• Klik hier voor het rollentopic.

Het verhaal:

Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?

Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

Regels:

- Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.

Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

- Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

- Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart

Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire

Drugsdealers [Oneindig]:

Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

- Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

[ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

Melody Pels
    Ik zat stil in de auto. Af en toe keek ik naar de jongen naast me. Ik haalde diep adem. 'Waarom doe je dit?' vroeg ik. 'Waarom ontvoer je meisjes en laat ze sex hebben voor geld?'

[Doe ik wel]

"Ignite, my love. Ignite."

Tyler

'Waarom ontvoer je meisjes en laat ze sex hebben voor geld?' vroeg ze. Ik haal diep adem. "Luister, ik ben mijn hele leven al arm, op mijn 11e kwam ik bij de No Merci clan. We stelen, gebruiken drugs en we hebben geld nodig" zei ik, het slaat nergens op. Opeens kwamen we aan op de plek. Ik bleef aan het eind van de straat staan, goed overzicht erover. Opeens zag ik een oudere man die straat op lopen, alleen. "Bingo" mompelde ik.

El Diablo.

Melody Pels
    'Je kunt gaan werken,' zei ik. 'Naar school, een diploma halen. Een goede zakenpartner worden. En dan bedoel ik geen pooier mee,' zei ik. 'En dat is mijn pa niet,' zei ik. 'Die van mij is niet zo oud.'

Tyler

Ik luisterde naar wat ze zei, "Ik wist nu al dat het je pa niet was, maar hij heeft vast geld, blijf hier zitten!" zei ik. Ik rende de auto uit, en sloot beide kanten. Met een gun in mijn hand, rende ik op de man af. "Geef me je fucking geld!" schreeuwde ik. Hij gaf me 1500 euro, en ik liep terug naar de auto. "Ik weet het, maar ik leef al acht jaar in dit wereldje, ik ga niet meer terug".

[ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 22:40 ]

El Diablo.

Lailah Ann Rizah

Melody negeerde mij gewoon. Wilde ze dan echt niet ontsnappen, of dacht ze nog steeds dat ik niet te vertrouwen was? Ach, haar probleem Tyler zou haar echt niet laten gaan hoor.. Ik grinnikte bij de gedachte alleen al..

[Melody zit samen met Tyler in een auto]

Melody Pels
    'Waarom niet?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Ik snap je op dit moment niet. Ik bedoel, vind je het leuk om meisjes dingen te laten doen die ze niet willen?' Ik keek Tyler aan. Op dit moment was ik niet bang voor hem.

[Weet t, daarom zei ik ook dat Melody me negeerde, en het feit dat ze nu bij Tyler in de auto is gestapt wil niet zeggen dat ze wordt vrijgelaten ;p ]

Christiano Edmondo Orfeo.

Zuchtend plofte ik neer op de bank, en rolde een joint. Ik stak hem aan met de aansteker, en nam een hijs. `Wanneer komt dat fucking geld deze kant op? Het duurt naar mijn gevoel iets te lang,´ zei ik geïrriteerd. Als ze niet snel kwamen, gingen er nare dingen gebeuren...

[Iemand naar Isa?]
    Isa Jessica Dumor
    Ik bonkte nog is hard met mijn hoofd op de deur zodat misschien iemand het hoorde en kroop dan maar een stukje weg. Niemand kon me helpen uit deze hel. Ik was nog maagd en wou het niet weggeven aan diegene waar ik niet val hield. Ik wu iemand. Iemand om me te troosten.

I'm finally back, Finally after a Year break

Tyler

'Ik snap je op dit moment niet. Ik bedoel, vind je het leuk om meisjes dingen te laten doen die ze niet willen?' zei ze. Ik wist dat ze niet bang was. "Kap er gewoon over oke!" schreeuwde ik nu. Ik zag nu een iets jongere man, met een koffer in zijn hand. "Dat moet hem zijn".

El Diablo.

[Ik had je post niet gezien. ;$. Ze is btw zelf niet in de auto gestapt maar gesleurd]

Madison Quin Prime
    Ik zag Chris naar binnen komen. `Wanneer komt dat fucking geld deze kant op? Het duurt naar mijn gevoel iets te lang,´ zei hij chagerijnig. Ik grijnsde. 'Geen pleziertje gehad?' Zeg ik grijnzend. 'En die fattie van d'r gaan we morgen pas zien.' Ga ik verder. Ik plof naast hem neer en geef hem een wodka fles aan.

I'm finally back, Finally after a Year break

Lailah Ann Rizah

Ik hoorde een meisje op de deur bonken. (Isa.) Zachtjes sloop ik de gang op, en deed de deur open waar het geluid vandaan kwam. Daar zat ze dan, helemaal gebroken. `Zal ik je overeind helpen? Dan verzorg ik je wonden, en dan kunnen wij even een gesprek aan gaan,´ zei ik tegen haar, en keek haar strak aan. `Je moet weten dat je hier niet meer weg kan, dus maak er maar het beste van.´

Christiano Edmondo Orfeo.

`Nee, geen pleziertje gehad,´ bromde ik. `Bedankt, eindelijk wat relaxed raken man,´ zei ik, en nam een paar flinke slokken van de wodka. Ik voelde het scherpe gevoel niet eens meer, zo gewend was ik aan de drank geraakt. `Ach ja, als wij die vier miljoen hebben is alles opgelost. Dan kunnen we waarschijnlijk een beter huis kopen voor de bende, en meer voorraden van de dingen die we echt nodig hebben..´

Melody Pels
    'Tyler,' zei ik. 'Wacht.' Ik pakte zijn pols beet en besefte dat dit de eerste keer is dat ik hem vrijwillig aanraak. 'Ik merk dat dit niet een onderwerp is waar je graag over praat. Maar ik wil je een ding zeggen als dit echt het moment is dat onze wegen scheiden. Want dat weet ik nu niet zo zeker. Maar Tyler, je verleden kan je niet veranderen maar je toekomst wel. Ik weet bijna zeker dat je ergens van binnen een goed mens bent.'

[Nu zou het heel schattig zijn al Tyler haar liet gaan en dan gaat ze stiekem geld doneren aan hem. -haha yes i'm weard]

[LordSarita, met goed geluk laat hij haar gaan ja.. Maarja, het is en blijft een gangster (A)]