• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:14 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aw, ben blij voor je =D


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wow, echt leuk voor je ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Awh (: geweldig!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aww, geen probleem, ben er altijd voor je. En gelukkig is 'ie nu kankervrij!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jeetje zeg, en dan nog steeds tegen vele zeggen dat je GB en PB altijd open staan voor anderen. Jij bent echt enorm sterk.(:


    everything, in time

    Humble schreef:
    Jeetje zeg, en dan nog steeds tegen vele zeggen dat je GB en PB altijd open staan voor anderen. Jij bent echt enorm sterk.(:


    Dit dus!!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Humble schreef:
    Jeetje zeg, en dan nog steeds tegen vele zeggen dat je GB en PB altijd open staan voor anderen. Jij bent echt enorm sterk.(:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb echt respect voor je. Echt alles wat ik van je hoor en zo, echt heel erg sterk. Ik ben echt ongelooflijk blij voor je.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Humble schreef:
    Jeetje zeg, en dan nog steeds tegen vele zeggen dat je GB en PB altijd open staan voor anderen. Jij bent echt enorm sterk.(:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Humble schreef:
    Jeetje zeg, en dan nog steeds tegen vele zeggen dat je GB en PB altijd open staan voor anderen. Jij bent echt enorm sterk.(:


    Hihi, maar ik meen het wel. Dank je, ik voel me opzich niet zo sterk, maar ik ben wel héél gelukkig op dit moment en ik heb een beetje het idee alsof de shit in mijn leven nu een beetje over is. Je snapt het wel, denk ik.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Humble schreef:
    Jeetje zeg, en dan nog steeds tegen vele zeggen dat je GB en PB altijd open staan voor anderen. Jij bent echt enorm sterk.(:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Accidental schreef:
    (...)

    Hihi, maar ik meen het wel. Dank je, ik voel me opzich niet zo sterk, maar ik ben wel héél gelukkig op dit moment en ik heb een beetje het idee alsof de shit in mijn leven nu een beetje over is. Je snapt het wel, denk ik.


    Ja ik snap het. Alles komt uiteindelijk goed en er moet ergens een begin zijn, dit is het begin, denk ik zo. Tenzij je Fred als je begin telt. (wbw)


    everything, in time

    Ik ben Geesje dankbaar omdat ze er voor me was toen ik het moeilijk had, omdat ze een soort van stootbuffer voor mij was toen ik dreigde te vallen.


    Ach lieverd, je hoeft me iet te bedanken! Ik sta altijd voor je klaar(H)
    En wat een geluk dat hij geen kanker heeft! Er valt vast een enorme last van je schouders nu. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Aww, echt tof om te horen. Ik hoop dat alles beter gaat vanaf nu. :')


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ahw, geweldig! Alles gaat hopelijk beter!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...