vinden hun ouders dat wel goed? Ik denk niet dat ik zou willen dat mijn zoon/dochter zich op die leeftijd al verlooft.


    Ex astris, sciencia

    Ik vind dat het inderdaad ^ bij ieder mens anders is, maar 16 is wel onwijs jong.. Dan zou ik nu dus moeten verloven met mijn vriend van 18.. Geen denken aan, ik hou van mijn vrije leven..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    2 jaar is toch al best lang. En sommige weten het gewoon. Ze zullen toch nog twee jaar moeten wachten tot ze kunnen trouwen, tijd genoeg om te kijken of het wel het juiste was om te doen. Sommige mensen willen nou eenmaal graag hun liefde bewijzen voor een ander en doen het op die manier.


    Your make-up is terrible

    HEAVYMETAL schreef:
    Ik vind dat het bij ieder mens anders is en je moet doen waar je je goed bij voelt.

    Assassin schreef:
    2 jaar is toch al best lang. En sommige weten het gewoon. Ze zullen toch nog twee jaar moeten wachten tot ze kunnen trouwen, tijd genoeg om te kijken of het wel het juiste was om te doen. Sommige mensen willen nou eenmaal graag hun liefde bewijzen voor een ander en doen het op die manier.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben 18, mijn vriendin 17, kennen elkaar 3 jaar en we zijn ook verloofd. Maar dat ligt voor iedereen anders.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat is er mis met mensen die al vroeg trouwen? Er zijn veel culturen waarin stellen al jong met elkaar trouwen (al zijn dat wel vaak culturen waarin ze uitgehuwelijkt worden..), dus waarom zou dat in Nederland dan niet kunnen? Het enige is dat ik zelf niet zo vroeg al zou trouwen, ik zou eerst zorgen dat je een tijdje een relatie hebt zodat je zeker weet dat je echt bij elkaar hoort en ik zou me ook niet op zo'n jonge leeftijd al aan iemand binden.


    “Love is a contradiction.”

    Dat zou willen zeggen dat ik mezelf binnen vier maand al kan verloven, terwijl ik nog niet eens met een jongen sàmen ben geweest. Dus voor mezelf zou ik dat echt niet zien zitten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Statler schreef:
    Persoonlijk vind ik 't een érg beangstigend idee. (no_chears)


    everything, in time

    Zij liever dan ik, fersure.
    Wat Statler zegt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het wel vroeg, maar misschien is het voor hen wel goed. Zolang ze er zelf maar achter staan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Assassin schreef:
    2 jaar is toch al best lang. En sommige weten het gewoon. Ze zullen toch nog twee jaar moeten wachten tot ze kunnen trouwen, tijd genoeg om te kijken of het wel het juiste was om te doen. Sommige mensen willen nou eenmaal graag hun liefde bewijzen voor een ander en doen het op die manier.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb dan een beetje zo'n idee van: Het kan echt nog wel uit gaan als je zo jong bent. Het is niet omdat je al twee jaar samen bent, dat je dan voor altijd samen bent. Mijn broer en zijn vriendin hebben het nu al drie jaar, maar gaan echt nog niet verloven. Ik vind het een beetje raar.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bronte schreef:
    Ik vind achttien en zestien wel erg jong, vinden hun ouders dat wel goed? Ik denk niet dat ik zou willen dat mijn zoon/dochter zich op die leeftijd al verlooft.


    Inspiration can hit you any time