• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

    Fay Valentina Rush
    Ik knikte en deed mijn pet af waardoor mijn goud blonde haren pas echt goed zichtbaar werd. Ik pakte een pakje wiet uit en hield het haar voor. '75 euro.' Zeg ik doodnormaal. Ze bekijkt me en haar ogen worden groot. Shittiepik ze had me herkent...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik naam een trek van de sigaret van Chanel, met drugs natuurlijk. Opeens hoorde ik buiten geschreeuw, en herkende de stem van Lailah. "Godverdomme" mompelde ik, en liep naar beneden. Ik zag dat ze uit de kelder was, "Godverdomme, laat haar in de fucking kelder!" schreeuwde ik. En duwde haar terug de kelder in.

    Chanel

    Ik liep langzaam Ty achterna, en zag dat hij een van zijn hoeren in de kelder gooide. Hij was kwaad, dat was duidelijk. Maar hé, ik was het meisje die hij nooit wat zou doen. "Schatje, kom gewoon weer een joint roken binnen" zei ik, terwijl ik om zijn nek hing. Oké hij was een kop groter dan mij, maar ik heb hakken aan dus ik kon er goed bij. Hij zuchtte en liep mee.


    El Diablo.

    Hailey May.

    `Als ik het niet dacht... Fay Valentina.´ Ik grijnsde en keek het meisje triomfantelijk aan. Jammer dat ik nu niet bewapend was.. Ik voelde in mijn zakken, en voelde nog een extra mes. Gelukkig maar.. Ik viel haar aan. We rolden samen over de grond, en vluchtig stak ik het mes in haar zij. `Meekomen, jij! Je gaat maar lekker voor ons werken..´ Ik trok haar aan haar haren mee, en duwde haar in de auto. `Verroer je niet!´

    Lailah Ann Rizah

    En alweer zat ik in de kelder opgesloten. Ik huilde, en gilde, en bonkte op de deur. `Laat me gaan! Laat me gaan!´ krijsde ik, en gaf het uiteindelijk op. Iedereen hoorde mij, maar niemand zou mij vrij laten..

    Christiano Edmondo Orfeo

    Dreigend liep ik naar Tyler en Chanel toe. Ik keek hen beide strak aan, en nam een trek van mijn sigaret. `Tyler, laat haar godverdomme uit die fucking kelder. Zo kan ze toch geen geld maken?!´ schreeuwde ik kwaad, en hield dreigend mijn pistool op Chanel gericht. `Anders gaan er nare gebeuren met deze griet hier.´ Dreigend kijk haar aan. `Eén van jullie laat haar nu vrij!´

    Tyler

    Ik zie dat Chanel onder schot staat, "Ik laat haar los, als jij de gun weghaalt" zeg ik rustig. Ik meen het, als hij het waagt om dat te doen. Ik vermoord hem.

    Chanel

    Ik slik, maar kom dan weer met mijn arrogantie. "Ik dacht dat je slim was Chris, maar een van je bendeleden neerschieten lijkt me juist niet slim" zei ik Bitchy. 'Plies, schiet niet' dacht ik nog wel.


    El Diablo.

    Elisia Ann Winnsorm

    Nadat ik mijn korset heb ingewisseld voor een glittertop met 4 hals en daarover een motorjack en een gerafelde jeans met naaldhakken hem aangedaan, doe ik mijn zonnebril op, leg mijn mes en gun in mijn tas en ga op weg naar het huis van de bende (Angels of death)
    Kalmpjes loop ik naar binnen en druk mijn sigaret uit tegen de muur.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 15:43 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Christiano Edmondo Orfeo

    `Het maakt mij niet uit wie ik neer knal. Jij bent makkelijk vervangbaar,´ zei ik, en stopte het wapen weer in mijn broekzak. `Maak die kelder deur open Tyler, en breng haar naar het hoerenhuis, en nee.. Ik herhaal het niet nog een keer..´ Ik keek hen beide streng aan.

    Fay Valentina Rush
    Ze herkende me. Ze greep me vast en stak in mijn zij. Ik kreunde. `Meekomen, jij! Je gaat maar lekker voor ons werken..´ Ze trok me aan mijn haren mee, en duwde mij in de auto. `Verroer je niet!´ gromde ze naar me. Ik snikte en voelde aan mijn zij en bloed kwam er langzaam uit. Ik keek ernaar. Mijn revolver had me gered. Alleen een schaafwond. Ik greep mijn revolver en schoot op haar. Ik raakte haar schouder en schoot ook meteen een ruit stuk waar ik doorheen sprong. Gelukkig was ik slank. Ik deed mijn helm op en de jas (waar een kogelvrij en messteekvrij vest in zat) en reed weg. Ik had hem opgevoerd dat ik sneller kon. Thabo god dat dat kon.

    Madison Quin Prime
    Ik gaf de meid een klap en trok Liz mee naar buiten. Ik sloot de kelder en keek Tyler verwaand aan. Hij had wel een grote mond tegen een hogere rang. Ik keek visnet raam naarbuiten terwijl ik een snuif van mijn joint nam. Mijn oog viel op een meisje op een scooter met. Hailey? Achter haar aan. 'Wie is dat blondje op die scorer? Ik heb haar nooit eerder gezien.' Vraag ik aan een random person maar iemand moest wel antwoord geven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    `Het maakt mij niet uit wie ik neer knal. Jij bent makkelijk vervangbaar,´ zei hij, Echt niet zei een stemmetje in mijn hoofd. Met tegenzin opende ik de kelder, en trok haar eruit. "Volgende keer blijf je daar" gromde ik in haar oor, en duwde haar toen de auto in. "Ik ga ook mee!" gilde Chanel, die met een fles wodka op de achterbank plofte. Ik grijns, tenminste nog een mooie dame mee.

    Chanel

    Ik plof op de achterbank met een fles wodka, ben wel benieuwd waar hij zijn hoertjes bewaart. "Spot niet met Ty, volgende keer dumpt hij je mischien in de zee" grom ik in haar oor, en leun dan weer tegen het raampje.


    El Diablo.

    Hailey May.

    Fay had mij in mijn schouder geschoten. Het bloed gutste langs mijn arm, en vormde een kleine plas bloed op de verharde weg. Ik gilde het uit van de pijn, en probeerde overeind te komen. Fijn.. Nu was mijn auto ook naar de klote. Heerlijk. Het kon niet erger. Dat werd lopen naar de westelijke streek, ookal had ik een enorme stekende pijn. Iemand moest de kogel eruit halen. Ik zou de dokter bellen als ik bij het huis van mijn bende leden was gearriveerd.

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik rende naar buiten, en pakte mijn pistool, en laadde het ding. Wie was dat meisje op die scooter?! Ik hield mijn pistool op haar gericht, terwijl ik zag hoe ze in de richting van ons kwam. `Wie is dat in fucking naam?!´ vroeg ik aan Madison, terwijl ik het blonde meisje nauwlettend in de gaten hield.

    [Ik ga even de hond uitlaten, dus ik RPG niet. Ik ben ongeveer om 16:40 weer terug, ruim genomen.]

    Tyler

    Ik rij naar het hoerenhuis, en ben er binnen 10 minuten. Ik stop voor het huis, en duw haar uit de auto. Ik trek haar mee, en duw haar daarna tegen een van mijn vrienden aan. "Zorg dat ze veel verdient" grom ik, en ik loop terug naar de auto. Waar Chanel al voorop zit.

    Chanel

    Ty stapte de auto weer in, en boog zich gelijk naar mij. Hij drukt een kus op zijn mond, en gaat daarna met zijn badboy grijns achter het stuur zitten. Me gusta zijn badboy smile. Ik pak mijn diamanten pistool, en ga met mijn vinger over de diamantjes. Het heeft lang geduurt voor ik hem kon krijgen, maar nu heb ik hem.


    El Diablo.

    Madison Quin Rush
    `Wie is dat in fucking naam?!´ vroeg Christiano toen ik eenmaal naar buiten was gelopen. Ik bekeek haar ieder detail. Ik zag het. Een Louis Vuitton shirtje onder het jasje. 'Een rijke noordling.' Zeg ik grijnzend terwijl ik mijn pistool pak. Ik schiet op haar banden en raak ook nog eens. Ze crasht en valt vlak voor ons. Ik grinnik. 'die hoord hier niet.'

    Fay Valentina Rush
    Ik reed weg en zag iemand een pistool op me richte. Ik schrok en probeerde sneller te gaan. Ik hing al het snelst dus ik kon niets doen. Er werd op mijn banden geschoten en ik viel over mijn scooter heen. Ik raakte met mijn helm de stoep en kwam kreunend overeind. Ik lag bij de voeten van de bende leden van de No Merci. Ik deinsde verschrikt achteruit. Ik ging emotieloos voor ze staan en trok mijn wenkbrauw op. Goedzo Fay geen emoties laten zien.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:23 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sorry, bij the No Merci clan ben je nu schat. Niet van the angels of death. Wuahha ]

    [Die bedoel ik xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liz Claire Winslet

    Ik keek toe hoe Chris en Madison naar de noordelinge liepen. Het kon me niet veel schelen. Ik had wel belangrijkere dingen om te regelen. Ik liep het huis binnen en ging aan tafel zitten waar Chanel weer eens een van haar vodkaflessen had achtergelaten. Maar die negeerde ik, iets vertelde me dat ik vanavond nuchter moest blijven. Ik stak een sigaret aan en staarde verveeld voor me uit.