• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

    [Super zielig die ik maak je dood scène bij Dylan. Ik zit hier binnen samen met mijn moeder te huilen. Ze vind het super romantisch maar ook tragisch tegelijkertijd.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga leuk het kind spelen xD]
    Mercedes May Crôves
    Ik werd meegenomen door een man. Ik begon te huilen en keek naar zijn sadistische grijns. Ik werd neergezet en begon over de bank te kruipen. 'Fuffie' Zeg ik terwijl ik op het raam tik. We reden maar mijn fuppie lag og thuiss. Hij reageerde niet en ik begon te huilen. 'FUFFIEEE!' Schreeuwde ik huilend. Ik wou mijn fuppie!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik stopte voor het huis, en tilde het gedrocht op. Ik hield het vast bij het shirt, zodat ze naar de grond keek. Ik trapte de deur in, en gelijk begon het weer te huilen. Ik liep de woonkamer in, en gelijk keek iedereen.

    Chanel

    Ik keek Ty aan, what the hell heeft hij nou weer. "Ty, wat moet dat huilende gedrocht in het huis?" zei ik vrij rustig. Ik snapte er niks meer van, hij deed echt raar. "Gooi haar gewoon bij die Fay" zeg ik dan.


    El Diablo.

    Christiano Edmondo Orfeo


    `Wat doet die baby hier?´ vroeg ik nors, terwijl ik het kind in Ty zijn armen zag liggen. `Eén van de hoeren weer ongepland zwanger geraakt ofzo?´ vroeg ik zuchtend.

    Madison
    Tyler komt binnen met een baby. 'Oke ik heb geen zin in gejank dus geef hier dat. Eem.. Ding.' Zeg ik zeurderig. Ik neem het meisje over wieg haar zachtjes heen en weer. Ik zing zachtjes een liedje zodat het stopt me huilen. 'Dat is beter.' zeg ik grijnzend. Ik wou vroeger altijd een moeder worden. Ik kijk Tyler aan. 'Tyler als dit om een hoer gaat dan doe je dat aan de oostkant we willen hier geen baby's. Hoeren dingen blijven aan die kant dus oost. Ik geef de slapende baby aan Tyler. Hij houd haar gedwongen vast en ik grinnik. Dat gezicht was gewoon geweldig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik luister naar Chris, "Iemand wou geen hoer zijn, schoot me neer, en ze geeft heel veel om haar vriend en dat gedrocht, dus ik heb die vriend vermoord, en dat gedrocht ontvoert" zei ik zuchtend. "Maar ik gooi het wel bij Fay".


    El Diablo.

    [Helaas dat Madison zei dat hoeren indien bij oost moesten blijven. Geen baby's hieronder xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dit is Mercedes ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik kijk het even aan, en wordt dan weer kwaad. "Waarom moet ik het uberhaüpt doen?" schreeuw ik, en het begint weer te janken. "Madd, neem jij het maar" zeg ik. Ik kijk haar doordringend aan, "Ik ben niet bang om het op de grond te gooien hoor" zei ik toen dreigend.


    El Diablo.

    Madison
    ik keek hem verwaand aan maar pakte toch het meisje over. 'Heb je een naam of nog prettiger een foto. Misschien ken ik haar.' Zeg ik grijnzend. Ik was pro in iemand vinden iets zoeken iemand mishandelen over martelen. Ook doden was een eitje. Ik bekeek het meisje die ik heen en weer wiegde. Ze had zulke mooie blauwe oogjes. Ze kraaide naar me. Ze was een schatje o wat wou ik haar graag houden, maat ik zat in een bende en het kon simpel weg niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    "Er is en versnipperde foto, maar die moet je halen in het hoerenhui" mompelde ik terwijl ik naast Chanel plofte. "de moeder heet Isa Jessica Dumor" zei ik erachteraan. Misschien hadden ze er wat aan.


    El Diablo.

    Madison
    Mijn ogen worden groot. 'Isa?' Vraag ik ongelovig. 'Dat was mijn vriendin toen ik werkte bij Rush. Ze was pokeren schoonmaakster. Nog steeds denk ik. Ik denk datzelfde daar is. Ze heeft geen andere plek. Ze kan Mercedes niet zoeken ze weet nietwaar ze is.' Zeg ik concluderend. De naam zag ik aan het naamarmbantje. Ik ging ook zitten met het kleintje nog steeds in mijn handen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chanel

    "Moet ik anders even langs gaan?" vraag ik met wiebelende wenkbrauwen. Lukt wel hoor, als ik en Ty samen gaan vallen er alleen wat doden.


    El Diablo.

    [Ik ga weer in mezelf praten :'D]

    Melody Pels
    Ik negeerde de duizenden telefoontjes van mijn "vriendinnen." Ik had geen behoefte aan een gesprek met hun. Ik was na het eten naar boven gegaan zonder een woord te zeggen tegen mijn vader. Hij wilde van alles weten over gisteren. Ik wist zeker dat hij Tyler aan wilde geven. En op een of andere reden, wilde ik dat voorkomen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Madison
    Ik zet het kindje op de bank. 'Chanel wat er de vorige keer gebeurde ik ga nu ook mee. Ik ben goed met snipers. Ik kan jullie dekken.' Zeg ik grijnzend. 'Ik breng het kindje naar Fay.' Zeg ik terwijl ik de baby optil. Ik loop naar boven pak 3 dekens en wikkel de baby met de warmste in. Ik open Fays kamer en ze glimlacht. 'Je bent gezelschap.' Zeg ik nors. Ik geef haar de baby en sluit de deur weer. Ik loop weer naar beneden. 'Zullen we dan die hoer gaan halen?' vraag ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break