• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

    Tyler

    Ik kwam weer aan bij het huis, en stapte uit. Er stond een of andere blonde trut, die kennen we niet dacht ik met een grijns. Ik ging naast Chris staan, "Weer een rijke op ons gebied, iedereen weet wat we daarmee doen" zei ik lachend.


    El Diablo.

    Hailey May.

    Na ongeveer twee uur lopen kwam ik aan bij de westelijke kant.
    Ik liep het oude, vervallen huis van onze bende in, en toetste het nummer van de arts in op de telefoon. `Hallo, ik zou graag een arts willen laten komen naar LeroCity,´ zei ik, en noemde het adres erbij. Mijn handen trilden, zo'n pijn deed mijn schouder. Ik liet de telefoon vallen, en liet me op de bank vallen.

    Lailah Ann Rizah

    Inmiddels had ik alweer vijf klanten gehad. Ik voelde mij vies, maar alles was beter dan een kille kelder, en slapen op de vloer.. Ik zuchtte, en liep naar het hoerenhuis. Ik liep naar de badkamer, deed de douche aan, en mijn kleding uit. Ik ging eronder staan om al het vuil van mijn lijf te wassen. Bah, ik voelde me echt heel smerig. Achja, dat was maar een gevoel. En gevoel kon ik wegdrukken met drugsgebruik....

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik grijnsde, en bekeek hoe hulpeloos ze erbij lag. Wat voelde dat toch heerlijk, de macht hebben.. Ik ging voor haar staan, en duwde mijn voet in haar rug, zodat ze bleef liggen. `Maak je zakken leeg, of ik schiet je meteen ter plaatsten neer,´ zei ik dreigend.

    Melody Pels
    Het liefste was ik hier niet. Maar ik moest wel. Mijn auto deed het niet meer en ik was dus gestrand in een onbekend gebied. Mijn ouders hadden ooit verhalen verteld maar dat was alles. Ik kende deze plek niet en deze plek kende mij niet. Met mijn knal roze vans liep ik door de straten. Terwijl ik hopeloos naar mijn telefoon keek waar ik geen bereik mee had.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lailah Ann Rizah

    Toen ik klaar was met douche, trok ik schone kleding aan, en trof de zwerfkat slapend op mijn bed aan. Rot beest. Ik was er allergisch voor, maar het was nog zieliger als ik dat beest door liet zwerven. Ik wist namelijk hoe het was om geen echte vaste thuis te hebben.. Ik keek naar het beest, en verliet de kamer toen. Ik liep weer naar buiten. Ik had een rokje met een string eronder aan, en een kort topje tot boven mijn navel. Ik besloot om wat verder te lopen dan normaal om de auto's wat sneller aan te zien komen. Plotseling zag ik een meisje met roze vans aan. Ze liep en ze liep, en ik had het idee dat ze gedesoriënteerd was. Ze was niet vertrouwd met de buurt. Logisch, ze leek uit het noorden/zuiden te komen. Ik was er niet echt zeker van. Ik liep naar het meisje toe, en tikte haar op de schouder. `Kan je het een beetje vinden?´ vroeg ik.

    Melody Pels
    'Kan je het een beetje vinden?' vroeg een onbekende stem. Iemand tikte op mijn schouder. Ik draaide me om en zag een meisje met blond haar. Ik schudde mijn hoofd.
    'Nee,' zei ik terwijl ik mijn met diamant belegde iPhone in mijn broekzak. 'Niet echt.' Ik haalde mijn schouders op. 'Mijn auto is kapot.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fay Valentina Rush
    `Maak je zakken leeg, of ik schiet je meteen ter plaatsten neer,´ zei De jongen dreigend. Ik pakte mijn sleutels wiet en Blackberry uit mijn zak. Ik liet ze zien dat mijn zakken leeg waren. Ik wist dat ik nog een pistool had. Dat was onzichtbaar bij mijn BH. Ik probeerde omhoog te komen maar de jongen was veel te sterk. Ik had aan judo gedaan en aan freefight. Ik was een soort van kampioen maar hij was sterker.

    Madison Quin Prime.
    Ik bekeek haar en pakte haar wiet en Blackberry. Ik bekeek haar. Ik grinnikte. 'We zeiden leegmaken niet verstoppen.' gromde ik. Ik ging in haar shirt en pakte de revolver. Ik fluitte. 'Echte diamantjes.' Zei ik met grote ogen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elisia Ann Winnsorm



    Verveeld keek ik om me heen. Ik waggelde naar de koelkast en pakte een biertje die ik openklikte. Gulzig nam ik een slok en keek om me heen, ik vroeg me af waar iedereen zou zijn.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Lailah Ann Rizah

    `Oh, je kan wel even bij mij thuis verblijven. Er wonen meerdere meiden. Ik beloof het, je bent veilig,´ zei ik tegen haar. `Kom je mee?´ vroeg ik. `Als je nu teruggaat, waar je ook vandaan komt.. Ach, nee.. Daar moet ik niet aan denken. Blijf nu maar gewoon.´

    Christiano Edmondo Orfeo.

    `Zo hé, echte diamantjes. Deze dame heeft geld,´ zei ik triomfantelijk, en grijnsde. `Wiet, en een blackberry, toe maar.´ Ik rolde een joint en stak hem op. Ik blaasde de rook in het gezicht van het meisje. `Vet spul man. En dan zeggen ze dat ik dingen niet gratis krijg.´ Ik bulderde van het lachen. Ik keek Tyler aan, die naast mij stond. `Nou, die kan jij denk ik wel goed gebruiken in de prostitutie, is het niet?´ vroeg ik grijnzend. `Ik hoef in iedergeval niets met zo'n goedkope slet.´ Ik sloeg mijn arm om Madison heen. `Kijk.. Dit is pas een dame van een dame. Nou, waar wachten we op? We nemen haar mee..´ Ik hield haar sterk in de houtgreep, en sleurde haar het huis in van onze bende. We bonden haar vast aan een stoel in de keuken. Met haar was ik nog lang niet klaar...

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 17:14 ]

    Melody Pels
    Ik dacht even naar over haar voorstel. 'Het liefste,' zei ik zacht. 'Wil ik zo snel mogelijk naar mijn eigen huis.' Ik keek het meisje met een klein glimlachje aan. Het leek net alsof we uit twee verschillende werelden kwamen. 'Mijn ouders worden vast ongerust.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Liz Claire Winslet

    De deur ging open en Christian, Madison en Tyler kwamen binnen terwijl ze die noordelinge meesleepten en vervolgens aan een stoel vastbonden. 'Wat krijgen we nou?' vroeg ik en ik hield mijn blik strak op het meisje gericht. Ik stond op en nam haar nauwkeurig in me op. Toen ik besefte dat niemand me nog had verteld wat we hiermee moesten herhaalde ik: 'Wat doen we met dit uitschot?'

    Madison Quin Prime
    Ik loop achter ze aan terwijl het meisje wilt sparteld. Ik herken haar ergens van. Ik bekijk haar en haal de helm van haar hoofd. 'Goed gevist. Fay Valentino. De dochter van de rijkste man van de stad.' Zeg ik grijnzend.

    Fay Valentina Rush
    Ik wordt meegesleurd door de jongen en spartel. Hij is te sterk. Ik sla hem, maar ik stop het zou toch niet helpen. Ik wordt vast gebonden. Mijn helm word van mijn hoofd getrokken en het meisje grijnst. Ze noemt mijn naam en mijn vader. Ik laat mijn hoofd zakken. Ik wou dit niet..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey May.

    Eindelijk was er een dokter ter plaatsen die mij hielp met de wond op mijn schouder. Hij verwijderde de kogel voorzichtig, en adviseerde mij om vooral te rusten. Ja ja, oude man. Jij leefde niet in de zware omstandigheden van een gangster bende, maarja.. Ik zou zijn raad op volgen. Ik strompelde naar bed, en viel in een diepe, droomloze slaap.

    Lailah Ann Rizah.

    `Begrijp je het dan echt niet?´ zuchtte ik geïrriteerd. `Je kúnt niet meer terug. Van mij mag je het proberen, maar de kans dat je het haalt is 30 procent. Helemaal niet veel dus. Kom nu maar mee,´ zei ik nogmaals tegen haar, en keek haar doordringend aan. `Ja, wat wil je anders?! Een prive jet ofzo? Dat hebben we hier niet hoor,´ zei ik geïrriteerd.

    Christiano Edmondo Orfeo.

    `Ach, de dochter van die rijke man,´ grijnsde ik, en nam een trek van mijn joint. `Dus zo goedkoop is ze helemaal niet. Ach, kijk nou.. Hoe zielig is dat? Haar enige echte wapen, haar revolver, weg.. En nu kan ze niets meer. Zonder dat ding is ze niets,´ grijnsde ik. Ik maakte de knopen van mijn broek los. `Nou vertel lieve Fay, is dit rijke meisje nog maagd?´ ik grijnsde gemeen, en wachtte op het antwoord terwijl ik mij van mijn schoenen en broek ontdeed. `Oh, Liz, volgens mij is het duidelijk wat IK met dit rijke meisje ga doen,´ beantwoorde ik de vraag van haar.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 18:10 ]

    Fay Valentina Rush
    `Dus zo goedkoop is ze helemaal niet. Ach, kijk nou.. Hoe zielig is dat? Haar enige echte wapen, haar revolver, weg.. En nu kan ze niets meer. Zonder dat ding is ze niets,´ grijnsde hij. Hij maakte de knopen van zijn broek los. `Nou vertel lieve Fay, is dit rijke meisje nog maagd?´ hij grijnsde gemeen, en wachtte op mijn antwoord terwijl hij zichzelf van zijn schoenen en broek ontdeed. `Oh, Liz, volgens mij is het duidelijk wat IK met dit rijke meisje ga doen,´ beantwoorde hij de vraag van haar. Ik voelde dat ik wit werd. Ik was nog maagd. Ik wou mijn maagdelijkheid ontnemen. Ik wou dat niet. Ik was verliefd en vond een jongen leuk. Ik sloot mijn ogen. Niemand zou mijn maagdelijkheid ontnemen. Ik voelde mijn adrenaline oppompen. Ik had ieder dingetje uitgestippeld. (Ken je de film Sherlock holmes? Zij doethet precies zoals die persoon.) ieder detail. Waar alles lag en waar mijn mesje zat had ik erin geborduurd. Ik was klaar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    `Oh, Liz, volgens mij is het duidelijk wat IK met dit rijke meisje ga doen,´zei Chris, ik grijnsde. "En daarna mag ik haar wel hé? Ik moet ook geld hebben, en voor zijn rijke griet betalen ze meer" zei ik.

    Chanel

    Ik poets mijn wapens, dus ik was te vervangen hé. Die rijke mensen hebben Lamborghini's, en hoe mooi is het als ik er een te pakken kreeg?
    Dan was ik dus niet te vervangen.


    El Diablo.

    Fay Valentina Rush
    Ik trok mijn wenkbrauw op. 'Jullie weten wel dat mijn vader erg veel voor mij over heeft als jullie me helemaal heel terug brengen mhh?' Vroeg ik hem. Ik zuchte. Ze waren niet super slim. Misschien hoefde ik nie eens aan te vallen. Ik wist wel dat ik Geen prostituee ging worden. Of verkracht.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 18:44 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break