• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

    Hailey May.

    Ik kreunde van de pijn, en zakte ineen. `Vertel me verdomme waar de kluis is!´ schreeuwde ik kwaad tegen haar. `En onthoud.. Als je mij dood maakt, ga jij er ook aan. Bitch.´ Zouden die woorden haar raken?
    Ik hoopte dat het tot haar door drong, want anders bleef zij echt niet ongedeerd.. Iedereen zou in de bres springen voor mij..

    Lailah Ann Rizah.

    Ik voelde hoe Tyler mij aan mijn haren mee trok naar zijn auto. `Niet doen!´ gilde ik. Ik kreeg tranen in mijn ogen door de pijn, en probeerde mij te verzetten. `Verdomme, ik heb 2000 euro bij elkaar genaait, en dan doe je dit! Blijf van me af,´ krijste ik. Daarna hield ik mijn mond. Dat was waarschijnlijk verstandiger... En ik was vooral bang.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:01 ]

    Chanel

    `Vertel me verdomme waar de kluis is! En onthoud.. Als je mij dood maakt, ga jij er ook aan. Bitch.' schreeuwde ze. "Ik geef je twee keuze's bitch, of je dondert op en komt niet terug, of ik schiet je lek!" zei ik dreigend.

    Tyler

    Ze schreeuwde, maar hield al snel op. Mooi zo. Ze wordt verstandiger. Ik dumpte haar in de kofferbak, en reed eerst naar het hoerenhuis, waar ik Candy afzette.

    Candy

    Ik werd afgezet bij het hoerenhuis, en omdat ik wist dat Tyler keek schudde ik extra mijn kont terwijl ik liep. Er stonden wat mannen buiten, die op mijn kont sloegen toen ik langskwam. "Doei schatjes" zei ik zwoel. En liep verder.


    El Diablo.

    Hailey May.

    `Ik geef je twee keuze's bitch, of je dondert op en komt niet terug, of ik schiet je lek!´ zei ze dreigend.
    `Prima,´ zei ik kalmpjes, en stond op. Hier leek ze echter door verbaasd. Volgende keer zou ik terug komen, en dan met een hele gang. Wacht maar tot zij dan overhoop werd geknald. `Geef eerst mijn kaliber terug, daarna ga ik weg,´ zei ik.

    Lailah Ann Rizah.

    Ik beefde van angst in de kofferbak. Wat zou hij met mij gaan doen?! Ik kreeg het doodsbenauwd toen ik een aantal dingen in mijn hoofd zag afspelen. Ik hoorde Candy `Doei schatjes,´ zeggen. Zou hij mij eruit laten, of zou hij doorrijden en mij nog in de kofferbak laten? Ik wist het niet.. Ik wist alleen dat ik in paniek was..

    Chanel

    `Geef eerst mijn kaliber terug, daarna ga ik weg,´ zei ze, "je dondert maar op zonder, OPROTTEN!" schreeuwde ik nu erg dreigend. Ik schiet echt straks.

    Tyler

    Ik hoorde haar trappen tegen de kofferbak, ik lachte. Ze is nog lang niet jarig. Ik stopte voor ons huis, en trok Lailah de kofferbak uit. Ik trapte de kelder open, en gooide haar erin. Zie maar hoe het is om te overleven zonder geld! Ik hou niet van wachten hoer!" zei ik voordat ik de kelder op slot deed.


    El Diablo.

    Fay Valentina Rush
    Ik deed mijn grote zonnebril op en mijn Atlanta pet. Ik deed mijn vest aan en een grote broek aan met mijn verleren Nikes. Ik ging op mijn scooter en reed het arme gedeelte binnen. Ik keek om me heen. Het zag hier zo slecht uit. Ik keek rond en zag een dude een meisje aan haar haren meetrekken. Ik schudde mijn hoofd maar reed door. Ik stopte langs de kant en stak een sigaret aan. Een klein beetje wiet erin en ik voelde me geweldig. Ik keek om me heen maar negeerde dat ik iemand naar me zag kijken. Niemand kende me.

    [Iemand Fay tegenkomen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [HurtedHeart, ja, ik kom je wel even ophalen in m'n auto. Haha..]

    Hailey May.

    `Natuurlijk. Als ik het niet dacht. Jullie zijn zo arm dat jullie die kaliber willen houden. Nou prima, bitch. Houd dat ding maar,´ zei ik tegen haar, en wierp haar een vieze blik toe. `Ik laat mezelf wel uit..´ En met deze woorden vertrok ik weer. Ik stapte in mijn mercedes, en reed met een volle vaart weg. Op naar het huis van onze bende leden. En ik had zo een gevoel dat de man die mij deze opdracht gegeven had, niet blij zou zijn.. Plotseling kwam ik een meisje tegen aan de kant van de weg. Ze had blond haar, en het leek erop dat ze uit noord kwam, maar dat kon ik natuurlijk mis hebben. Die blonde bitch van net was ook een bende lid... Je wist maar nooit. Ik keek om me heen, en zag dat ik in oost was beland. Shit, was ik nu echt omgereden? Het meisje had een joint tussen haar vingers geklemd. Ik draaide het raampje van de auto open. `Heb je een lift nodig?´ vroeg ik arrogant aan haar.

    Lailah Ann Rizah.

    `Nee, dit kun je me niet aan doen!´ schreeuwde ik huilend. `Alsjeblieft, ik wil alles voor je doen. Echt alles! Maar ik wil niet in deze kelder opgesloten zitten..´ Ik wreef over mijn arm die bond en blauw zag, doordat Tyler mij in deze kelder had gesmeten. `Alsjeblieft.. Ik wil je zelfs een good time geven,´ probeerde ik nog, en keek hem hoopvol aan.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 22:46 ]

    Fay Valentina Rush
    Ik keek het meisje aan. 'Heb je een lift nodig?' Vroeg ze arrogan. Ik trok mijn wenkbrauw op. Ik keek van mijn scooter naar het meisje. 'Nee dankje ik heb al vervoer.' Zeg ik vriendelijk terug. Ik gooide mijn joint weg en pakte een nieuwe sigaret. Ik was niet de liefste noordelijke maar ach je leefde maar een keer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Ik ga slapen, dus ik RPG niet meer tot morgen.. Trusten iedereen. (flower)]

    Tyler


    `Nee, dit kun je me niet aan doen!Alsjeblieft, ik wil alles voor je doen. Echt alles! Maar ik wil niet in deze kelder opgesloten zitten. Alsjeblieft.. Ik wil je zelfs een good time geven,'. Zei ze. Ik lachte. "Ik klamp me niet vast aan goedkope rotzooi", schreeuwde ik zodat je het binnen nog kon horen. IK liep naar binnen, en zag dat Chanel een paar wapens beethad.


    El Diablo.

    Hailey May.

    `Nee dankje ik heb al vervoer,´ zei ze vriendelijk terug.
    `Wat doe je eigenlijk hier? Je lijkt een beetje op een meisje uit het noorden. Rijk, blonde haren.. Dat kan niet anders,´ zei ik spottend. `Je hebt hier niets te zoeken. Je kan misschien niet eens terug. De kans dat je wordt ontvoerd op je terug reis is groot..´ Ik keek haar aan. `En trouwens, ik heb jou hier nooit eerder gezien...´

    Lailah Ann Rizah.

    En daar zat ik dan. De woorden van Tyler echode nog na in mijn hoofd. Ik moest ontsnappen, want anders zou ik hier verhongeren, en uiteindelijk dood gaan. Ik keek rond in de kelder; opzoek naar iets nuttigs. Een bijl om de kelder deur in te hakken ofzo. Al was het maar iets. Ik moest hier weg. Ik was verdomme 16, en dit kon toch niet het einde van mijn leven zijn?!

    [Zijn de hoeren in het huis waar ook de bende zit?]
    Fay Valentina Rush
    `Wat doe je eigenlijk hier? Je lijkt een beetje op een meisje uit het noorden. Rijk, blonde haren.. Dat kan niet anders,´ zei het meisje spottend. `Je hebt hier niets te zoeken. Je kan misschien niet eens terug. De kans dat je wordt ontvoerd op je terug reis is groot..´ Ze keek me aan. `En trouwens, ik heb jou hier nooit eerder gezien...´ zei ze nu weer wantrouwend. Ik trok mijn wenkbrauw omhoog. 'Ik ben hier voor wiet. Drugs.' Zeg ik nu grommend. Ik was niet een doorsnee noord meisje. Ik voelde mijn van echte kleine diamantjes bedekte revolver in mijn zak. Hij was erg licht en was erg kostbaar. Ik kon er mee omgaan. Het was voorhet geval dat. 'Waarom ben ik een noorden meisje. Dat zijn ritjes die alles hebben. Ik heb alleen een scooter.' Zeg ik grommend. 'Dankzei drugsdealen. Zonder dat zou ik dat niet kunnen betalen.' Ging ik verder. Ik nam een hijs van mijn peuk met wiet en botste perongeluk op tegen mijn zonnebril die daarna van mijn neus viel en kapot ging. Ze kon mijn ogen zien. Nu was ik weer herkenbaar. Nu werd ik weer gezien als de dochter van de rijkste van de stad... Ik wou ook een naam hebben. Ik zou dit leven opgeven voor een avontuurlijk leven. Een overlevend leven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liz Claire Winslet

    Ik parkeerde mijn Audi en stapte uit. Ik was nog geen meter verwijderd van de deur toen ik ineens keihard geschreeuw hoorde. Het kwam vanuit de kelder. Ik trok de deuren open en zag dat kind dat ik kende als een van Tylers sletjes. 'Zou het misschien wat stiller kunnen?' zei ik op een zacht, bijna fluisterend toontje maar dat zo kil als ijs klonk. Ze keek geschrokken op en ik kon het niet laten om te grijnzen. Ik stapte de kelder binnen en liep naar haar toe. 'Zo jong... en nu al in duizenden stukjes gebroken,' zei ik terwijl ik om haar heen liep. 'Sta op,' commandeerde ik, nu met een hese en harde stem.

    Madison Quin Prime
    Ik stap uit mijn mooie cabriolet. Ik open de garage en rij mijn cabrio erin. Ik mocht de garage gebruiken dat was echt geweldig aan onderleider zijn. Ik opende de deur en liet em daarna met een klap in het slot vallen. Ik keek om me heen en zag de kelder open staan. Slordigheid. Ik stond op het punt om hen dicht te slaan maar zag Liz staan met een hoertje. Ik liep op mijn sneakers naar binnen en keek ze aan. Ik pakte mijn sleutel en liep naar een schilderij. Het was oud beschadigd en niets waard. Ik bewoog het opzij en de kluis werd zichtbaar. Ik draaide een code die niemand zag en stak mijn sleutel erin. Ik haalde er cocaïne heroïne en wiet uit en een fles wodka. Als de politie zou binnen vallen konden ze niets vinden. Ik gooide een ton aan briefjesgeld er nog in en sloot het. Draaide hem om en deed hem op slot. 'Wat doe je Liz? Ik denk dat Tyler wilt dat ze alleen en hongerig is.' Zeg ik sadistisch.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [HurtedHeart: We zijn nu in Oost. En nee de hoeren leven in oost. De bendes in west. We zijn dus nu in de prostitutie streek..]

    Hailey May.

    Grijnzend nam ik haar in mij op. `Een meisje uit het noorden dat drugs dealt. Ach, ga fietsen man,´ zei ik spottend. Ik keek naar de zonnebril die zojuist in duizend stukken was gebroken, en daar armoedig op de grond lag. `Goed, ik zal je moeten geloven..´ Ik stapte uit mijn auto, en sloeg de deur achter mij dicht. Ik ging voor haar staan. `Heb je goed, zuiver spul voor me?´ vroeg ik aan haar, en keek vluchtig om mij heen over niemand mij zag.. Toen keek ik haar weer vragend aan.

    Lailah Ann Rizah.

    `Verdomme, zijn jullie allemaal zo harteloos?´ viel ik tegen Madison uit. Ik kende haar wel. Ze dacht echt dat ze alles was. Ik keek naar Liz, die mij zojuist had gecommandeert om op te staan. Ik liep langs haar heen naar buiten. Shit, we waren dus niet meer in oost. We waren in het oud en vervallen huis van de bende van No Merci. Verdomme. Ik draaide mij om, en keek hoopvol naar Madison. `Please, breng me terug naar oost,´ smeekte ik haar. `Ik zal geld verdienen, ik beloof het...´

    Christiano Edmondo Orfeo.

    Elegant stapte ik het oude vervallen huis binnen van de No Merci clan. Mijn groep, die ik al minstens drie weken niet had gezien. Ik was op vakantie naar Londen om drugs te smokkelen. Op de stoep stond een meisje hysterisch te doen. Achja, iedereen kende die slet van een Lailah. Ze was geen blik waardig..
    `Hallo bende, hoe gaan de zaken hier?´ vroeg ik, en streek mijn nette pak glad. `Hoeveel voorraden drugs en wapens hebben wij? Heeft iemand dat bij gehouden toen ik weg was?´ Ik keek Elizabeth -zo noemde ik haar, ondanks ze liever Liz genoemd wilde worden- en Madison aan. `Nou?´ vroeg ik, en deed een stap naar voren.