• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

    Tyler

    'Jullie weten wel dat mijn vader erg veel voor mij over heeft als jullie me helemaal heel terug brengen mhh?' zei ze. Opeens kreeg ik een idee. "Chanel!" riep ik, en even later stond ze voor me. "Je moet naar die pa van haar, vraag om losgeld" zei ik, en ze knikte.

    Chanel

    Hmm, naar die pa hé. Ik weet nu ook het adres, en startte de Bmw. Ik reed naar het noorden, en kwam even later aan voor haar huis. Ik pakte mijn pistool, en liep naar de deur. Ik klopte aan, en de deur werd even later open gedaan door een man. Die naar me keek alsof ik een zwerver was. "Bent u de pa van Fay?" vroeg ik verveeld, "ja" zei hij. Ik kreeg een klein lachje op mijn mond, en duwde hem met gemak op de grond. Ik duwde de deur dicht, geen pottenkijkers gewenst. "Luister, je geeft me al je geld, of je kan je dochtertje nog wel is als een dood hoertje zien" gromde ik. Ik zag dat hij me weg wou duwen, maar ik duwde mijn pistool tegen zijn hoofd. "Denk het niet".


    El Diablo.

    Melody Pels
    'Niet meer terug?' vroeg ik ongelovig. 'Natuurlijk wel. Ze komen me zoeken.' Ik keek het meisje aan. 'Maar goed. Ik ga wel mee.' Ik haalde mijn schouders op. Niet wetend waar ik zal belanden en wat me te wachten stond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Fay haar vader is rijk en heft bewaking je kan niet zomaar naar binnen stormen? Ze hebben bewakings honden enzovoort. Haar vader is de rijkste man van de stad. En het noorden is gemiddeld erg rijk. Ik speel die vader wel even]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oops sorry, laten we doen dat ze er op een of andere manier langs is gekomen. Heb geen zin om alles opnieuw te schrijven]


    El Diablo.

    Papa Rush
    Alweer. Ze hadden alweer mijn dochter. Konden ze niet eens uitkijken? Ik keek naar het meisje. Een no merci. Ik knikte. 'Ik zal het toch echt moeten pakken.' Zeg ik grommend. Ik trek me los en loop naar mijn kluis. Ik loop door de onzichtbare laser ter alarm en ik zie mijn schutters op het dak. Ik was wat 62. Ik viel op de grond en hapte naar adem. Ik zag mijn anklets op haar schieten. Raak in haar arm. Ik grijnsde schaakmat.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Christiano Edmondo Orfeo.

    `Houd je bek, slet,´ gebood ik haar, en maakte haar los. Ik greep haar snel bij haar armen, en sleurde haar mee naar de andere kamer. `Tyler, help mij even. Ik eerst dan jij,´ zei hij met een grijns. Ik deed de kamer deur achter mij op slot, en deed een poging om haar broek uit te doen, wat niet makkelijk ging omdat ze tegen stribbelde, maar uiteindelijk slaagde mijn poging, en gooide ik de broek in de hoek van de kamer. `Moet ik je slip uitdoen, of doe je het zelf?´ grijnsde ik breed. Ik keek vluchtig om mij heen om te kijken of er geen enkele manier om te ontsnappen was. Nee, die was er niet. 100 procent zeker niet.

    Chanel

    Ik grijp naar mijn arm, "Godverdomme" vloekte ik. "Jij bent nog niet van ONS af oude, en nu weten we zeker dat we je dochter als hoer laten werken!" schreeuwde ik. Ik rende de gang op, en zag een Lamborghini sleutel. Ik grijnsde, no money. Maar wel een auto, ik rende de weg op. En zag een gele Lamborghini oplichten. Ik sprong erin, en reed keihard weg. Dit is ergens goed, en ergens niet.

    Tyler

    Ik hoorde een auto met piepende remmen stoppen, en ik keek snel uit het raampje. Ik zag een Lamborghini, en Chanel stapte uit?! Ze hield haar hand op haar arm, en rende naar binnen.


    El Diablo.

    Tyler

    `Tyler, help mij even. Ik eerst dan jij,´ zei Chris. "Ik doe het niet met mijn hoertjes, maar ik help wel" zei ik terwijl ik op haar afliep. Snel hielp ik hem, en ging toen in de hoek van de kamer staan.


    El Diablo.

    Christiano Edmondo Orfeo.

    Ik hoorde gegil, en iemand naar binnen rennen. `Ga naar haar toe, Tyler. Dan hou ik Fay hier,´ schreeuwde ik naar hem. Ik keek Fay dreigend aan. `Als jouw vader ook maar iets met Chanel heeft gedaan.. Als zij gewond is, schiet ik je neer!´

    @Aztech ik had nog gereageerd met Melody


    "Ignite, my love. Ignite."

    Madison Quin Prime
    Ik liep achter Christiano aan. Wat een kneus. 'Onaangeraakt Chris dat blijft ze.' Ik keek naad het meisje. 'Ik heb Chanel gezien en we moeten niet dichtbij komen. Als ze een bende zouden zijn. Dan wonnen de Dik van ons. Ze kennen ons. Ik weet hoe ze denken. Ik ben vroeger een serveerster van die man geweest en hij let op alles hij heft mij alles geleerd. Daarom wist ik dat ze een gun had.' Grom ik. 'Ze heeft toch een mobiel we kunnen gewoon bellen.' Ga ik verder. Ik gooi de broek naar het meisje.

    Fay Valentina Rush.
    Ik stribbel tegen en kijk rond. Hier zijn de kansen met de helft gedaald. Ik slik licht en kijk naar mijn broek die op de grond ligt. Ik mijn naar mijn zwarte kleine slipje. Ik had iets anders aan moeten trekken. Opeens komt denk ik de baas binnen want ze was dominanter. Ze gooide mijn broek en ik pakte mijn mobiel uit haar handen. Ik typte het nummer in van mijn vader en gaf het terug. Ik pakte snel mijn broek en ging zitten met mijn handen beschermend om me heen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Oké, is goed. Voortaan tussen haakjes reageren. (A) ]

    Lailah Ann Rizah.

    `Ze komen je zoeken?´ vroeg ik vol ongeloof. `Wat een risico. Sowieso is het een risico dat een blond meisje dat geen prostituee is, oost is binnengedrongen.. ´ Ik liep richting het hoerenhuis met het meisje achter mij aan. Ik deed de voordeur open, en keek of er iemand was.. Het was stil. Iedereen was aan het werk natuurlijk. `Je kan wel een nacht in mijn kamer verblijven, maar zorg dat geen jongen je ziet.. Anders wordt je aan het werk gezet!´ Vlug gaf ik haar een duwtje richting de slaapkamer van mij.

    Christiano Edmondo Orfeo.

    `Prima,´ gromde ik. `Nou, trek die broek aan,´ zei ik geïrriteerd.
    `Madison, bel jij maar,´ zei ik tegen haar. `Als ik die zak aan de telefoon krijg, weet ik zeker dat het een heftige discussie wordt..´

    Tyler

    `Ga naar haar toe, Tyler. Dan hou ik Fay hier,´ schreeuwde Chris naar mij. Ik rende de trap af, en zag Chanel kreunend en huilend beneden zitten. Ik tilde haar met gemak op, en liep naar de kamer waar Chris zat. "Ze heeft een paar kogels in haar arm" zei ik, terwijl ik haar arm liet zien. Daarna liep ik naar de Ehbo kamer, en pakte een tang. Toen ik 4 kogels uit haar arm had gehaald, verbind ik het met verband.

    Chanel

    Hij verbind mijn arm, en ik kijk hem dankbaar aan. Ik buig naar hem toe, en geef hem kusjes op zijn mond, "je bent geweldig" zeg ik tussendoor.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:26 ]


    El Diablo.

    Melody Pels
    'Aan het werk gezet?' vroeg ik ongelovig. 'Hoe bedoel je?' Ik snapte het niet. Waar was ik in beland? 'En ja ze komen me zoeken.' Ik liep de kamer in en keek haar aan. 'Is dat zo raar?'


    "Ignite, my love. Ignite."