• Klik hier voor het rollentopic.

Het verhaal:

Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?

Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

Regels:

- Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.

Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

- Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

- Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart

Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire

Drugsdealers [Oneindig]:

Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

- Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

[ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

Lailah Ann Rizah.

`Nee, dat is niet raar, maar het is geen slim idee. Geloof mij maar. Wij hebben hier een telefoon. Bel je ouders en vertel ze dat ze je beter niet kunnen zoeken, want anders maken ze het alleen maar erger,´ zei ik tegen haar. `Je wilt toch niet dat je ouders vermoord worden door zo'n stomme falende zoekactie?! Trouwens, wat is je naam eigenlijk?´ vroeg ik aan haar.

Papa Rush
    Mijn Fay wordt een hoertje? Een traan loopt over mijn wang. Ik pakte de walkitalki en begon erin te praten. 'De No Mercis hebben mijn dochter we...' Ik hoor opeens mijn telefoon gaan. 'Ja?' Zeg ik verward als ik fays nummer zie.

Madison Quin Prime
    Ze typte het nummer in en ik kreeg een ja te horen. 'We hebben u dochter.' Zeg ik sadistisch. Ik hoorde hem vloeken en tegen me schreeuwen. 'U kunt haar terug kopen en we zullen haar niet verkopen of vermoorden.' Zeg ik belovend. Hij zei dat ik een prijs moest noemen. '4 miljoen. Niet meer niet minder.' Zei ik simpel xhij stemde meteen in. Het was niet super veel voor hem. Ik hing op na de plaats te hebben gezegt en deed de deur op slot van de gevangene. Ik liep naar beneden. 'We krijgen 4 miljoen.' Zeg ik grijnzend. We hadden nog nooit zoveel gehad dus voor iedereen was het veel geld. Ik keek naar Chris. 'Van mij mag je haar pakken. Haar vader zei niet verkopen of verwonden of vermoorden. Niets over ontmagen of seks met haar hebben.' Zeg ik sadistisch tegen Chris.

I'm finally back, Finally after a Year break

Christiano Edmondo Orfeo.

Ik grijnsde breed, en liep op Fay af. Ik scheurde vervolgens de kleding van haar lijf. Ze was naakt. Vlug trok ik mijn onderbroek uit. `Mond open slet, en pijpen,´ zei ik tegen haar. Ik deed haar mond open, en stopte mijn penis er met volle kracht in. Toen hij stijf genoeg was, had ik een enorme zin gekregen. Ik duwde haar benen uit elkaar. `Goed.. dit kan even pijnlijk zijn....´

Melody Pels
    'Maar dan kom ik hier nooit weg,' zei ik. 'Ze krijgen me hier wel veilig weg.' Ik wilde hier weg. 'Ik heet Melody Pels.' Ik besloot haar maar niet te vervelen met mijn vele extra namen. 'Jij?'

"Ignite, my love. Ignite."

Chanel

Ik dronk van mijn wodka, en voelde hoe Ty zacht met zijn vingers op mijn heup wreef. Ik drukte me nog wat dichter tegen hem aan, en zette toen mijn Wodka op de grond. Ik draaide me om, en legde mijn hoofd op zijn six-pack. I feel so safe right now!

El Diablo.

Lailah Ann Rizah.

`Lailah Ann.. Lailah Ann Rizah. Je MOET hier blijven!´ schreeuwde ik tegen haar.
    `Als Tyler naar het hoerenhuis komt, en jouw snapt, ben je echt de pineut,´ zei ik in paniek tegen haar. `Snap het dan, je kán hier niet meer weg..´

Fay Valentina Rush
    Het voelde verschrikkelijk. Het haar dat in je mond bleef plakken brr. Hij deed mijn benen wijd `Goed.. dit kan even pijnlijk zijn....' zei hij opeens een stuk bezorgder. Ik had weer alles geplant. De deur zat niet slecht op slot en zou ik in kunnen beuken. Dan daklopen in mijn jasje dat tot mijn knieën kwam die naast het bed lag. Schoenen wou ik niet eens. Ik gromde en sloot mijn benen. Ik wou niets in me. Vooral niet van hem. Het ging voor hem te snel. Ik vloerde hem en wierp met kracht die ik had hem over mijn schouder. Hij lande tegen een scherpe punt en er kwam bloed van me vandaan. 'Laat me met rust.' Grom ik terwijl ik mijn jas aandoe. Hij kwam tot iets hoger dan mijn knieën. Ik opende de deur en keek om me heen. Fuck ik had niet gedacht dat er zo veel Mercis zouden zijn...

Het bloed sijpelde uit mijn hoofd. `Ze gaat ontsnappen!´ schreeuwde ik zo hard als ik maar kon. Nu maar hopen dat ze haar tegen hielden. Ik liep naar het medicijn kastje, en probeerde het bloeden te stoppen. Gelukkig werd het beetje bij beetje minder..

Melody Pels
    'Ik blijf voor een dagje. Morgen komt mijn vader vast met een helikopter.' Ik keek naar Lailah. 'Hoerenhuis?' vroeg ik verbaasd. 'Wie is Tyler?'

Tyler

"Schatje, ik moet straks WEER kijken hoe de hoertjes het doen" zuchte ik, terwijl ik een kus op Chanel's hoofd gaf. "Mag ik je nieuwe auto gebruiken" vroeg ik. "Tuurlijk" mompelde ze. Voorzichtig stond ik op, en legde een deken over haar. Ze heeft haar best gedaan, ze mag nu wel rusten. Ik startte de Lamborghini, en reed keihard naar het hoerenhuis. Ik ging langs al mijn meisjes, en kwam als laatst aan bij de kamer van Lailah. Ik trok de deur open, en zag een ander meisje. "Zo Lai, je zorgt er ook nog voor dat ik mijn hoertjes niet zelf hoef te zoeken!" zei ik terwijl ik het meisje aankeek. Volgens mij nog iemand uit het noorden.

El Diablo.

Fay Valentina Rush
    Ik zat op het bed. Ik wou alleen niet geneukt worden. `Ze gaat ontsnappen?'´ Riep de jongen. Ik zuchte. 'Niet ik wil gewoon maagd blijven.' Zeg ik met een zucht. 'Sorry ik help je wel.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik ontsmetter pake en het op zijn wond depte.

[ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:58 ]

Melody Pels
    Ik keek naar de jongen. 'Ik ben geen hoertje,' zei ik beledigd. Ik deed een stap naar achter. Ik keek de jongen vuil aan alsof het afval is. God, wat denkt hij wel niet? 'En denk maar niet dat ik dat ga worden.'

Lailah Ann Rizah.

Ik keek angstig van Tyler naar Melody. Dit is dus wat ik wilde voorkomen, maar nu werd ze aan het werk gezet. Er was geen ontkomen meer aan... Nee, zij zou een hoer worden, en het was mijn schuld. Een traan rolde over mijn wang. `Alsjeblieft, laat haar met rust Tyler, ik smeek het je,´ fluisterde ik.

Ik haalde een reserve pistool uit mijn zak, en duwde haar met al mijn kracht tegen de muur, en hield haar onder schot. `Je bent mij er wel ééntje, he. Jij blijft precies waar je bent, en je verroert je niet. Verdorie,´ bromde ik, en keek haar dreigend aan, terwijl ik mijn pistool al geladen had... Het was bluf, maar een pistool maakte iemand altijd bang.

Tyler

`Alsjeblieft, laat haar met rust Tyler, ik smeek het je,´ fluisterde ze. Ik begon te lachen, en haalde een gun tevoorschijn. Ik zag ze schrikken. "Nu, jij wordt een hoer, en je werkt voor mij, en denk maar iet aan ontsnappen, want ik heb heel veel vrienden in dit huis" gromde ik naar haar. "En jij, gaat haar kleding geven, en je zorgt dat zde vanavond aan een paal staat" snauwde ik tegen Lailah. Toen liep ik weg, maar bleef nog even beneden rondhangen.

El Diablo.

Melody Pels
    Ik keek de jongen na en liep zonder iets te zeggen naar beneden waar ik hem weer zag. 'Ik word geen hoer,' zei ik brutaal. Ik was niet bang voor een pistool. 'Ik denk er niet eens aan. En ik werk al helemaal niet voor jou.' Ik sloeg opstandig mijn armen over elkaar.