• Na wat gebrainstormd te hebben, hebben Scandal en ik besloten dat er veel te weinig meetings in België worden georaniseerd, en daar willen wij wat aan doen.

    GEPLANDE MEETINGS:

    29 oktober, Gent, Oost-Vlaanderen
    organisatoren: sugarflake, Ellis
    topic: 1



    EVENTUELE VOORSTELLEN:
    - strandmeeting
    - picknickmeeting
    - mutsenmeeting
    - Technopolis-meeting!
    - Hasselt, Antwerpen, Gent, Brugge, Mechelen, Aalst...
    - Gentse Feesten-meeting (deze zomer)


    Met dit topic willen wij jullie vooral stimuleren om zelf meetings te organiseren in de buurt, heb je zelf nog ideeën, laat het maar weten!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 18:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 sep 2012 - 18:16 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Austerlitz schreef:
    Ah, geen schaatsen dan! c:
    Of bowlen of naar de zoo van Antwerpen, er is toch zóveel te doen in la Bélgica!

    Maar bowlen is vrij duur en dan moet ruim op voorhand het aantal geweten zijn en bij meetings is dat niet zo handig.

    Austerlitz schreef:
    Ah, geen schaatsen dan! c:
    Of bowlen of naar de zoo van Antwerpen, er is toch zóveel te doen in la Bélgica!

    Ik heb een abonnement op de zoo. *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Is er iemand die mee een meeting in Gent wil organiseren?

    sugarflake schreef:
    Is er iemand die mee een meeting in Gent wil organiseren?

    Ik wil wel, ik ben er vrij vaak en kom ook oorspronkelijk uit Gent, dus ik weet mijn weg er wel. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Coexist schreef:
    (...)
    Ik wil wel, ik ben er vrij vaak en kom ook oorspronkelijk uit Gent, dus ik weet mijn weg er wel. (:

    Heel handig aangezien ik zelf Gent niet goed ken. Ik maak morgen wel een topic aan, momenteel heb ik daar geen zin in.

    sugarflake schreef:
    (...)
    Heel handig aangezien ik zelf Gent niet goed ken. Ik maak morgen wel een topic aan, momenteel heb ik daar geen zin in.

    Ik wil het anders ook wel doen? Ik heb dit al vaker gedaan. (: We moeten wel eerst weten in welke periode je de meeting wilt organiseren he. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Coexist schreef:
    (...)
    Ik wil het anders ook wel doen? Ik heb dit al vaker gedaan. (: We moeten wel eerst weten in welke periode je de meeting wilt organiseren he. (:

    Ik zal men agenda is bekijken daarvoor, maar ik zou het sowieso ergens in november doen eigenlijk, dat we genoeg tijd hebben en ook vanwege het openbaar vervoer in december (dat is niet echt handig dan).

    sugarflake schreef:
    topic meeting Gent http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143095

    Kan ik jou, Erica en mij als organisatoren opgeven?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    Kan ik jou, Erica en mij als organisatoren opgeven?

    Ja, btw het is met een k.

    Een meeting in Mechelen zie ik wel zitten, ik ben er zo via bus en trein :3


    Na regen komt zonneschijn.

    Ahab schreef:
    Een meeting in Mechelen zie ik wel zitten, ik ben er zo via bus en trein :3

    Die is er net geweest. Haha. (:
    Dat was op 23 september. Dus nu is het waarschijnlijk eerst nog aan Gent, Leuven en Brugge tot het terug in Mechelen is.
    Tenzij je zelf het initiatief neemt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    (...)
    Die is er net geweest. Haha. (:
    Dat was op 23 september. Dus nu is het waarschijnlijk eerst nog aan Gent, Leuven en Brugge tot het terug in Mechelen is.
    Tenzij je zelf het initiatief neemt.


    Maar ik kom zo vaak in Leuven, waarom geen meeting in Limburg?

    sugarflake schreef:
    (...)

    Maar ik kom zo vaak in Leuven, waarom geen meeting in Limburg?

    Nou, ik ga het niet wezen organiseren. Dat is té ver.
    Organiseer het dan zel/


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    (...)
    Nou, ik ga het niet wezen organiseren. Dat is té ver.
    Organiseer het dan zel/


    Als ik een keer tijd heb, maar eerst de meeting in Gent.