• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

    Tyler

    Ik kijk haar aan, ik ben minstens een kop groter. "Als je gaat werken doe ik niks, doe je niks, dan kan het verkeerd met haar aflopen. Zei ik dreigend, maar toch met een grijns. Ik hoorde Jeremy achter me lachen, "Het is jouw keuze".


    El Diablo.

    Isa
    Ik werd langzaam wit. Mercedes. Hij had me in zijn macht ik zou zijn slaafje worden. 'Maar... Ma-har i-k we-heet niet wat ik mo-eet doen.' Zeg ik stotterend. Ik had geen idee wat ik moest doen. Hoe ik eruit moest zien en hoe ik me kon gedragen. 'Zal je haar niets doen?' Vraag ik zacht. Ik ben zo in paniek dat ik er niet aan del dat hij niet eens weet waar ik woon.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler
    "Als jij je werk goed doet, gebeurt er niks" zeg ik, ik leg de nadruk op goed. "Ik kan er zo achter komen waar je woont, dus probeer maar niks" zeg ik nog dreigend.


    El Diablo.

    Isa
    Ik was opeens niet meer bang meer maar beschermen. 'Ten eerste. Je kent mijn naam niet. Ten tweede, ik weet niet wat ik moet doen. En ten Derde. Mag ik de foto terug.' Telde ik voor hem op. Ik ging niet zomaar zijn slaafje worden!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik kijk haar arrogant aan, "Ten eerste, je heet Isa Jessica Dumor. Ten tweede, Je stat gewoon aan een paal, heb klanten, doe wat ze zeggen, en geeft mij geld! En wat je foto betreft" zei ik. Ik scheurde de foto in tientallen stukjes, "nu is het confetti" zei ik. Terwijl ik de stukjes in haar gezicht gooide.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:13 ]


    El Diablo.

    Lailah Ann Rizah

    Oké ik wilde hier echt weer weg.. Maar het was een risico om weer te straat op te gaan. Ik wist te ontsnappen uit dit huis, en liep. Na 10 minuten voelde ik dat ik gegrepen werd door twee jongens. `Zomaar oost verlaten?!´ schreeuwde de jongens. `Mee de auto in jij!´ Ik werd in de auto gegooid. `Ik wil eerst wel een beurt van je,´ zei één van de jongens gemeen. Ik gilde, en krijsde, en probeerde uit de auto te komen, maar het lukte niet, daarna gingn we op weg naar oost. Ik was gevangen.

    Isa
    Mijn ogen vulde zich met tranen. Mijn laatste aandenken hij had het versnipperd. Ik voelde dat ik echt boos werd. Ik voelde de adrenaline in me pompen. Ik greep naar mijn borst terwijl mijn haren zijn zicht versperde. Tranen druppelde op de grond. Ik greep naar de pistool met extra minutie in mijn BH (Een zakje eronder had ze vanaf het begin.) en schoot op zijn schouder en zijn knieschijf. Hij viel grommend op de grond. Ik beschoot e twee mannen die ook neervielen en schopte helpt op zijn knieschijf waar de kogel in zat. Ik rende zo snel dat ik kon en mijn benen konden dragen naar buiten en schoot iedereen neer die me tegen hield. Ik rende en rende en schoot een schot kapot van een motor. Ik was slim en kreeg hem aan de praat. Een helm boeide me niet. Ik racende weg zo snel als ik kon. Voordat hij mijn banden kon lek schieten was ik uit het zicht verdwenen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Hierboven de is is een keer een adrenaline + woedeaanval actie. Wacht met haar vangen. Ze gaat eerst haar familie laten onderduiken zodat hij niet kan dreigen. Hij laat hen onderduiken bij Mr Rush daar werkte ze als schoonmaakster.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lailah Ann Rizah

    Toen ik aan kwam in oost, zag ik het meisje met een rotvaart weg rijden. Wat was hier gebeurd?! Heel stilletjes en onopgemerkt liep ik naar de badkamer en sloot me op. Ik hield het licht uit, en nu maar hopen dat niemand merkte dat ik in de badkamer van het hoerenhuis zat.

    Melody Pels
    Ik zat achter mijn laptop op zoek naar een prachtige camera. Van mijn vader mocht ik er een kopen. Het klonk verwend en toen hoorde ik de woorden van Tyler weer. Ik slikte. Kwam ik echt zo verwend over? Ik zuchtte en klapte mijn macbook weer dicht. Misschien was ik ook wel verwend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:22 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Ik gromde, "Godverdomme" mompelde ik. Ik rende, zo hard ik kon. Ik had van mensen gehord war ze woonde, en racete nu met de Lamborghini naar dat adres. Ik trapte de deur in, en er kwam bijna gelijk een jongen aanrennen. Vast haar vriendje, voordat hij wat kon zeggen schoot ik hem neer. Hij bleef op de grond liggen, en voor de zekerheid schoot ik nog een paar keer in zijn rug. Ik hoorde bijna gelijk gehuil boven, en er kwam een klein lachje om mijn mond. Ik rende naar boven, en zag het kind. "Wat en afgrijselijk geval" mompelde ik. Ik pakte het kind, en hield het ver voor me uit. Ik rende terug naar de Lamborghini, en reed toen naar het huis van No merci. Nu kan ze lachen.


    El Diablo.

    [Okee, ik volg het niet meet van Tyler enzo? Whut happened?]

    [Isa had hem 2 keer geschoten, en reed toen weg op een motor. Toen werd Tyler kwaad, en was erachter gekomen waar ze woonde. Dus reed hij nar dat huis, en ontvoerde haar kind.]


    El Diablo.

    Isa
    Ik racende mijn huis in. Daar lag Dylan mors dood. Ik hoorde geen gehuil niets. Ik rende naar boven en graaide in het wegje. Geen mercedes. Ik rende weer naar beneden. Dylan ademde nog. 'Dylan waar is Mercedes?' Zei ik huilend. 'Niet huilen mn schat. Een man nam haar mee. Hij schoot me dood. Het spijt me.' Zegt hij happend naar lucht. Ik snik en hij drukt zijn lippen op die van mij. Ik zoen terug. 'Beloof dat het goed komt.' Zegt hij zacht. Ik knik. 'Beloofd. Ik zal haar veilig houden.' Zeg ik met een gebroken glimlach. Ik pak mijn geweer. 'Ik laat je niet leiden. Ik schiet door je hart net als Cupido deed bij ons.' Zeg ik met een waterige glimlach. Hij knikt en ik schiet. Hij sloot zijn ogen met een glimlach. Ik glimlachte terug en sprong op mijn motor. Ik zou haar vinden en veilig brengen. Eerst pakte ik nog wat wapens. Messen en meer minutie. Daarna vertrok ik. Ik racende naar noord waar ik bij Mr rush kwam. Hij opende n bracht me naar binnen waar ik veilig was.


    I'm finally back, Finally after a Year break