• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

    Isa Jessica Dumor
    Een meisje kwam binnen. Die had me hier binnen gelokt. Ik wou haar slaan tot ze er dood bij neer viel maar iets hield me tegen. `Zal ik je overeind helpen? Dan verzorg ik je wonden, en dan kunnen wij even een gesprek aan gaan,´ zei ze tegen me, en keek ze keek strak aan. `Je moet weten dat je hier niet meer weg kan, dus maak er maar het beste van.´ zei ze wijs. Ik knikte maar ik voelde een vraag in me opborelen. 'Ik heb hier niet voor gekozen ik wou met rust gelaten worden maar jullie moesten zo nodig schieten in mijn benen. Waarom deed je dat als jij hier ook niet wilt vastzitten. Het voelde alsof mijn wereld instorte. Ik zal mijn kindje nooit meer zien.' Zei ik snikkend. Ik voelde een verwarde blik op me. 'Ik ben nog maagd, maar ik ben onvruchtbaar. Ik heb Mercedes geadopteerd en die zie ik nu dus nooit meer.' Zeg ik snikkend. Ik voel tranen over mijn wangen lopen. Mijn arme Mercedes.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Fuck, ze had me zwakke plek. Ze had gelijk, ik was slim genoeg om te studeren. "Luister, ik kan niet terug, mijn ouders haten me, als ik niet in de bende zat, zouden ze me vermoorden, en dat zweer ik" zei ik, ik deed nu echt gewoon mijn best de tranen weg te houden. Huilen is een teken van zwakte, en dat kon ik niet gebruiken. Ik schudde me los, "en nu moet ik dat geld hebben".


    El Diablo.

    Lailah Ann Rizah.

    Mijn hart brak in duizend stukken toen ik dat hoorde, en ik kreeg een brok in mijn keel. `Het spijt mij ontzettend,´ mompelde ik. `Maar je zult je kindje inderdaad nooit meer zien.. Ik wil hier al heel lang weg, en het is mij nog nooit gelukt, dus nu zal ik accepteren dat ik hier zit, en dat zul jij ook moeten doen. Je kunt niets veranderen nu..´ Ik zuchtte even. `Kom, ik help je naar mijn slaapkamer, en daar zal ik je verzorgen.´ Ik hielp haar overeind...

    Madison Quin Prime
    Ik grijnsde. 'Het is geen 4 miljoen meer. Ik heb zijn status op onze Fay haar mobiel gekeken en heb nu 20 miljoen gevraagd.' Zeg ik grijnzend. Nu komt er een vraag in me op. 'Waarom heb je haar niet genomen dienend veel sterker. Heeft ze je soms gemanipuleerd?' vraag ik grijnzend. Ik wou het nu ook weten ook.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    'Er zijn opvang huizen,' zei ik. 'Daar kun je wonen. In noord of zuid.' Ik keek Tyler nog even aan. 'Je kunt het geld ergens anders voor gebruiken dan wiet,' zei ik zacht. 'Betaal er een studie van.' Ik slikte even. 'Het is jouw leven.' Ik zweeg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christiano Edmondo Orfeo.

    `Verdomme Madison,´ zuchtte ik. Ze had me toch ook altijd door. `Luister, het ging mij daar niet om, maar ik ben nogal agressief, en ik weet dat als zij niet mee werkt ik het liefst direct een kogel door haar kop wil schieten, dus liever houden we de gemoederen rustig voordat het oorlog wordt,´ zei ik tegen haar, en nam nog een slok van mijn wodka. `Je snapt me wel, toch?´ Ik liet een zwakke kant van mezelf zien, maar goed, het was een lid van de bende, dus het kon.. Ik nam nog een slok, en voelde dat de wodka zijn werk begon te doen. `Waar is Lizz eigenlijk?´ vroeg ik aan haar, en keek haar aan.

    Tyler

    "Inderdaad het is mijn leven, maar misschien denk ik erover na" zeg ik, en ren dan naar de man die nu stilstaat. Ik duw hem tegen de grond, en pak mijn gun erbij. "Waar is het geld".

    [Iemand de pa even spelen?]


    El Diablo.

    Meneer Pels
    'Ik heb het,' zei ik en keek naar de ogen van de jongeman. 'Waar is mijn dochter?' Ik wilde haar terug. Mijn lieve Melody.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ Hahaha dat klinkt zo leuk. Oh, lieve lieve Melody. Oh.. Hhahahaa ]

    [Haha. Ik vind het schattig klinken]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Ik pakte het geld, "wacht, ik haal haar" zei ik. Ik liep naar de auto, en deed de deur open aan de kant van Melody. "Jij bent vrij om te gaan" zuchtte ik. Het eerste moment leek ze het niet te geloven, maar liep toch naar haar vader. Ik keek haar na, ik zucht. Die meid is wel cool. En ik zal zeker bij haar in de buurt rondhangen.


    El Diablo.

    Isa Jessica Dumor
    `Het spijt mij ontzettend,´ mompelde ze. `Maar je zult je kindje inderdaad nooit meer zien.. Ik wil hier al heel lang weg, en het is mij nog nooit gelukt, dus nu zal ik accepteren dat ik hier zit, en dat zul jij ook moeten doen. Je kunt niets veranderen nu..´ Ze zuchtte even. `Kom, ik help je naar mijn slaapkamer, en daar zal ik je verzorgen.´ Ze hielp me met opstaan. Ze begeleide me naar haar kamer en ik liep mee. Ik kon niet echt wegrennen namelijk met gaten in mijn benen. Ik voelde in mijn zak. Daar was een foto van haar. Toen we in haar kamer waren liet ik hem zien. Kijk dit is Mercedes zeg ik met een glimlach. 'Ik kom hier wel uit. Ik wordt gevonden door mijn iPhone Gps. Ik ben een kampioen in vechtsporten ik vecht me hieruit.' Zeg ik hoopvol. Het zou niet lukken. Maar hoop en een foto was alles wat ik nog had.

    Madison Quin Prime
    'Chris ik heb alles gezien. Dat is de kamer met de Camera's. Ze had je goed tepakken maar ze is zorgzaam ze rende niet weg. Dat is een goed teken. Ze is ook niet bang voor de dood en is avontuurlijk. Ze durft onder jou schot weg te lopen. Dat heeft nog niemand gedurft.' Zeg ik grijnzend. 'Ze zou er best bij kunnen.' Ga ik verder. Ik kijk naar Chris zijn reactie en kan mijn lab inhouden zonder dat hij het merkt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    Ik keek nog een keer over mijn schouder naar Tyler en glimlachte even naar hem. 'Bedankt,' vormde mijn lippen. Hij had alles met me kunnen doen. Maar hij had het niet gedaan. Ik dacht aan het briefje in de deur opening die ik daar had gestopt. Kies alsjeblieft goed, Tyler. De toekomst kan altijd veranderen.
    'Kom we gaan,' zei mijn vader opgelucht. Ik knikte en net voordat ik de auto in stapte keek ik naar de andere auto die net weg reed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christiano Edmondo Orfeo.


    Ik bulderde van het lachen. En dit is wat ik een gezellig avond noemde. Althans, de avond begon te vallen. Ik wilde geld zien, een hoop geld.. `Heel grappig,´ grijnsde ik. `Nogmaals, waar is Lizz?´ vroeg ik voor de tweede keer. Ik had gevoelens voor haar, en als ik aangeschoten was kon ik toch wel wat dingen doen, en achteraf zeggen dat ik het niet meer wist..

    Lailah Ann Rizah.

    `Wat een mooi kindje,´ glimlachte ik. `Als je gevonden wordt, mag ik dan met je mee?´ vroeg ik hoop vol. Ik wilde ook eens iets van het Noorden zien. Het leek me zo'n mooi gebied. Ik wist het eigenlijk wel zeker.. Ik had altijd in het oosten gewoond, wat dus sowieso riskant was.. Ik stond op, en pakte een EHBO kist. Ik verbond haar armen en benen met een druk verband. `Niet aankomen, oké? Je zult snel genezen,´ zei ik tegen haar, en keek naar de kat die zojuist miauwde, en kopjes gaf. Ik nieste een keer. `Rot op,´ snauwde ik naar het beest, en gaf hem een kleine por. Het keek mij beledigd aan, en vluchtte toen de slaapkamer uit..

    [Mercedes is een fucking cutie :D xD]
    Isa Jessica Dumor
    `Wat een mooi kindje,´ glimlachte Ze. `Als je gevonden wordt, mag ik dan met je mee?´ vroeg ze hoopvol. Ik glimlachte. 'Als je niets verteld over Mercedes tegen die gast die Tyler ofzo wil ik het proberen.' Ze ik vriendelijk. Ze pakt de EHBO doos en verbind mijn wonden. `Niet aankomen, oké? Je zult snel genezen,´ zei ze vriendelijk. Ik knikte en zag hoe ze een kat wegjoeg. 'Hoelang ben je hier al?' Vroeg ik ten slotte.


    I'm finally back, Finally after a Year break