• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

    Melody Pels
    'Tyler?' vroeg ik toen ik een gil hoorde. 'Gaat alles wel goed daar?' Ik wachtte even. 'Als je echt een school zoekt wil ik je helpen. Dus als je tijd hebben kunnen we misschien afspreken op de hoek bij het winkelcentrum?' Daar waren veel mensen dus als hij iets van plan was kon hij niks doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fay
    'asjeblieft..' smeekte ik zacht. Ik wou niet alleen zijn. Niet op dit moment. 'Laat me niet alleen. Alles behalve alleen zijn.' Smeekte ik verder. Ik snikte daarna onhoorbaar. Ik zei alles. Wat voor geks kon hij in zijn hoofd halen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    "Ja alles gaat goed, ik zit in het hotel en een dienstmeisje viel" zei ik, ik was goed in smoesjes verzinnen. "Ja, is goed" zei ik toen.


    El Diablo.

    Melody Pels
    'Goed,' zei ik. 'En dat is erg, ehm, vervelend.' Ik glimlachte even ook al had ik door dat Tyler het niet kon zien. 'Maar hoe laat?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    "Morgen 5 uur?" zei ik, en checkte toen de klok. Fuck, ik had nog 20 minuten voor ik in het hoerenhuis moest zijn. ik legde mijn hand even over de telefoon, "als je hier niet bent als ik terug ben, zoek ik je en vermoord je" zei ik dreigend tegen Lailah. Ik stap mijn Lamborghini in, en begin te rijden.


    El Diablo.

    Lailah Ann Rizah.

    Ik was enorm bang, maar ik mocht me niet laten kennen. Ik schreeuwde om hulp. Uiteindelijk werd de deur open gemaakt, en een man die dienst had kwam binnen met twee agenten. `We dachten al dat het niet goed zat,´ zei een agent. De tranen stroomden over mijn wangen, terwijl ik werd losgemaakt van mijn stoel.
    `Ik moet vluchten,´ snikte ik. `Je gaat met ons mee. We brengen je wel onder bij een anoniem adres,´ zei een agent. Snikkend liep ik achter ze aan.

    Melody Pels
    'Goed,' zei ik. 'Morgen om 5 uur.' Ik zei gedag en hing toen op. Ergens kon ik me eigen voor mijn kop slaan. Je wist nooit wat hij van plan was. Maar als hij wist op welke school ik zat, wist hij vast ook waar ik woonde dus ik was nergens veilig, als hij kwaad gezind was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Ik kwam aan bij het hoerenhuis, en liep naar de kamer van het meisje. Ik hoop voor haar dat ze klaar is, ik heb even geen geduld meer.


    El Diablo.

    Lailah Ann Rizah

    Ik werd meegenomen door de agenten, en even later waren we bij het geheime adres. Ik liep er naar binnen, waar meer meiden waren. De meeste meisjes waren dusdanig mishandelt. Vol afschuw keek ik ernaar, terwijl ik een bed uit koos. Het huis werd enorm zwaar bewaakt door agenten, en een heel groot hek. Nu maar hopen dat Tyler mij hier nooit zou vinden.

    [En toen was het stil...]


    El Diablo.

    Christiano Edmondo Orfeo

    Fay smeekte gewoon. Haha, wat voelde dat toch goed!
    `Nee, je blijft alleen,´ zei ik nogmaals vanachter de deur, en ging weer zitten op de bank. `Wat kan ze toch zeuren,´ mompelde ik.

    Isa Jessica Dumor
    Ik keek naar Mercedes op de foto. Ze zou me nooit meer zien. Ik zou haar niet zien opgroeien en haar zien afstuderen. Ik zal in deze hel sterven. Ik keek op de klok. Over 1 minuut en dan zou ik dood gaan. Nou dan mocht ik "werken"


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik trap de deur in, met Jeremy die achter me staat. Ik zie haar huilen, en naar een foto kijken. Ik ruk de foto uit haar handen, en kijk ernaar. "Hé Jer, ze heeft een kind, denk je dat het tijd is om en bezoekje te brengen aan deze kleine?" vroeg ik grijnzend aan Jeremy.


    El Diablo.

    Melody Pels
    Ik hoorde mijn vader beneden binnen komen en ik liep stil naar beneden.
    'Hoi,' zei ik toen ik de woonkamer in liep. Mijn vader keek verbaasd op.
    'Jij hoort toch nog op school te zitten?' Zijn stem klonk bezorgd.
    'Ik heb er nog eens over na gedacht,' zei ik zacht. 'Ik wil niet meer verder met mijn studie.' Mijn vader keek verbaasd. 'Ik wil fotografie gaan studeren.' Zijn mond zakte open.
    'Maar meisje toch, weet je dat zeker?' Ik knikte. Hij keek me even aan.
    'Ik heb liever...' begon hij. 'Dit gaat over mij,' zei ik. 'En over mijn toekomst. En ik wil dit.'
    'Goed,' zei mijn vader. 'Dan bel ik vanavond de school wel.' Hij zuchtte. 'Dankuwel,' zei ik en ik liep weer naar boven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa Jessica Dumor
    Ik merk niet eens dat er iemand binnen komt tot iemand de foto uit mijn handen rukt. Ik schrik op Erik zie Tyler met een sadistische grijns. "Hé Jer, ze heeft een kind, denk je dat het tijd is om en bezoekje te brengen aan deze kleine?" zegt hij grijnzend. Ik wordt wit. Hij... Hij ging Mercedes pakken? Ik stond in een ruk op en negeerde de pijn van waar de kogels in zaten. 'Je zal haar met geen vinger aanraken.' schreeuw ik in zijn gezicht.


    I'm finally back, Finally after a Year break